Värittömästä Riikastako pääministeri?

Anonyymi

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin asiaton kommentti. Purra ehkä pärjää ilman Voguen tissikuvia.

• Anonyymi

Hyvin sanottu :)

• Anonyymi

Happamia ovat persujen johtajat 😁🦊🍒

• Anonyymi

Hapannaama tuli nytkin. Naama aina norsunvitulla. Ilmeisesti pihtisynnyttämällä riuhdottu "peräkamarista" väkisin ulos, ja sen vuoksi sai syntymävitutuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hapannaama tuli nytkin. Naama aina norsunvitulla. Ilmeisesti pihtisynnyttämällä riuhdottu "peräkamarista" väkisin ulos, ja sen vuoksi sai syntymävitutuksen.

Tosi ihku sussu, oon ollu samas saunas. Sitte vaihettiin Ladaan männät, nii saatiin lampaat kerittyä &&&&&&&&&&&&

• Anonyymi

Niin mietitäänpä edellisiä pääministereitä, Sipilä ja toinen kepulainen, se tuppeensahattu, mikä sen nimi nyt oli? harmaita ja värittömiähän hekin olivat, silti voittivat vaalit. Ehkäpä enemmistö äänestävistä suomalaisista arvostaa sellaisia poliitikkoja? Pääministeri Riikki Purra. Kyllä se minun makuuni hyvältä kuulostaa.

• Anonyymi

Teot puhuvat enemmän kuin sanat. Vaikka ulkonäkö ei olisi glamour, valtion asioita hoitaessa pitää osata valtion asioita hoitaa. Kun se työ sujuu, ei ulkonäöllä ole väliä.
      Ei sitä naamalla töitä tehdä, vaan aivoilla.

• Anonyymi

Saati jos on ruma kuin Purra. Yök

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saati jos on ruma kuin Purra. Yök

Kaunis suomalainen nainen ❤️

• Anonyymi

Heh, Haapala tuskin äänestää perussuomalaisia.
      Ei oppinut mitään Jussi-Halla Ahon puheesta, jatkaa samaa rataa. Rakastunut omiin virheellisiin narratiiveihinsa ja vääristelee.
      Ei Purra sanonut ettei voisi tehdä yhteistyötä SDP:n kanssa.

• Anonyymi

Katsoin lauantaina netistä ja vittuili koko ajan joka asiasta.

• Anonyymi

Purrasta ei tule pääministeriä, koska en äänestä persuja enää.

• Anonyymi

Voi, sinun nariseva äänesi ei vaikuta mihinkään😂

• Anonyymi

Tietotaito ja sanavalmius omaa luokkaansa. Tulee viellä pääsemään pitkälle.

• Anonyymi

On se hyvä että kepulaisten ja kokoomuslaisten rosvojen jälkeen on pari rehellistä pääministeriä. Marin ja Purra.

• Anonyymi

Purra on ihminen eikä robotti kuten Marin !

• Anonyymi

Miksi Haapalaa väitetään kuitenkin persuksi näillä palstoilla?

• Anonyymi

Minä olen tiennyt että hän ei ole persu.

• Anonyymi

Haapalalle olisi varmaan sopinut kilpailevan puolueen kannattajana hyvin se, että persut olisivat valinneet jonkin klovnin puheenjohtajakseen?

• Anonyymi

Riikasta tuleee hiivatin hyvä puheenjohtaja ja vaikka pääministeri tai presidentti. Riikassa on niin sanottua munaa.

Miksi Riikka on hyvä? Tieto ja faktat tekevät tehtävänsä ja se jämäkkyys ja asiakeskeisyys. Riikka ei ole tullut keikistelemään lehtien palstoille mannekiiniksi vaan suuren Suomalaisen puolueen johtohahmoksi ja vetäjäksi.

Onnea hänelle vastuulliseen tehtävään!

• Jostain syystä farkkuhaalari on karismaattisempi asu kuin Sannan puvut.
      Liian turhamaiset naiset eivät ole minun mieleeni.
      Pian näemme kuinka Riikka suoriutuu tehtävästään, mutta ei siihen naistenlehtiä tai tissikuvia tarvita.

• Anonyymi

- Enpä ole ennen kuullut tekstiilejä sanottavan karismaattisiksi! :D
        (Aloittaja)

• Anonyymi

Purra näyttää paskannetulta oksennukselta. Ulosanti on hänellä yrjöä, ja pukeutuminen navetasta tuttua.

• Anonyymi

Tuntemuksesi johtuvat varmaan siitä, koska älykkyysosamääräsi on 60 ja Purralla se on 130.

• Anonyymi

Tämä aloituksen tehnyt öyhöttäjä on mitä ilmeisemmin joku Marinin kymmenistä avustajista, joka on laitettu Purraa mollaamaan. Kun Marin itse on ruma kuin petolinnun perse, ja tyhmä kuin vasemman jalan saapas, niin hän ei voi hyväksyä kaunista ja älykästä Purraa, joka vie kaiken mediahuomion. Aamupala-Sannasta ei kukaan puhu enää mitään. Se tiedetään, että Purran puheenjohtajapestin vuoksi Marinin on kuultu kiroilevan valtioneuvoston käytävillä.

• Anonyymi

Vasemmiston parasta kilpailua onkin ollut toisten lokaaminen. Se on se keino millä saa kilpailijansa näyttämään huonommalta kuin on itse, vaikka itse on se surkimus. Käytännössähän se menee niin, että kahdesta paskasta vaihtoehdosta valitaan se vähemmän paska, mutta että se enemmän paska onkin oikeasti parempi, eikä paska ollenkaan.

• Anonyymi

Sanotaanko näin, että Riikka Purrassa ei ole teatraalista väriä, kulisseja ja henkilökulttia, jota olemme totuuneet Sanna "feikki" Marinin myötä näkemään.

Käytänössä siis
      "väritön" = maanläheinen, normaali, aito, realisti...
      "värikäs" = teatraalinen, roolihahmo, populisti, kulttihenkilö...

Jos minulta kysytään, ei ole vaikea päättää kumpaan luottaa. Yhteikuntaa kun ei luotsata, kehitetä, eikä hoideta teatraalisuudella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      35
      5852
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      79
      3412
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      82
      3165
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      315
      2735
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2262
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2201
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      25
      1480
    8. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1381
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      49
      1379
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1303
    Aihe