Painonseuranta/ vyötärönympärysmitta

Anonyymi

Painonseurannassa vyötärönympärysmitta näyttää olevan LÄHES yhtä tarkka mittausmenetelmä kuin pihtimittaus.
Vyötärönympärysmitta suurentuu väliaikaisesti vain silloin kun on syönyt hyvin paljon KOSKA vatsa venyy ,mutta se tasaantuu aika nopeasti parissa päivässä siihen mitä se on normaalisti .
PAINO ON hyvin epätarkka menetelmä,nestepaino vaihtelee yleensä 1-3 kiloa Vyötärönympärysmitta ja pihtimittaustulos pysyy tasaisena

Mitä hyötyä on seurannasta
Silloin kun vyötärönympärysmitta isontuu olet lihonut ,jos se pienentyy olet laihtunut.
JOS et seuraa tarkasti vyötärönympärysmittaa voit lihoa niin että et tiedä mitään lihomisesta JA VOIT painaa lopulta kymmeniä kiloja enemmän kuin ennen.
Myös vyön pykälistä voi hyvin seurata vyötärönympärysmittaa.
Vyön toiselle puolelle kannattaa laittaa merkki mustekynällä silloin kun aloittaa laihduttamisen.

4

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt pitäisi aloittaa uusi kuuri koska minullakin on isontunut 3 cm vyötärönympärysmitta.

      • Anonyymi

        Minun lihomiseni johtuu yleensä viljatuotteista ja karkista.Nyt tällä hetkellä se on johtunut vain karkista.
        Karkin syöntiä en kuitenkaan lopeta,sitä menee nykyään ainakin 200g joka päivä.Karkki kannatta alkaa ostamaan tarjouksesta,sitä on saanut jopä 2,5 euron kilohintaan.
        Ei ole mitään järkeä maksaa yhdestä pienestä patukasta 1 eur.Näissä kilohinta on monesti 23 euroa.

        En ole lihava,vaan lihomiseni vaara ON suuri.Nyt pitää vain aloittaa se uusi pyöräilyreeni,jota olen pitemmän aikaa suunnitellut.

        Ei tarvi ketoukkojen tulla saarnaamaan hiilihydraattien lopettamisesta. Minä EN karkin syöntiä lopeta.Minulla on nytkin 5 kiloa suklaata ja muuta karkkia omassa varastossa.
        Hiilidydraatit on mennet menneet n 500g päivässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun lihomiseni johtuu yleensä viljatuotteista ja karkista.Nyt tällä hetkellä se on johtunut vain karkista.
        Karkin syöntiä en kuitenkaan lopeta,sitä menee nykyään ainakin 200g joka päivä.Karkki kannatta alkaa ostamaan tarjouksesta,sitä on saanut jopä 2,5 euron kilohintaan.
        Ei ole mitään järkeä maksaa yhdestä pienestä patukasta 1 eur.Näissä kilohinta on monesti 23 euroa.

        En ole lihava,vaan lihomiseni vaara ON suuri.Nyt pitää vain aloittaa se uusi pyöräilyreeni,jota olen pitemmän aikaa suunnitellut.

        Ei tarvi ketoukkojen tulla saarnaamaan hiilihydraattien lopettamisesta. Minä EN karkin syöntiä lopeta.Minulla on nytkin 5 kiloa suklaata ja muuta karkkia omassa varastossa.
        Hiilidydraatit on mennet menneet n 500g päivässä

        Ei suuresta hiilihydraattimäärästä ole mitään haittaa silloin kun kuluttaa kalorit,ennemmin niistä on silloin vain hyötyä.Kilpaurheilijoilla hiilihydraatit on noin 800g päivässä ja tavallisella kuntoilijalla ne saa olla hyvinkin 400
        Laihdutuksen aikana sopiva määrä on noin 270g.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei suuresta hiilihydraattimäärästä ole mitään haittaa silloin kun kuluttaa kalorit,ennemmin niistä on silloin vain hyötyä.Kilpaurheilijoilla hiilihydraatit on noin 800g päivässä ja tavallisella kuntoilijalla ne saa olla hyvinkin 400
        Laihdutuksen aikana sopiva määrä on noin 270g.

        Eri hiilareissa on niin paljon eroa kaloreissa grammaa kohden, ettei asiaa voi ihan noin arvioida. 270g leipää tekee paljon kaloreita, mutta 270g kurkkua tai tomaattia mahtuu hyvin laihduttajan dieettiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe