Värittömästä Riikastako pääministeri?

Anonyymi

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin asiaton kommentti. Purra ehkä pärjää ilman Voguen tissikuvia.

• Anonyymi

Hyvin sanottu :)

• Anonyymi

Happamia ovat persujen johtajat 😁🦊🍒

• Anonyymi

Hapannaama tuli nytkin. Naama aina norsunvitulla. Ilmeisesti pihtisynnyttämällä riuhdottu "peräkamarista" väkisin ulos, ja sen vuoksi sai syntymävitutuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hapannaama tuli nytkin. Naama aina norsunvitulla. Ilmeisesti pihtisynnyttämällä riuhdottu "peräkamarista" väkisin ulos, ja sen vuoksi sai syntymävitutuksen.

Tosi ihku sussu, oon ollu samas saunas. Sitte vaihettiin Ladaan männät, nii saatiin lampaat kerittyä &&&&&&&&&&&&

• Anonyymi

Niin mietitäänpä edellisiä pääministereitä, Sipilä ja toinen kepulainen, se tuppeensahattu, mikä sen nimi nyt oli? harmaita ja värittömiähän hekin olivat, silti voittivat vaalit. Ehkäpä enemmistö äänestävistä suomalaisista arvostaa sellaisia poliitikkoja? Pääministeri Riikki Purra. Kyllä se minun makuuni hyvältä kuulostaa.

• Anonyymi

Teot puhuvat enemmän kuin sanat. Vaikka ulkonäkö ei olisi glamour, valtion asioita hoitaessa pitää osata valtion asioita hoitaa. Kun se työ sujuu, ei ulkonäöllä ole väliä.
      Ei sitä naamalla töitä tehdä, vaan aivoilla.

• Anonyymi

Saati jos on ruma kuin Purra. Yök

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saati jos on ruma kuin Purra. Yök

Kaunis suomalainen nainen ❤️

• Anonyymi

Heh, Haapala tuskin äänestää perussuomalaisia.
      Ei oppinut mitään Jussi-Halla Ahon puheesta, jatkaa samaa rataa. Rakastunut omiin virheellisiin narratiiveihinsa ja vääristelee.
      Ei Purra sanonut ettei voisi tehdä yhteistyötä SDP:n kanssa.

• Anonyymi

Katsoin lauantaina netistä ja vittuili koko ajan joka asiasta.

• Anonyymi

Purrasta ei tule pääministeriä, koska en äänestä persuja enää.

• Anonyymi

Voi, sinun nariseva äänesi ei vaikuta mihinkään😂

• Anonyymi

Tietotaito ja sanavalmius omaa luokkaansa. Tulee viellä pääsemään pitkälle.

• Anonyymi

On se hyvä että kepulaisten ja kokoomuslaisten rosvojen jälkeen on pari rehellistä pääministeriä. Marin ja Purra.

• Anonyymi

Purra on ihminen eikä robotti kuten Marin !

• Anonyymi

Miksi Haapalaa väitetään kuitenkin persuksi näillä palstoilla?

• Anonyymi

Minä olen tiennyt että hän ei ole persu.

• Anonyymi

Haapalalle olisi varmaan sopinut kilpailevan puolueen kannattajana hyvin se, että persut olisivat valinneet jonkin klovnin puheenjohtajakseen?

• Anonyymi

Riikasta tuleee hiivatin hyvä puheenjohtaja ja vaikka pääministeri tai presidentti. Riikassa on niin sanottua munaa.

Miksi Riikka on hyvä? Tieto ja faktat tekevät tehtävänsä ja se jämäkkyys ja asiakeskeisyys. Riikka ei ole tullut keikistelemään lehtien palstoille mannekiiniksi vaan suuren Suomalaisen puolueen johtohahmoksi ja vetäjäksi.

Onnea hänelle vastuulliseen tehtävään!

• Jostain syystä farkkuhaalari on karismaattisempi asu kuin Sannan puvut.
      Liian turhamaiset naiset eivät ole minun mieleeni.
      Pian näemme kuinka Riikka suoriutuu tehtävästään, mutta ei siihen naistenlehtiä tai tissikuvia tarvita.

• Anonyymi

- Enpä ole ennen kuullut tekstiilejä sanottavan karismaattisiksi! :D
        (Aloittaja)

• Anonyymi

Purra näyttää paskannetulta oksennukselta. Ulosanti on hänellä yrjöä, ja pukeutuminen navetasta tuttua.

• Anonyymi

Tuntemuksesi johtuvat varmaan siitä, koska älykkyysosamääräsi on 60 ja Purralla se on 130.

• Anonyymi

Tämä aloituksen tehnyt öyhöttäjä on mitä ilmeisemmin joku Marinin kymmenistä avustajista, joka on laitettu Purraa mollaamaan. Kun Marin itse on ruma kuin petolinnun perse, ja tyhmä kuin vasemman jalan saapas, niin hän ei voi hyväksyä kaunista ja älykästä Purraa, joka vie kaiken mediahuomion. Aamupala-Sannasta ei kukaan puhu enää mitään. Se tiedetään, että Purran puheenjohtajapestin vuoksi Marinin on kuultu kiroilevan valtioneuvoston käytävillä.

• Anonyymi

Vasemmiston parasta kilpailua onkin ollut toisten lokaaminen. Se on se keino millä saa kilpailijansa näyttämään huonommalta kuin on itse, vaikka itse on se surkimus. Käytännössähän se menee niin, että kahdesta paskasta vaihtoehdosta valitaan se vähemmän paska, mutta että se enemmän paska onkin oikeasti parempi, eikä paska ollenkaan.

• Anonyymi

Sanotaanko näin, että Riikka Purrassa ei ole teatraalista väriä, kulisseja ja henkilökulttia, jota olemme totuuneet Sanna "feikki" Marinin myötä näkemään.

Käytänössä siis
      "väritön" = maanläheinen, normaali, aito, realisti...
      "värikäs" = teatraalinen, roolihahmo, populisti, kulttihenkilö...

Jos minulta kysytään, ei ole vaikea päättää kumpaan luottaa. Yhteikuntaa kun ei luotsata, kehitetä, eikä hoideta teatraalisuudella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      155
      5377
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      253
      3174
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2678
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1834
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1576
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23