1. Kor. 12:13
Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.
Kuinka Kristuksen ruumiiseen liitytään?
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Amen tuohon!
Jeesus Kristus on Herra! - Anonyymi
Jeesus ilmaisee saman asian näin: Kuinka Kristuksen ruumiiseen liitytään.
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."- Anonyymi
Kasteita on muitakin kuin vesikaste. Johannes kastoi vedellä, mutta hänen jälkeensä tuli Jeesus, joka kastoi ja kastaa edelleen...........millä?
Lukeeko tuossa että ihmisen on synnyttävä vedestä vai kastevedestä? H2O Henki : Pääsy Jumalan valtakuntaan?
Miten tämä soveltuu ristin ryöväriin?
Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
Kasteita on muitakin kuin vesikaste. Johannes kastoi vedellä, mutta hänen jälkeensä tuli Jeesus, joka kastoi ja kastaa edelleen...........millä?
Lukeeko tuossa että ihmisen on synnyttävä vedestä vai kastevedestä? H2O Henki : Pääsy Jumalan valtakuntaan?
CommandohauisLuulen, että kyse on "elävästä vedestä".
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Luulen, että kyse on "elävästä vedestä".
Luulo ei ole tiedon väärtti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CommandohauisOletpa pihalla, Et tunne Raamatun perusasioita.
Oletko antanut kaataa itsesi monta kertaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa pihalla, Et tunne Raamatun perusasioita.
Oletko antanut kaataa itsesi monta kertaa?Kaatamsessa voi satuttaa päänsä.
"henki on monta kertaa hänet kaatanut" - Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Luulen, että kyse on "elävästä vedestä".
Meinaatko että Jeesus sanoi: on synnyttävä "Hengestä ja Hengestä"
Kyllä Jeesus sanoi, että on synnyttävä "vedestä ja Hengestä" (Joh.3:5)
Kristillinen yksi kaste. Ef.4:5 "Yksi Kaste"
"Hän, Jeesus Kristus, on tullut veden ja veren kautta -- ei ainoastaan veden, vaan veden ja veren. Ja Henki on todistaja, sillä Henki on totuus".
" Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri,
ja ne kolme yhdessä ovat."
***********************************************************************************************
- Anonyymi
Uudessa Liitossa onUuden Liiton merkkinä vain Yksi Kaste, Hen baptisma, jossa yhdessä ja samassa kasteessa on "Vesi ja Henki" kuten Jeesus sanoo. Ef4:5 "Yksi Kaste" one new baptisma" Jumalan ei tarvitse uusia tekojaan.
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä,
hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
"Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä."
Jos ette osaa itse lukea, niin pyytäkää jotakin kaveria lukemaan mitä tuossa sanotan?
Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
Ja lopettakaa se typerä valitus ja märisemisenne, ei lapsi sitä ei lapsi tätä hokeminen.
Luuk. 18:17
"Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle." (Jeesus)
Joh. 3:5
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. (Jeesus)- Anonyymi
Umpisokeus on ikävä asia !
Minun käy sääliksi sinua todella !
Kuvittelet harhoissasi pelastuvasi lapsikasteen avulla, vaikka olet oikeasti kovaa vauhtia menossa vauva kasteinesi kadotukseen !
Kohdallasi käy toteen Pietarin sanat:
15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista,
!!!
vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
!!!
Sinäkin siis väännät kieroon kirjoituksia OMAKSI KADOTUKSEKSESI !
Olen siis oikeasti pahoillani puolestasi, ja säälin sinua todella, kun et käsitä sitä, mitä sinulla on lopulta edessäsi !
Herra sinua armahtakoon ja avatkoon silmäsi näkemään oman lohduttoman tilasi !
Ihminen näet ei sinua voi auttaa, niin syvällä olet jo vauvakaste suossasi. - Anonyymi
Et osaa itse lukea, niin pyydä "jotakin kaveria lukemaan mitä tuossa sanotan?"
Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut? Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
Väität yhä edelleen paatumuksessasi Jeesuksen kuolevan ja nousevan kuolleista joka ikinen kerta kun vain pakanapappi valuttaa pakanallisessa rituaalissa vettä vauva päähän???
"yhdessä hänen kanssaan" edellyttää olemista samassa paikassa ja samaan aikaan.
Et osaa itse lukea, niin pyydä "jotakin kaveria lukemaan mitä tuossa sanotan"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut? Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
Väität yhä edelleen paatumuksessasi Jeesuksen kuolevan ja nousevan kuolleista joka ikinen kerta kun vain pakanapappi valuttaa pakanallisessa rituaalissa vettä vauva päähän???
Et osaa itse lukea, niin pyydä "jotakin kaveria lukemaan mitä tuossa sanotan"?Kyse on luetun YMMÄRTÄMISESTÄ !
Mutta siihen sinä itse et kykene, kun sinulla on nuo eksytyksen "vauvakaste värilasit" päässäsi, jotka vääristävät kaiken.
Niiden vääristävien lasiesi vuoksi sinä siis väännät kieroon kirjoituksia, kuten nyt tuonkin Raamatun kohdan
TÄSÄ ON SAMA ASIA SANOTTU KAHDELLA TAPAA, jotta tyhmempikin sen ymmärtäisi !
1) 6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
Ja sama asia eri kuvin:
5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Mutta sinä siis luet vain osan ja pätkit kuten piru Raamattua ! Anonyymi kirjoitti:
Kyse on luetun YMMÄRTÄMISESTÄ !
Mutta siihen sinä itse et kykene, kun sinulla on nuo eksytyksen "vauvakaste värilasit" päässäsi, jotka vääristävät kaiken.
Niiden vääristävien lasiesi vuoksi sinä siis väännät kieroon kirjoituksia, kuten nyt tuonkin Raamatun kohdan
TÄSÄ ON SAMA ASIA SANOTTU KAHDELLA TAPAA, jotta tyhmempikin sen ymmärtäisi !
1) 6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
Ja sama asia eri kuvin:
5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Mutta sinä siis luet vain osan ja pätkit kuten piru Raamattua !On hienoa seurata uskovaisten välienselvittelyä... korjaan Raamatun tulkitsemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa itse lukea, niin pyydä "jotakin kaveria lukemaan mitä tuossa sanotan"?Jeesus Kristus on kristillisessä kasteessa LÄSNÄ, vaan kun nää uudestaan-kastajat ei usko, Jumalan SANAAN !
kaste annetaan:
"Isän ja POJAN ja Pyhän Hengen NIMEEN"
Matt: 28: 19
SANALLA myös Jumala luonut KOKO MAAILMAN !
"ja Jumalan HENKI, liikkuin VETTEN päällä"
1 Moos: 1: 2
samoin Jumalan henki, on krisitllisessä KASTEESSA (vedessä) LÄSNÄ: - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus Kristus on kristillisessä kasteessa LÄSNÄ, vaan kun nää uudestaan-kastajat ei usko, Jumalan SANAAN !
kaste annetaan:
"Isän ja POJAN ja Pyhän Hengen NIMEEN"
Matt: 28: 19
SANALLA myös Jumala luonut KOKO MAAILMAN !
"ja Jumalan HENKI, liikkuin VETTEN päällä"
1 Moos: 1: 2
samoin Jumalan henki, on krisitllisessä KASTEESSA (vedessä) LÄSNÄ:edelliseen:
siis "vedessä ja Sanassa" - Anonyymi
Henki kirjoitti:
On hienoa seurata uskovaisten välienselvittelyä... korjaan Raamatun tulkitsemista.
Täällä ei käydä uskovien välistä keskustelua, vaan saatana on melskaamassa kristillisellä palstalla vauvakasteesta.
