Epäonnistun usein.
Hyvissäkin aikeissa.
Kielikin on tulinen pyörä.
Se todellakin usein sanoo, ennenkuin ajattelee.
Tahdon olla hyvä, mutta usein olenkin paha.
Tarkkaan itseäni ja vahdin.
Kamppailen jatkuvasti omatuntoni kanssa.
Jälkikäteen voin huomata yhden, jos toisenkin virheen, mihin loukkasin jalkani.
Opitaan kantapään kautta, sanotaan.
Herra, ota kädestäni kiinni.
Olen sokea ilman sinua.
Sinun lamppusi on valoni.
Ole minun jalkani, ole minun suuni,
ole minun Henkeni.
Ole oppaani, pimeässä.
Etten astuisi harhaan.
LS
Runo, "Oppaani"
33
54
Vastaukset
- Anonyymi
Soudetaan samassa veneessä, mutta pelastus on Jeesuksen veressä!❤
Moikkelis äll-ässä. Uskoisin että on turvallista kirjoittaa sinulle. Ilman, että kaadat likasankoa niskaani niin kuin ennen. Kirjoitat ettet luota minuun ja että olen piikikäs. Sillä seurauksella että olen hävennyt sitä että olen joskus ollutkin. Piikikäs.
Me ollaan perustamassa tiettyjen helluntalaisten kanssa uutta seurakuntaa.
Se on kivaa.
Olen sielläkin kertonut häpeästäni. Että olen tosi surkea. Jeesuksellekin. Kadun. Etenkin sitä että olen juonut maksaani rasittavalla tavalla, juuri kun Hän paransi sen. On minulla tyhmällä ollutkin tapa kiittää. Olenkuin mikäkin possu.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Moikkelis äll-ässä. Uskoisin että on turvallista kirjoittaa sinulle. Ilman, että kaadat likasankoa niskaani niin kuin ennen. Kirjoitat ettet luota minuun ja että olen piikikäs. Sillä seurauksella että olen hävennyt sitä että olen joskus ollutkin. Piikikäs.
Se on kivaa.
Olen sielläkin kertonut häpeästäni. Että olen tosi surkea. Jeesuksellekin. Kadun. Etenkin sitä että olen juonut maksaani rasittavalla tavalla, juuri kun Hän paransi sen. On minulla tyhmällä ollutkin tapa kiittää. Olenkuin mikäkin possu.En ole se jolle vastasit, tai minkä kirjoituksen alle.
Olen minäkin joutunut usein häpeämään, liekö ihan aina ollut tarpeellista, kaikkien mielipiteellä ei ole niin väliäkään.
Radiosta tulee passenger -let her go.
Siihenkin liittyy vain paljon häpeää, tuttu biisi. Istun tässä autossa, odottelen pitsaa.
LS - Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Se on kivaa.
Olen sielläkin kertonut häpeästäni. Että olen tosi surkea. Jeesuksellekin. Kadun. Etenkin sitä että olen juonut maksaani rasittavalla tavalla, juuri kun Hän paransi sen. On minulla tyhmällä ollutkin tapa kiittää. Olenkuin mikäkin possu.Luottamus ehkä ansaitaan. Että onko sillä väliä luotanko, kun emme oikeasti tunne in The real Life.
LS
- Anonyymi
Mutta Herrasi ei ole Jeesus?
Näin olet tuumaillut?
Kuka on Herrasi? Pystytkö ilmaisemaan hänen nimensä?
Commandohauis- Anonyymi
Ei meillä ole ainakaan samanlainen usko, olen tuumaillut sitä minäkin.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä ole ainakaan samanlainen usko, olen tuumaillut sitä minäkin.
LSKuka on Herrasi? Pystytkö ilmaisemaan hänen nimensä?
Commandohauis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Herrasi? Pystytkö ilmaisemaan hänen nimensä?
CommandohauisEn rupea tuohon sairaaseen leikkiin, jossa minun pitää toistaa jonkun mieliksi jotain, jotta kelpaan.
Tähän olen törmännyt ennenkin, minulta kysyttiin kysymyksiä tuohon tyyliin, kun uskoni ei kuulijalle kelvannut, vuosia jo sitten niin on käynyt ja se toistuu aina, ei se kelpaa sanoo oikeasti mitä vaan, koska tuo on henkistä alistamista ja sellaiseen tiedät itsekin etten mukaan lähde ja siksi sitä toistat että saisit minut epäluotettavaksi leimattua, sillä ei ole muuta tarkoitusta sinun taholtasi. Et varmasti näe toimintaasi ja saat tämän käännettyä kyllä niin että huonoksi leimaudun, mutta väkivallan uhriksi en alistu kauttasi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En rupea tuohon sairaaseen leikkiin, jossa minun pitää toistaa jonkun mieliksi jotain, jotta kelpaan.
Tähän olen törmännyt ennenkin, minulta kysyttiin kysymyksiä tuohon tyyliin, kun uskoni ei kuulijalle kelvannut, vuosia jo sitten niin on käynyt ja se toistuu aina, ei se kelpaa sanoo oikeasti mitä vaan, koska tuo on henkistä alistamista ja sellaiseen tiedät itsekin etten mukaan lähde ja siksi sitä toistat että saisit minut epäluotettavaksi leimattua, sillä ei ole muuta tarkoitusta sinun taholtasi. Et varmasti näe toimintaasi ja saat tämän käännettyä kyllä niin että huonoksi leimaudun, mutta väkivallan uhriksi en alistu kauttasi.
LSItseasiassa se oli jokin Raamatun kohta, jota minun käskettiin toistaa, jotta arvioijat olisivat uskoneet, etten ole eksyttäjänä ja jonkin pahan vallassa. Tämä päivänä vasta ymmärrän, että se on täysin henkistä väkivaltaa, jolla kaikki henkilökohtainen ajattelu pyrittiin tuhoamaan. Minusta tuli ahdistunut ja pelokas myös siksi, että käytettiin suoranaista uskonnollista henkistä väkivaltaa.
Tiedän että et voi ymmärtää, koska olet CH, sinulla ei riitä empatia ja ymmärrys ikävä kyllä ymmärtämään, miksi minulle jo siksi tuollaiset pakottamiset on kuin musta vaate...ja ns "utelut mukamas hyvässä tahdossa*.
LS Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa se oli jokin Raamatun kohta, jota minun käskettiin toistaa, jotta arvioijat olisivat uskoneet, etten ole eksyttäjänä ja jonkin pahan vallassa. Tämä päivänä vasta ymmärrän, että se on täysin henkistä väkivaltaa, jolla kaikki henkilökohtainen ajattelu pyrittiin tuhoamaan. Minusta tuli ahdistunut ja pelokas myös siksi, että käytettiin suoranaista uskonnollista henkistä väkivaltaa.
Tiedän että et voi ymmärtää, koska olet CH, sinulla ei riitä empatia ja ymmärrys ikävä kyllä ymmärtämään, miksi minulle jo siksi tuollaiset pakottamiset on kuin musta vaate...ja ns "utelut mukamas hyvässä tahdossa*.
LSTaas vastaan kai väärään kohtaan.. Mutta tosi tosi törkeetä miten uskovaiset on sua kohdellut Mullakin on omat mustat muistoni... Käsittämätöntä.. Vallanhalu.
Älä välitä commando käsivarresta..
- Anonyymi
Jaahas, hyvää huomenta, vai onko senkin toivottaminen alistamista ymv. ?
Olenpas minä paha ihminen sinun silmissäsi, LS.
Olen koronakriittinen ollut enkä ole ottanut rokotetta. Nyt päätelmistäni yksi osa on tieteellinen faktakin ja haittavaikutuksia odotan tulevaisuudessa:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008225253.html
Jokainen saakoon päättää itse ottaako " myrkkypiikin " vai ei. Ilman polarisoituneisuutta haukkumisineen. Onnittelut koronarokottamattomille.....tsekkoo artikkeli ja ilostu. Jumalan siunausta ja häneen turvautumista piikin ottaneille ja piikin väistäneille.....aamen.
Commandohauis- Anonyymi
" Olen koronakriittinen ollut "
Olen koronaROKOTEkriittinen ollut.
Commandohauis - Anonyymi
Se on jokaisen oma asia, sinun keho.
Saa toivottaa hyvät huomenet.
Palstalla sinusta ei ole tullut kovin hyvää kuvaa, en tiedä sanoa millainen olet oikeasti kaikkineen.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jokaisen oma asia, sinun keho.
Saa toivottaa hyvät huomenet.
Palstalla sinusta ei ole tullut kovin hyvää kuvaa, en tiedä sanoa millainen olet oikeasti kaikkineen.
LSOlen sitä mieltä ettei ihminen tunne itseään kokonaan.
Jokainen saa valita ikuisuusseuransa itse.
https://www.youtube.com/watch?v=B9FzVhw8_bY
Commandohauis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitä mieltä ettei ihminen tunne itseään kokonaan.
Jokainen saa valita ikuisuusseuransa itse.
https://www.youtube.com/watch?v=B9FzVhw8_bY
CommandohauisEmme ehkä viihtyisi keskenämme, kiitos mutta ei kiitos. 🙂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ehkä viihtyisi keskenämme, kiitos mutta ei kiitos. 🙂
LSHelvetissä emme viihtyisi keskenämme, Uudessa Maassa viihtyisimme keskenämme.
En tiedä mitä kuvittelet ja mistä kiität ja kieltäydyt. Mikä logiikka sulla on käytössä? Oletko kova syömään heinää?
Commandohauis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetissä emme viihtyisi keskenämme, Uudessa Maassa viihtyisimme keskenämme.
En tiedä mitä kuvittelet ja mistä kiität ja kieltäydyt. Mikä logiikka sulla on käytössä? Oletko kova syömään heinää?
CommandohauisSeuranhakuun vastasin, se on sanonta kiitos mutta ei kiitos, niikuin sanonta puhua puuta heinää, joka tarkoittaa,vettä puhuu mitä sattuu. Emme viihtyisi sellaisessa taivaassa, mikä on sinun uskosi kaltainen. Siellä Jumala on ailahteleva, luo jotain ja tuhoaa, puhkuu vihan liekkiä. Ja valitsee saarnamiehikseen ihmisiä, jotka menestyisivät myös isiksen riveissä, jos Raamattuun on uskominen.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuranhakuun vastasin, se on sanonta kiitos mutta ei kiitos, niikuin sanonta puhua puuta heinää, joka tarkoittaa,vettä puhuu mitä sattuu. Emme viihtyisi sellaisessa taivaassa, mikä on sinun uskosi kaltainen. Siellä Jumala on ailahteleva, luo jotain ja tuhoaa, puhkuu vihan liekkiä. Ja valitsee saarnamiehikseen ihmisiä, jotka menestyisivät myös isiksen riveissä, jos Raamattuun on uskominen.
LSEn ole seuraa sinusta hakenut. Olen seuraa NETISSÄ kysynyt kahdelta eri kristityltä naiselta 12 vuoden aikana. Sinä et ole heistä kumpikaan. Ensimmäinen sanoi että antaa Jumalan päättää siitä kuka hänen miehensä on kun kysyin lähtisikö kävelylle kanssani.Se tarkoitti että ei kiitos.Päätin, että jos hän kysyy treffeille niin vastaan samoin kuin vastasi minulle. Meni n. 6kk kun hän kysyi lähtisinkö kävelylle hänen kanssaan. Vastasin etten lähde. Me olisimme sopineet hyvin yhteen. Huomasin aika pian häntä kuunneltuani sen että kappas, tuo on mieleeni.
Lopulta hän valitsi jumalattoman miehen, jonka kanssa suhde muuttui nopeasti ystävyydeksi kun tapasivat livenä. Antoiko Jumalan valita jumalattoman miehen perään kuolata? " antaa Jumalan päättää siitä kuka hänen miehensä on "
Taivaaseen emme mene asumaan, Jumala luo uudet taivaat ja maan jääden asumaan siihen UUTEEN MAAHAN ja IHMISET, PELASTETUT asuvat hänen seurassaan UUDESSA MAASSA eikä missään taivaassa.
Commandohauis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole seuraa sinusta hakenut. Olen seuraa NETISSÄ kysynyt kahdelta eri kristityltä naiselta 12 vuoden aikana. Sinä et ole heistä kumpikaan. Ensimmäinen sanoi että antaa Jumalan päättää siitä kuka hänen miehensä on kun kysyin lähtisikö kävelylle kanssani.Se tarkoitti että ei kiitos.Päätin, että jos hän kysyy treffeille niin vastaan samoin kuin vastasi minulle. Meni n. 6kk kun hän kysyi lähtisinkö kävelylle hänen kanssaan. Vastasin etten lähde. Me olisimme sopineet hyvin yhteen. Huomasin aika pian häntä kuunneltuani sen että kappas, tuo on mieleeni.
Lopulta hän valitsi jumalattoman miehen, jonka kanssa suhde muuttui nopeasti ystävyydeksi kun tapasivat livenä. Antoiko Jumalan valita jumalattoman miehen perään kuolata? " antaa Jumalan päättää siitä kuka hänen miehensä on "
Taivaaseen emme mene asumaan, Jumala luo uudet taivaat ja maan jääden asumaan siihen UUTEEN MAAHAN ja IHMISET, PELASTETUT asuvat hänen seurassaan UUDESSA MAASSA eikä missään taivaassa.
CommandohauisIkuisuusseurasanaasi vastasin. Ei ollut kyse siitä, että olisin seukkaamiseksi ymmärtänyt, kaikki asiat ei ole navan alapuolella, vaan "vähän" ylempänä sieltä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole seuraa sinusta hakenut. Olen seuraa NETISSÄ kysynyt kahdelta eri kristityltä naiselta 12 vuoden aikana. Sinä et ole heistä kumpikaan. Ensimmäinen sanoi että antaa Jumalan päättää siitä kuka hänen miehensä on kun kysyin lähtisikö kävelylle kanssani.Se tarkoitti että ei kiitos.Päätin, että jos hän kysyy treffeille niin vastaan samoin kuin vastasi minulle. Meni n. 6kk kun hän kysyi lähtisinkö kävelylle hänen kanssaan. Vastasin etten lähde. Me olisimme sopineet hyvin yhteen. Huomasin aika pian häntä kuunneltuani sen että kappas, tuo on mieleeni.
CommandohauisSinun olisi pitänyt sanoa hänelle kyllä.
Nyt sitten odotat vain miestä kotiin viemään käsipuolessaan täältä ja ikuisuuteen.
Sori on ehkä ilkeän kuuloista, mutta tuollainen vastaanpansamalla mitalla on typerää, siis ettei voi antaa periksi, jää muistelemaan menneitä loukkaantumisia, niin että loppuviimein menettää paljon, jää tyhjäksi käsi ja käsipuoli.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CommandohauisUskoa ei saisi liikaa sotkea miehen ja naisen väliseen maallisen elämään. Nimittäin valintasi kuulostaa ulkopuolisen korvaan hölmöltä ja lapsenomaiselta käytökseltä...tosin hänkin ensin valitsi kieltäytyä, mutta ehkä ihmiset usein on väärässä...se on normaalia, liiallinen periksiantamattomuus on typerintä mitä voi olla, ihan jotta saa olla oikeassa.
En tiedä, liekö loppuviimein Jumalalla olisi sanomista kehen koet ihastumista ja vetovoimaa, ehkä normaali Isä antaa ja suo vapauden valita.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CommandohauisMiten sen toisen kanssa kävi?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen toisen kanssa kävi?
LSHänestä olin ihan siksi kiinnostunut kun hän on kristitty ja hän asuu melko lähellä omaa mökkiäni , jonka ympärillä kasvaa komeita tukkipuita plus peltoja lähes 200hehtaarin alueella.
Siihen ei sisältynyt seksuaalista kiinnostusta tai lumoa ainakaan mun puolelta vaan olisin halunnut tutustua ja ystävystyä. Mielessä oli että oltaisiin grillattu yhdessä ja juteltu uskonasioista ja kaikesta maan ja taivaan välillä. Olisin voinut auttaa päivän askareissakin häntä, maaseudulla kun tekemisestä ei tule pulaa.Vaistosin että oltaisiin livessä tultu juttuun kavereina. Mutta hänkin minua kavahti ja veti tuvan oven nenän edestäni kiinni. Niinsanotusti =)
ST nimimerkillä hän kirjoittelee täällä.
Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
Hänestä olin ihan siksi kiinnostunut kun hän on kristitty ja hän asuu melko lähellä omaa mökkiäni , jonka ympärillä kasvaa komeita tukkipuita plus peltoja lähes 200hehtaarin alueella.
Siihen ei sisältynyt seksuaalista kiinnostusta tai lumoa ainakaan mun puolelta vaan olisin halunnut tutustua ja ystävystyä. Mielessä oli että oltaisiin grillattu yhdessä ja juteltu uskonasioista ja kaikesta maan ja taivaan välillä. Olisin voinut auttaa päivän askareissakin häntä, maaseudulla kun tekemisestä ei tule pulaa.Vaistosin että oltaisiin livessä tultu juttuun kavereina. Mutta hänkin minua kavahti ja veti tuvan oven nenän edestäni kiinni. Niinsanotusti =)
CommandohauisCommandolle vinkiksi: https://www.mtv.fi/sarja/maajussille-morsian-33002029
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä olin ihan siksi kiinnostunut kun hän on kristitty ja hän asuu melko lähellä omaa mökkiäni , jonka ympärillä kasvaa komeita tukkipuita plus peltoja lähes 200hehtaarin alueella.
CommandohauisOk. En tiedä olisitteko tulleet juttuun, ehkä? Tuskin kavahti, mutta juttusi ovat aika erikoisia. Mistä tiedät että asuu lähistöllä, käsittääkseni hän ei oikein kunnolla ilmaissut missä loppuviimein asuu.
Luulen että st ajattelisi ehkä on, ettei kavahda ihmisenä sinua, mutta jos toisen ihmisen jutut ovat ihan erikoisia, niin ei uskalla netissä antaa tietojaan tai tavatakaan, siitä voi joutua pulaan, se ei ole kovin viisasta varmaan.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
CommandohauisTuokin että mainitsee hehtaarimäärän tekee mielestäni sinusta aika tylsän, en itse kiinnostuisi ehkä ystävänäkään ihmisestä, joka pyrkii pätemään, en tiedä st:stä mutta sellainen huono itsetunto on ongelma ihmissuhteissa, koska kuka jaksaa kuunnella kuinka paljon jotain jollain on, semmoisesta jo korvatkin soi.
LS - Anonyymi
Henki kirjoitti:
Commandolle vinkiksi: https://www.mtv.fi/sarja/maajussille-morsian-33002029
Speksit voisi tosiaan antaa morsian ehdokkaille heti kättelyssä ja toivottavasti väärät henkilöt ei kirjoittaisi kirjeitään. 🙂 Joku voisi niistä tykätäkin kun esittelisi 200 hehtaarin metsään sä ja sanoisi että vain kristitty neitsyt kelpaa, televisiossa olisi ainakin näkyvyyttä ja suurempi mahdollisuus löytää etsimänsä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. En tiedä olisitteko tulleet juttuun, ehkä? Tuskin kavahti, mutta juttusi ovat aika erikoisia. Mistä tiedät että asuu lähistöllä, käsittääkseni hän ei oikein kunnolla ilmaissut missä loppuviimein asuu.
Luulen että st ajattelisi ehkä on, ettei kavahda ihmisenä sinua, mutta jos toisen ihmisen jutut ovat ihan erikoisia, niin ei uskalla netissä antaa tietojaan tai tavatakaan, siitä voi joutua pulaan, se ei ole kovin viisasta varmaan.
LS"Mistä tiedät että asuu lähistöllä, käsittääkseni hän ei oikein kunnolla ilmaissut missä loppuviimein asuu."
Tiedämpähän vaan kun osaan päätellä milloin bluffataan hörhövaarassa harhautus ja milloin toisella on kalusto iskuvalmiina.
Commandohauis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mistä tiedät että asuu lähistöllä, käsittääkseni hän ei oikein kunnolla ilmaissut missä loppuviimein asuu."
Tiedämpähän vaan kun osaan päätellä milloin bluffataan hörhövaarassa harhautus ja milloin toisella on kalusto iskuvalmiina.
CommandohauisNo mulla ei jäänyt mitään käsitystä siitä.
Mutta tokiinsa kiva jos löydät hänestä ystävän, nyt kun tiedät että on naapurissa se mökki, voit sattumalta häneen törmäillä... ei taida olla nykyään edes palstalla.
