Voiko mennä laivalla Ruotsiin maihin ja palata ilman rokotetta.
Ruotsin laiva
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsinlaivalle mennessäsi voit palata Suomeen myös ilman pärseneitsyyttäsi.🤥🌭🧔🇸🇪
- Anonyymi
Testitodidtuksella pitäisi päästä. Täytyy vain olla nopea, ettei ehdi vanhentua.
Pahimmassa tapauksessa voidaan Ruotsissakin vaatia uusi testi, että pääsee laivaan takaisin. - Anonyymi
suomessahan ei saa testauttaa matkustusta varten ilmaiseksi ellei ole oireita.testaus siis tulisi aikatavalla maksamaan jos se vielä tehtäisi kahdessa maassa yksityisellä.minut itseni on rokotettu mutta puoliso luulee käyvänsä sukulaisilla muutamalla kympillä.ajattelin heti ettei taida niin helposti onnistua kun kieltäytyy rokottesarjasta...mitenkähän ne sitten jotka laitetaan testiin rajalla.joku sanoi että majoitus omakustanteisesti..niin tai ennen menoa laivaan...eikös tulosta pidä odottaa kolmisen vrk.muutenhan se ihminen levittää sitä jos se lähtee liikenteeseen ja menee kotiinsa tuloksia odottelemaan eli eikö sen pidä viipyä lähellä testipaikkaa.
Odottaisin kyllä kunnes julistetaan että nyt on turvallista palata entiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815