Painonseurannassa vyötärönympärysmitta näyttää olevan LÄHES yhtä tarkka mittausmenetelmä kuin pihtimittaus.
Vyötärönympärysmitta suurentuu väliaikaisesti vain silloin kun on syönyt hyvin paljon KOSKA vatsa venyy ,mutta se tasaantuu aika nopeasti parissa päivässä siihen mitä se on normaalisti .
PAINO ON hyvin epätarkka menetelmä,nestepaino vaihtelee yleensä 1-3 kiloa Vyötärönympärysmitta ja pihtimittaustulos pysyy tasaisena
Mitä hyötyä on seurannasta
Silloin kun vyötärönympärysmitta isontuu olet lihonut ,jos se pienentyy olet laihtunut.
JOS et seuraa tarkasti vyötärönympärysmittaa voit lihoa niin että et tiedä mitään lihomisesta JA VOIT painaa lopulta kymmeniä kiloja enemmän kuin ennen.
Myös vyön pykälistä voi hyvin seurata vyötärönympärysmittaa.
Vyön toiselle puolelle kannattaa laittaa merkki mustekynällä silloin kun aloittaa laihduttamisen.
Painonseuranta/ vyötärönympärysmitta
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt pitäisi aloittaa uusi kuuri koska minullakin on isontunut 3 cm vyötärönympärysmitta.
- Anonyymi
Minun lihomiseni johtuu yleensä viljatuotteista ja karkista.Nyt tällä hetkellä se on johtunut vain karkista.
Karkin syöntiä en kuitenkaan lopeta,sitä menee nykyään ainakin 200g joka päivä.Karkki kannatta alkaa ostamaan tarjouksesta,sitä on saanut jopä 2,5 euron kilohintaan.
Ei ole mitään järkeä maksaa yhdestä pienestä patukasta 1 eur.Näissä kilohinta on monesti 23 euroa.
En ole lihava,vaan lihomiseni vaara ON suuri.Nyt pitää vain aloittaa se uusi pyöräilyreeni,jota olen pitemmän aikaa suunnitellut.
Ei tarvi ketoukkojen tulla saarnaamaan hiilihydraattien lopettamisesta. Minä EN karkin syöntiä lopeta.Minulla on nytkin 5 kiloa suklaata ja muuta karkkia omassa varastossa.
Hiilidydraatit on mennet menneet n 500g päivässä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun lihomiseni johtuu yleensä viljatuotteista ja karkista.Nyt tällä hetkellä se on johtunut vain karkista.
Karkin syöntiä en kuitenkaan lopeta,sitä menee nykyään ainakin 200g joka päivä.Karkki kannatta alkaa ostamaan tarjouksesta,sitä on saanut jopä 2,5 euron kilohintaan.
Ei ole mitään järkeä maksaa yhdestä pienestä patukasta 1 eur.Näissä kilohinta on monesti 23 euroa.
En ole lihava,vaan lihomiseni vaara ON suuri.Nyt pitää vain aloittaa se uusi pyöräilyreeni,jota olen pitemmän aikaa suunnitellut.
Ei tarvi ketoukkojen tulla saarnaamaan hiilihydraattien lopettamisesta. Minä EN karkin syöntiä lopeta.Minulla on nytkin 5 kiloa suklaata ja muuta karkkia omassa varastossa.
Hiilidydraatit on mennet menneet n 500g päivässäEi suuresta hiilihydraattimäärästä ole mitään haittaa silloin kun kuluttaa kalorit,ennemmin niistä on silloin vain hyötyä.Kilpaurheilijoilla hiilihydraatit on noin 800g päivässä ja tavallisella kuntoilijalla ne saa olla hyvinkin 400
Laihdutuksen aikana sopiva määrä on noin 270g. Anonyymi kirjoitti:
Ei suuresta hiilihydraattimäärästä ole mitään haittaa silloin kun kuluttaa kalorit,ennemmin niistä on silloin vain hyötyä.Kilpaurheilijoilla hiilihydraatit on noin 800g päivässä ja tavallisella kuntoilijalla ne saa olla hyvinkin 400
Laihdutuksen aikana sopiva määrä on noin 270g.Eri hiilareissa on niin paljon eroa kaloreissa grammaa kohden, ettei asiaa voi ihan noin arvioida. 270g leipää tekee paljon kaloreita, mutta 270g kurkkua tai tomaattia mahtuu hyvin laihduttajan dieettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602