- Anonyymi
riittääkö se vauvana mulle tehty kaste?
voiko itse kastaa itsensä ja jos voi niin millä sanoilla?- Anonyymi
"vauvana saatu kaste"
raamattu:
"yksi Herra, yksi usko, yksi kaste"
Ef: 4: 5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vauvana saatu kaste"
raamattu:
"yksi Herra, yksi usko, yksi kaste"
Ef: 4: 5en ymmärrä vastausta. onko se ei vai kyllä.
- Anonyymi
Takaapäin velaksi tietenkin. Kyllä siinä silmät kiiluu ja tulee hurmos päälle.
- Anonyymi
Takaapäin, niinkuin Jeesus Pietariin ja sitten toisinpäin.
- Anonyymi
Mahtavatkohan luterilaiset juoda sitä kastevettä: "Joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan...."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavatkohan luterilaiset juoda sitä kastevettä: "Joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan...."
Ei mutta luterilaiset uskovat Jeesuksen sanat eivätkä muuttele niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helluntailaiset ei ainkaan USKO, Jumalan SANAAN . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gerhard taisi tehdä sen junan ja sai kaikkien poikien silmät kiilumaan hurmoksesta.
Sai 6 kk vankeustuomion ja karkotuksen Norjaan.
- Anonyymi
Jumala otti lapset vanhan liiton jäseniksi heti 8 pv. ikäisenä.
Jumala ottaa lapset uuden liiton jäseniksi kristittyjen kasteesa, joka on käytössä vanhoissa kristillisissä kirkossa.
Antikristuksen hengen sisälleen saaneet harhaoppiset lahkolaiset vihaavat siksi vanhoja oikeita kristillisiä kirkkoja vihan kiilto silmissä. - Anonyymi
"Menno" meinasi että Jeesus sanoi: on synnyttävä "Hengestä ja Hengestä"
Kyllä Jeesus sanoi, että on synnyttävä "vedestä ja Hengestä" (Joh.3:5)
Kristillinen yksi kaste. Ef.4:5 "Yksi Kaste"
"Hän, Jeesus Kristus, on tullut veden ja veren kautta -- ei ainoastaan veden, vaan veden ja veren. Ja Henki on todistaja, sillä Henki on totuus".
" Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri,
ja ne kolme yhdessä ovat."
************************************************************************************* - Anonyymi
Lahkoissa on paljon lukutaidottomia ihmisiä.
Pyytäkää jotain muuta kuin sen lahkon jäsentä, vaika ylioppilasta tai yliopistossa opiskelevaa nuorta lukemaan sinulle, miten Jumala liittää ihmisen Kristuksen ruumiin jäseneksi lukemalla sinulle ääneen tuon Jumalan sanan kohdan alla: jollet heti ymmärrä kuulemaasi, pyydä lukemaan uudestaan.
"Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä."- Anonyymi
Room.6:3
"Ettekö te tiedä, että me kaikki, jotka olemme Jesuksessa Kristuksessa kastetut, me olemme hänen kuolemaansa kastetut?"
Room. 6:5
"Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa, "
Uuden liiton kasteessa Jumala liittä meidän Kristuksen ruumiisen, kuoleman, veren ja ylösnousemuksen osallisuuteen.
Kristuksen ruumis on kreikaksi Kyriekee, suomeksi Kirkko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room.6:3
"Ettekö te tiedä, että me kaikki, jotka olemme Jesuksessa Kristuksessa kastetut, me olemme hänen kuolemaansa kastetut?"
Room. 6:5
"Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa, "
Uuden liiton kasteessa Jumala liittä meidän Kristuksen ruumiisen, kuoleman, veren ja ylösnousemuksen osallisuuteen.
Kristuksen ruumis on kreikaksi Kyriekee, suomeksi Kirkko.Uskonlahko on Kirkosta eronneiden muodostama uskonnollinen yhdistys, jolla on omat opit ja ry:n yhdistyksen säännöt.
esim. "kymmenysten perintä voi alkaa vasta sen jälkeen kun on henkilö on liitetty yhdistyksen täysjäseneksi yhdistyksen omalla kasteella."
Kirkon suorittamaa kastetta ei katsota päteväksi, vaan kaikki jäsenet on kastettava yhdistyksen omalla kasteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonlahko on Kirkosta eronneiden muodostama uskonnollinen yhdistys, jolla on omat opit ja ry:n yhdistyksen säännöt.
esim. "kymmenysten perintä voi alkaa vasta sen jälkeen kun on henkilö on liitetty yhdistyksen täysjäseneksi yhdistyksen omalla kasteella."
Kirkon suorittamaa kastetta ei katsota päteväksi, vaan kaikki jäsenet on kastettava yhdistyksen omalla kasteella.ja kasteessa sitoudutaan, jäseneksi, ja yhdistys-perääisen seurakunnan sääntöihin, kuten kymmenykset, jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kasteessa sitoudutaan, jäseneksi, ja yhdistys-perääisen seurakunnan sääntöihin, kuten kymmenykset, jne.
Luterilaisessa lahkossa kirkollisvero peritään vaikka ulosoton uhalla. Muutoinhan papit eivät saisi palkkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisessa lahkossa kirkollisvero peritään vaikka ulosoton uhalla. Muutoinhan papit eivät saisi palkkaansa.
Ei tunnuseuksellisilla luterilaisilla seurakunnissa ole verotusoikeutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joisskin uudestikastajalahkoissa kerätään kymmenyksiä jotka ovat pääsymaksuna temppeliin ja siä kautta taivaaseen.
- Anonyymi
Vesi ei ole Luoja, vaan Jeesus on luoja. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen.
- Anonyymi
Wikipedia kirjoittaa aivan kuin sinusta: Harhaluulo eli ajatusharha (deluusio) on todellisuutta koskeva käsitys tai ajatus, jota henkilö pitää totena, vaikka se on todistettavasti epätosi.[1] Ajatusharha perustuu henkilön virhepäätelmiin, eikä sitä voida horjuttaa järkiperusteilla.[2] Harhaluuloa sellaisenaan ei kuitenkaan pidetä sairautena. Salaliittoteorioiden vuoksi voi olla myös vaikeaa päätellä, milloin henkilö puhuu faktaa.
- Anonyymi
"Jeesus vastasi: Totisesti,totisesti minä sanon sinulle, jos ihminen ei synny uudeksi vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan."
Ei sitä Jeesuksen sanomaa "vettä" (water) voi jättää poiskaan eikä vaihtaa mihinkään muuhun. Sehän tarkoittaa että me kiellämme Raamatun totuuden emmekä usko Jeesukseen.
Harhaoppiset helluntailaiset tunkevat Jeesuksen suuhun tuossa kohtaa vaikka minkälaisia sanoja, jotka paremmin sattuisivat vastaamaan heidän omia Parhaimin keksimiä selityksiä.- Anonyymi
Jumalan sana on oikean uskonopin perusta, ei mitkään Parhamin laulukirjat.
Tuossakin kohdassa sanotaan ihan selvästi, että uudestisyntyminen vedestä ja Hengestä tapahtuu Kristillisessä Kasteessa.
Room.6:4-5 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan hadatut KASTEENkautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidätkin UUDESSA elämässä vaeltaman."
KASTEESSA ENTINEN JÄÄ TAAKSE JA UUSI ON SIJAAN TULLUT.=UUDESTISYNTYMINEN VEDESTÄ JA HENGESTÄ TAPHTUU KRISTITTYJEN KASTEESSA.
Helluntailaiset väistävät tuollaisten kohtien merkityksen eli sisällön miettimisen kokonaan viemällä heti puheenaiheen veden määärään ja kastetekniikkaan, kun piitäisi tutkia, mitä kasteessa oikeasti tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sana on oikean uskonopin perusta, ei mitkään Parhamin laulukirjat.
Tuossakin kohdassa sanotaan ihan selvästi, että uudestisyntyminen vedestä ja Hengestä tapahtuu Kristillisessä Kasteessa.
Room.6:4-5 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan hadatut KASTEENkautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidätkin UUDESSA elämässä vaeltaman."
