JEESUKSEN ITENSÄ SANOMA KASTEKÄSKY ON MATTEUKSEN 28-LUVUN LOPUSSA.

Anonyymi

Jeesuksen itsensä sanoma Kastekäsky on sanatarkasti tallessa Matteuksen evankeliumin luvun 28 lopussa. Matt.28:18-20.."kastamalla ja opettamalla"

" Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

----------------

Epäraamatullisia anabaptistisia uudestikasteitaaan puolustavat hurmahenget siteeraavat ja kopioivat ahkeraan kuitenkin juuri Markuksen evankeliumin lopun jakeita.

Markuksen evankeliumin loppu on tuntemattoman runoilijan kirjoitusta. (uskotaan ja kastetaan, juodaan myrkkyä , annetaan käärmeiden purra, ojennellaan käsiä ja ne tulevat terveiksi) kohta on lisätty oikean evankelistan kirjoituksen perään vasta satoja vuosia jälkikäteen , eikä lisäyksen kirjoittajan henkilöllisyydestä ole mitään tietoa!!!!!

Ei Jeesus eläissään mistään myrkynjuonnista puhunut.
Helluntailaisen Mansonin lahko teki joukkomurhan juottamalla myrkkyä lahkolaisille. Nuoria pitäisikin varoittaa hurmoshenkisistä jenkkilahkoista, ettei heille käy samalla tavalla,kun he jatkuvasti sitä Markuksen lopun lisäystä kopioivat ja toistelevat.

Asiasta on maininta ja varoitus Mark.16:9 kohdalla näin sanoen:

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.

[Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.
Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla]

****************************************************************************************

2

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käykö ihan suihku? Kävin uimassa tuossa merivedessä, käykö?

Entä kun lapset kastetaan, niin kysyttiinkö heiltä lupa?

• Anonyymi

Sieltä Tarot-korteistako noita kysymyksiä nousee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      430
      3113
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      105
      2206
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      2
      2035
    4. 175
      1900
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1884
    6. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      105
      1659
    7. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1278
    8. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      149
      1250
    9. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      55
      1170
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      1032
    Aihe