LS Anonyymi kirjoitti:
Speksit voisi tosiaan antaa morsian ehdokkaille heti kättelyssä ja toivottavasti väärät henkilöt ei kirjoittaisi kirjeitään. 🙂 Joku voisi niistä tykätäkin kun esittelisi 200 hehtaarin metsään sä ja sanoisi että vain kristitty neitsyt kelpaa, televisiossa olisi ainakin näkyvyyttä ja suurempi mahdollisuus löytää etsimänsä.
LSJa heti ensimmäisessä jaksossa kannattaisi esittää suorat kysymyset, kuten "mikä on jumalasi nimi" tms. Ettei tulisi väärinkäsityksiä ja pettymyksiä myöhemmin... Mutjoo, seurustelu on vähän semmoista, välillä hakuammuntaakin. Joskus sitä luulee tuntevansa jonkun ihmisen oikein hyvin, mutta sitten paljastuukin, ettei tunne ollenkaan. Ehkä se johtuu toisen ihmisen sisäisestä kasvusta ja itsensä kehittämisestä, kuka tietää.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Ja heti ensimmäisessä jaksossa kannattaisi esittää suorat kysymyset, kuten "mikä on jumalasi nimi" tms. Ettei tulisi väärinkäsityksiä ja pettymyksiä myöhemmin... Mutjoo, seurustelu on vähän semmoista, välillä hakuammuntaakin. Joskus sitä luulee tuntevansa jonkun ihmisen oikein hyvin, mutta sitten paljastuukin, ettei tunne ollenkaan. Ehkä se johtuu toisen ihmisen sisäisestä kasvusta ja itsensä kehittämisestä, kuka tietää.
Ystävyys ja jonkun kanssa eläminen, niitä ei voi oikeastaan verrata. Toisen ihmisen kanssa on kyettävä tulemaan toimeen silloinkin kun se toinen on ihan erilainen kuin itse on, ystävyydet ..kenenkään ei ole pakko pitää yllä ystävyyssuhdetra, jossa kokee hankaluutta, avioliitosta ei niin vain lähdetäkään. Rakkaus on enemmän kuin tunne, se on myös osa historiaa, eihän kukaan voi vaihtaa äitiä ja isäänsäkään, sisariaan...
Eli sillä tavoin ymmärtää ch:n tilanteen jopa suotuisaksi hänen kannaltaan. Kun hän on jo käsittääkseni varttuneempi niin kannattaako palloa sitoa nilkkaan?
LS Anonyymi kirjoitti:
Ystävyys ja jonkun kanssa eläminen, niitä ei voi oikeastaan verrata. Toisen ihmisen kanssa on kyettävä tulemaan toimeen silloinkin kun se toinen on ihan erilainen kuin itse on, ystävyydet ..kenenkään ei ole pakko pitää yllä ystävyyssuhdetra, jossa kokee hankaluutta, avioliitosta ei niin vain lähdetäkään. Rakkaus on enemmän kuin tunne, se on myös osa historiaa, eihän kukaan voi vaihtaa äitiä ja isäänsäkään, sisariaan...
Eli sillä tavoin ymmärtää ch:n tilanteen jopa suotuisaksi hänen kannaltaan. Kun hän on jo käsittääkseni varttuneempi niin kannattaako palloa sitoa nilkkaan?
LSTaisin käsittää hieman väärin. Ehkä CH etsiikin pelkkää kaveria tai ystävää, jonka kanssa voisi keskustella tms. Se 200 ha vähän sekoitti ajatuksia. My bad.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Taisin käsittää hieman väärin. Ehkä CH etsiikin pelkkää kaveria tai ystävää, jonka kanssa voisi keskustella tms. Se 200 ha vähän sekoitti ajatuksia. My bad.
En tiedä mitä etsii, koska on kuluttanut vaimon etsintää palstalla, mutta toivon hänen löytävän kumpaakin, ystäviä runsain mitoin ja ehkä sellaisen vaimon, jonka kanssa yhteiselo tukee toinen toistansa.
Eihän se oikeastaan meille kuulu, hänen yksityiselämänsä, mutta ketjut nyt soljuu, miten soljuukin.
LS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904413
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?593182Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182368Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki862127- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281987Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241743Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618