Pitää vaan treenata riittävästi
https://www.is.fi/viihde/art-2000008195087.html
Vanhallakin miehellä voi olla tiukka rakastelukroppa
18
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikessa liikunta on hyvästä, kun siitä itse nauttii niin siitä saa paljon enemmän kuin jos siihen joutuu itsensä pakottaa ja se tuntuisi pakko pullalta toisten pakottamalta? Kaikki lähtee lopulta itsestä. Jos se tuntuu hyvältä, silloin se synnyttää myös jatkuvuutta helpommin ja sen merkitystä oppii paremmin ymmärtämään.
Tämä hyvänä esimerkkinä sille, hyvä tuottaa hyvää aina itselle ja hyvää arvostaville ympärillä. Paha ruokkii pahaa, pahantahtoiset eivät osaa ottaa edes vastaan hyvää toiselta, kun siihen olisi mahdollisuus. Ajatus on vääränlainen kaikkeen (pessimisti, skeptinen ajattelu). Skitsoilijat hyvä esimerkki, kun lähtökohtana jo kateus hyvää kohtaan, jos itsellä tuntuu olevan asiat huonommin?
Toisillekin pakkomielle rakastelu ja rakastaminen, en kiellä etteikö nekin olisi hyviä asioita, mut ilman niitäkin pärjää ja tulee toimeen, jollei löydä samanhenkistä toista osapuolta. Tämä miehen mielipide, elän hetkessä, liikkumisen suhteen en ihmissuhteiden suhteen. - Anonyymi
Vanha käpy se on silti
- Anonyymi
Hyvässä kunnossa hän varmasti on, sitä ei sovi kieltää. Vaan eipä ole tuo herra mistään kohtaa meikäläisen makuun. Eikä ole koskaan ollutkaan. Pikemminkin ihan on päinvastainen vaikutus hänellä.
- Anonyymi
Et voi tietää hänen salaista asettaan? Tiedä minkälainen kuhertelija on, kun on kahden, mieleisen ihmisen kanssa? Sanoilla on merkitystä ja sillä, miten ne esittää toiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää hänen salaista asettaan? Tiedä minkälainen kuhertelija on, kun on kahden, mieleisen ihmisen kanssa? Sanoilla on merkitystä ja sillä, miten ne esittää toiselle?
Eipä ole väliä, kun ei kiinnostakaan tietää.
- Anonyymi
Oletko sinä sitten joku köyhän naisen iggy pop vai?
Täytyy myöntää, että odotin nyt toisenlaista kuvaa.. Vaikkapa Ismo Alangosta 🥰
Mutta on Hytönenkin muuttunut edukseen, kun lihakset on kutistuneet. Tuli mieleen Clint Eastwood Hiljaisissa silloissa, joissa oli vielä oikein söppänä.
Kiinnitin myös huomiota tuohon samppanja- ja nautinto edellä-elämäntapaan. Ei oikeastaan hassumpi tapa ajatella, kunhan muistaa vähän kuitenkin annostella iän ja painon mukaan sitä samppanjaa ja muitakin nautintoja. Ja varallisuuden mukaan myös toki 😎- Anonyymi
Ismo näyttää hyvältä livenä, eikä pelkästään estradilla :)
Mattiesko on <3 Anonyymi kirjoitti:
Ismo näyttää hyvältä livenä, eikä pelkästään estradilla :)
Mattiesko on <3Juu, livenä parhain :) Mutta Mattiesko, noo... Ohan se hauska.
- Anonyymi
Tuli mieleen myös kris kristofersson, joka leffauransa loppupuolella oli jäntevä piiska verrattuna uransa alkuvaiheeseen. - cu-
- Anonyymi
Just Clint Eastwood näyttelee Subilla!
- Anonyymi
Nätti on. Huulet on kuin pyllynreikä.
- Anonyymi
Ei puhuttu rakastelusta mitään..eikä tyttöystävästä. Matti-Esko rakastaa käsiensä verisuonia.
- Anonyymi
Aiemmissa haastatteluissa kertonut rakastelevansa tyttöystäväänsä päivittäin
- Anonyymi
Panomies!
- Anonyymi
Ajatelkaas palstan ätmit sitä kun joku kiltti ja kunnollinen nainen joutuu katselemaan tuollaista kurttunaama pökkimässä hänen päällään. Sitten kun kurttunaama saa ison O:n ja naama menee vielä enemmän kurttuun hien tippuessa kiltin ja kunnollisen naisen kasvoille.
Yäk. Vieläkö joku ihmettelee miksi naisista tulee lesboja kun sipulihönkäys röhnöttää hikisenvelttona kiltin ja kunnollisen naisen päällä. - Anonyymi
Huvittava juttu jos maastoutuu eli naamioituu menemällä jonkin päiväpeionkin alle sänkyssä, eli piiloutuu alle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435