JEESUKSEN ITENSÄ SANOMA KASTEKÄSKY ON MATTEUKSEN 28-LUVUN LOPUSSA.

Anonyymi

Jeesuksen itsensä sanoma Kastekäsky on sanatarkasti tallessa Matteuksen evankeliumin luvun 28 lopussa. Matt.28:18-20.."kastamalla ja opettamalla"

" Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

----------------

Epäraamatullisia anabaptistisia uudestikasteitaaan puolustavat hurmahenget siteeraavat ja kopioivat ahkeraan kuitenkin juuri Markuksen evankeliumin lopun jakeita.

Markuksen evankeliumin loppu on tuntemattoman runoilijan kirjoitusta. (uskotaan ja kastetaan, juodaan myrkkyä , annetaan käärmeiden purra, ojennellaan käsiä ja ne tulevat terveiksi) kohta on lisätty oikean evankelistan kirjoituksen perään vasta satoja vuosia jälkikäteen , eikä lisäyksen kirjoittajan henkilöllisyydestä ole mitään tietoa!!!!!

Ei Jeesus eläissään mistään myrkynjuonnista puhunut.
Helluntailaisen Mansonin lahko teki joukkomurhan juottamalla myrkkyä lahkolaisille. Nuoria pitäisikin varoittaa hurmoshenkisistä jenkkilahkoista, ettei heille käy samalla tavalla,kun he jatkuvasti sitä Markuksen lopun lisäystä kopioivat ja toistelevat.

Asiasta on maininta ja varoitus Mark.16:9 kohdalla näin sanoen:

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.

[Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.
Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla]

****************************************************************************************

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käykö ihan suihku? Kävin uimassa tuossa merivedessä, käykö?

      Entä kun lapset kastetaan, niin kysyttiinkö heiltä lupa?

      • Anonyymi

        Sieltä Tarot-korteistako noita kysymyksiä nousee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe