Tasan 30 vuotta sitten Viro vapautui Venäjän kamalasta miehityksestä. Juhlikaahan kunnolla siellä lahden eteläpuolella, sukukansalaiset!
Onneksi olkoon Viro!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan kun olin 90-luvun alkupuolella Virossa kun tämä oli jo itsenäistynyt, jotenkin jäi mieleen kun oliko se mustallamäellä vai lasnamäessä marssi vielä neuvostosotilaita(Venäjä?)
Oli muuten vuosi 1992, on poijaat Viro muuttunut siitä- Anonyymi
Riemuitkaa varoen,tämä on stallarien surunpäivä.
Niillä on muutenkin raskasta.
- Anonyymi
Neukkujen hintataso olisi ollut tarpeen Suomi turismille, EU NATO ei ole kiva kenellekkään!💸💸💸
- Anonyymi
Sillä hintatasolla ei tosin kauhean kovaa laatuakaan saanut 🤣 😂😆🤣 😂😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä hintatasolla ei tosin kauhean kovaa laatuakaan saanut 🤣 😂😆🤣 😂😆
Niin kyllä siellä pään sai sekaisin halvemmalla ja seuraa myös😅
- Anonyymi
Aikoinaan Suomi-porot sai panna halvalla virolaisia neitoja. Nyt on ei halua edes muistaa tuollaista!
Viron pottua, KURVAT! - Anonyymi
Virolla menee hyvin.
EU:n jäsenmaista sillä on pienin valtionvelka.
Syynä ovat EU-budjetin vuosittaiset tukimiljardit.
Niitä maksavat myös Suomi-porot.
Toki virolaiset tekevä täällä töitä,joihin suomalaiset eivät halua tai pysty,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832