KASTEESSA ENTINEN JÄÄ TAAKSE JA UUSI ON SIJAAN TULLUT.=UUDESTISYNTYMINEN VEDESTÄ JA HENGESTÄ TAPHTUU KRISTITTYJEN KASTEESSA.
Helluntailaiset väistävät tuollaisten kohtien merkityksen eli sisällön miettimisen kokonaan viemällä heti puheenaiheen veden määärään ja kastetekniikkaan, kun piitäisi tutkia, mitä kasteessa oikeasti tapahtuu.Taikurit kiinnittää katseen näkyviinkulisseihin jotta ihminen ei miettisi asiaa syvemmältä.
veden määrä, kastetekniikka, kastettava ikä, jne.
ja hokevat ei vauva sitä, ei vauva tätä, ja kirjoittavat jakeen, josssa selvästi on aikuuisen ihmisen tapaus, ja julistavat ivallisesti kysyen: puhutaanko tässä lalpsista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikurit kiinnittää katseen näkyviinkulisseihin jotta ihminen ei miettisi asiaa syvemmältä.
veden määrä, kastetekniikka, kastettava ikä, jne.
ja hokevat ei vauva sitä, ei vauva tätä, ja kirjoittavat jakeen, josssa selvästi on aikuuisen ihmisen tapaus, ja julistavat ivallisesti kysyen: puhutaanko tässä lalpsista?Harhaoppiset on melko tyhmiä. Suuri osa heistä ei osaa lukea itse ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhaoppiset on melko tyhmiä. Suuri osa heistä ei osaa lukea itse ollenkaan.
sitä kans ihmettelen, eikö niitten silmät
aukea koskaan !?
lahkoissa ollaan sen verran usein "kokouksessa" taas jo "uutta ruokaa" hakemassa, kun ei entistäkää vielä "pureskeltu",
- kierre on valmis.
Eivät koskaan rupee yksinään etsiin, kun valmista ruokaa tarjolla, että kaikkia ei ehdi edes niellä . . .
siinä sitten mitenkään kyseenalaisteta, ja opetus on sitä että: "Jumalan miestä . . . ei saa arvostella !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä kans ihmettelen, eikö niitten silmät
aukea koskaan !?
lahkoissa ollaan sen verran usein "kokouksessa" taas jo "uutta ruokaa" hakemassa, kun ei entistäkää vielä "pureskeltu",
- kierre on valmis.
Eivät koskaan rupee yksinään etsiin, kun valmista ruokaa tarjolla, että kaikkia ei ehdi edes niellä . . .
siinä sitten mitenkään kyseenalaisteta, ja opetus on sitä että: "Jumalan miestä . . . ei saa arvostella !!Jumala on sokaissut anabaptistien silmät, että eivät näkisi eivätkä ymmärtäisi.
Kristittyjen, siis entuudestan Kristillisellä kasteella kastettujen ihmisten liittämien lisäkasteilla uskonlahkon jäseneksi on Jumalan sanan vastainen laittomuuden teko
ja paha synti. (Ef.4:5 "Yksi Kaste") Jumalan sana.
Room. 9:18
Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.
- Anonyymi
Tie Jumalan seurakuntaan käy Jeesuksen kautta.
- Anonyymi
Hellästi, hyvin hellästi takaa.
- Anonyymi
Parhamilaisilla helluntaintodistajilla on paha antikristillinen harhaoppi, että ihmisen uskoontulo pesee synnit pois ja liittää ihmisen automaattisesti KriStuksen ruumiin jäseneksi.
Raamattu sanoo täysin selvästi, että ihmisen synnit pestään pois kasteessa ja näin puhdistettu ihminen liitetään Kristuksen ylösnousemusruumiin jäseneksi KRISTILLISESSÄ KASTEESSA. ei muutoin.
"Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita,
ON KASTETTU YHDEKSI RUUMIIKSI. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi704640Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1064122- 633700
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382901Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282653Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa652623- 552597
- 391967
- 471938
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2551837