Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi,

kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.

Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin.

24

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä sain aviorikosenmin anteeksi, kun Jumalan lukeman kuolemantuomion kuullessani kerroin sen vaimolleni, ja sain anteeksi.

    • "Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
      niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi.

      "Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen.

      Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan.

      Tämä kävi toteen myös vaimoni kohdalla, jonka kanssa on tehty yhtä matkaa jo yli 60 vuotta.

    • Tämä TOP 12 syntilista on Saatanan lista omille tekopyhitetyille:

      Jos jolla kulla on Pyhä Henki (oikeasti) elämässään? Sellainen ei nimittäin ryhdy
      • valheisiin
      • aviorikokseen (tahalliseen, tietoiseen!)
      • Raamatun Sanan mitätöimiseen
      • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
      • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
      • saatanan korottamiseen (joka taholla)
      • riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
      • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
      • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
      • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
      • Jeesuksen Kristuksen uskovien tuomitsemineen ”saatanan synagoogalaisiksi”.
      • (” Koska jokaisella suomalaisellakin on ikiomat hengelliset halu, on Saatana pystynyt tyydyttämään ne 130 erihenkisellä uskonlahkolla.”

      • Anonyymi

        Juurikin niinsilleesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin niinsilleesti!

        Se "aforismi" lausutaan näin. "Juurikin niinikkästeen!"


      • Anonyymi

        Minä sain tulokseksi 7/12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain tulokseksi 7/12

        Olet siis noin keskiverto ihminen.


    • Tapansa mukaan hoitomies tämänkin piiloon johdatti.

      • Anonyymi

        Totuus on siitä pirullinen, että se pulpahtaa aina pinnalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on siitä pirullinen, että se pulpahtaa aina pinnalle.

        Ei se itsestään pulpahda pinnalle.

        Ei se 20 vuotta sitten tehty aviorikos minullekaan pinnalla pulpahtanu, ennen kuin Jumala luki kuolemantuomion:

        "Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa."


    • Anonyymi

      Mikä se on se pyhänhengen herjaus, että osaisi sitä varoa?

      • Niitä herjauksia on Apostolien teot ja Paavalin kirjeet tulvillaan.

        Tällä palstalla kaikki Paakkosen pojan 400 aloitusta ovat täydellistä Pyhän Hengen herjausta.

        Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta.

        Minäkin olen ihmisen poika.
        Vaikka sanoisit minulle: Olet haudan partaalla hortoileva äijänkäppänä.
        Se ei vielä ole Pyhän Hengen herjausta.

        Mutta jos sanot, kuten kymmenet papit ovat sanoneet:

        Olet seonnut päästäsi, sillä ei Jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle:

        Tästä se alkoi Paavolan seurakunnasta maaliskuussa 1989. Tämän Pyhän Hengen käskyn toimittamisen jälkeen:

        Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla: 

        Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä  Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:

         "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."  


        Pari viikkoa vierähti Pyhän Hengen käskyn viemisestä, kun vaimo ilmoitti:

        "Meidät on lauantaina kutsuttu pappilaan."

        Hieman ihmettelin, miten tuo kutsu tulee vaimon kautta, sillä olinhan kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja, ja kaikki kutsut ja tehtävät tulivat tulivat minulle suoraan kirkkoherralta.

        Näin kuitenkin tapahtui, jotta tämäkin kirjoitus toteutui: "Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Tuo kolmen kopla: vaimoni, kirkkoherra ja hänen vaimonsa, olivat yksissä tuumin tehneet suunnitelman minun toimittamisesta mielisairaalaan, tämän uskonnon lehtorin, Sinikka Junttilan diagnoosin perusteella:

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."

        Mönkään meni heidän suunnitelmansa, eivät saaneet minua edes tutkittavaksi; olinko tuollaisen viestin toimittaessani järjissäni vaiko järkeä vailla.

        Koska:"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Niitä herjauksia on Apostolien teot ja Paavalin kirjeet tulvillaan.

        Tällä palstalla kaikki Paakkosen pojan 400 aloitusta ovat täydellistä Pyhän Hengen herjausta.

        Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta.

        Minäkin olen ihmisen poika.
        Vaikka sanoisit minulle: Olet haudan partaalla hortoileva äijänkäppänä.
        Se ei vielä ole Pyhän Hengen herjausta.

