Ulostatteko joka päivä? Minä en , onko normaalia. Ehkä joka toinen päivä, joskus joka kolmas.
Ulostamisesta
14
111
Vastaukset
- Anonyymi
On normaalia.Jos syöt paljon kuitua niin sitten suoli voi toimia ripeämmin.
- Anonyymi
Syön paljon kuituja, juon vettä, liikun.. siltikään ei toimi joka päivä. Yleensä aika kovalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön paljon kuituja, juon vettä, liikun.. siltikään ei toimi joka päivä. Yleensä aika kovalla.
Ei tarvitse toimia joka päivä, jos sinulla on kuitenkin hyvä olla vatsasi kanssa.
Minä olen 70 v. Koskaan ei ole vatsani toiminut joka päivä eikä siitä ole ikinä ollut mitään haittaa. Ei ihminen mikään kone ole.
- Anonyymi
Vaihtelee paljon mulla. Jos vihreetä teetä juo niin sit saattaa jossain vaiheessa piankin tulla.
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt vi sibliniä ja pegorionia melkeinpä säännöllisesti. Joskus myös microlaxia.
- Anonyymi
mistä tiedät että ulostan?
- Anonyymi
No en kyl voi tietää 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kyl voi tietää 🤔
tosin olen kuullut että naiset eivät käy kakalla
- Anonyymi
Aina pantannut. Käytän vehnänleseitä, vaikka kauraleseiden sanotaan olevan ravintorikkaampia, mutta eivät auta. Lähes joka päivä. Pari kertaa viikossa pellavansiemeniä. Kasviksia ainakin sen puoli kiloa, leipää pari palaa ja puurohiutaleita kork. desin päivässä. Vettä ja piimää juomana.
Yhden asian olen huomannut. Jos käytän voita, ulostus tulee paremmin, jos öljyä, huonommin. Silti käytän pääasiassa öljyjä, kun on hieman kolesteroli koholla.
Ei tule joka päivä näistäkään toimenpiteistä huolimatta, mutta pärjään.
Esim. matkoilla kun syön porukan mukana tavallisia ruokia, olen hätää kärsimässä ähkyn kanssa. Punaviini, vasta 4-5 lasillista, auttaa, mutta kun haluan kaikilla aisteilla nauttia matkasta, enkä olla lievästikään humalassa. - Anonyymi
Kyllä joka päivä ja usein kaksikin kertaa. Syötköhän liian vähän kuituja.
- Anonyymi
En ainakaan usko.. olen miettinyt, voiko niitä syödä jopa liikaa ja se kovettaa ja ummettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan usko.. olen miettinyt, voiko niitä syödä jopa liikaa ja se kovettaa ja ummettaa.
Itse olen huomannut että jos syö kuituja, on myös syötävä rasvaa, muuten kuitu ei kulje suolessa. Lempiateriani on, kun otan useasta juureksesta palasen ja vielä ompun, muussaan ne myllyssä hienommaksi sekä lurautan sekaan öljyä. Ripautan myös vähän suolaa, koska alhaisen verenpaineeni takia huimaa. Kasvikset vielä alentavat painetta.
Sama juttu on leivän kanssa, jonkin verran on laitettava rasvaa päälle,
- Anonyymi
kitekat on hyvää kissan ruokaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065