        Mutta jos sanot, kuten kymmenet papit ovat sanoneet:

        Olet seonnut päästäsi, sillä ei Jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle:

        Tästä se alkoi Paavolan seurakunnasta maaliskuussa 1989. Tämän Pyhän Hengen käskyn toimittamisen jälkeen:

        Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla: 

        Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä  Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:

         "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."  


        Pari viikkoa vierähti Pyhän Hengen käskyn viemisestä, kun vaimo ilmoitti:

        "Meidät on lauantaina kutsuttu pappilaan."

        Hieman ihmettelin, miten tuo kutsu tulee vaimon kautta, sillä olinhan kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja, ja kaikki kutsut ja tehtävät tulivat tulivat minulle suoraan kirkkoherralta.

        Näin kuitenkin tapahtui, jotta tämäkin kirjoitus toteutui: "Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Tuo kolmen kopla: vaimoni, kirkkoherra ja hänen vaimonsa, olivat yksissä tuumin tehneet suunnitelman minun toimittamisesta mielisairaalaan, tämän uskonnon lehtorin, Sinikka Junttilan diagnoosin perusteella:

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."

        Mönkään meni heidän suunnitelmansa, eivät saaneet minua edes tutkittavaksi; olinko tuollaisen viestin toimittaessani järjissäni vaiko järkeä vailla.

        Koska:"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."

        Jospa se Jumala jo puhuu "meidän Reijolle," kun on nykyään sentään rovasti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se Jumala jo puhuu "meidän Reijolle," kun on nykyään sentään rovasti?

        Jos puhuisi hän olisi valehtelija.

        Tämän herjauksen julistaja haudattiin viime keväänä:

        Jos Suni olisi oikeassa, silloin kaikki vanhat rovastitkin olisivat olleet väärässä. Se on täysin mahdotonta.

        Kun Älä heitä pelkää kirja ilmestyi, kyseinen herra uhkasi haastaa minut oikeuteen.

        Ainakaan vielä ei haastetta ole minulle toimitettu.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jos puhuisi hän olisi valehtelija.

        Tämän herjauksen julistaja haudattiin viime keväänä:

        Jos Suni olisi oikeassa, silloin kaikki vanhat rovastitkin olisivat olleet väärässä. Se on täysin mahdotonta.

        Kun Älä heitä pelkää kirja ilmestyi, kyseinen herra uhkasi haastaa minut oikeuteen.

        Ainakaan vielä ei haastetta ole minulle toimitettu.

        Tuskinpa toimitetaankaan.


    • Anonyymi

      Tapansa mukaan valeprofeetta puhuu: valetta. Siitä hän saa ankaran rangaistuksen.

      • Paakkosen pojan teot ja tavat varmaankin kaikki jo tietävät?

        Devoit
        7.2.2007 21:30
        Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
        Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
        Noutaja se tulee Teuvollekin.
        Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
        On aika tehdä valmisteluja.
        Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
        Siskonpoika tulee.

        Tuosta on kulunut jo 14 vuotta, eli se sama aika, jonka rinnallani kuljit totuuden tiellä.

        Onko siskosi poika jo kuollut?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Paakkosen pojan teot ja tavat varmaankin kaikki jo tietävät?

        Devoit
        7.2.2007 21:30
        Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
        Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
        Noutaja se tulee Teuvollekin.
        Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
        On aika tehdä valmisteluja.
        Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
        Siskonpoika tulee.

        Tuosta on kulunut jo 14 vuotta, eli se sama aika, jonka rinnallani kuljit totuuden tiellä.

        Onko siskosi poika jo kuollut?

        Vahvasti epäilen, ettei tämä kyseinen poika ole vielä syntynytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvasti epäilen, ettei tämä kyseinen poika ole vielä syntynytkään.

        Niinpä, eikös siitä Jeesuksenkin tulemisesta puhuttu jo ennen syntymäänsä, jos "isoon kirjaan" on luottamista.


    • Anonyymi

      Täytyypä keksiä mojova herja.
      Onpas se herkkähipiäine, oikie Mimosa.

      • Anonyymi

        No, mikäpä siinä, jos se siltä tuntuu.


    • Anonyymi

      24.10-21 syksyn kylmin aamu -9.2 ° :tta.

    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Voimassaolo jatkuu edelleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4618
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      128
      4060
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      34
      2624
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      200
      1653
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1306
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1279
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1238
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1223
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1183
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1095
    Aihe