Hei. Onko kenenlöäkään kokemuksia bmw 318i e90 autosta. Itse olen katsellut semmoista kun haluan pien ruokasen bensan.
Bmw 318i e90
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
e91 on ollut. Kannattaa kuunnella jakoketju ostohetkellä. Ihan kiva auto, jos ei ole rahaa laittaa F30 sarjaan.
- Anonyymi
Joo ei budjetti riitä f30
- Anonyymi
Moi. Löytyy pihasta kyseinen kampe. Tarkista huoltokirja ja kysele moottorin huolloista. Kuuntele moottorin käyntiä, käynnistäessä, kierroksilla ja sammutettaessa. Top-end ostajat tarkistavat itse jakoketjun kireyden öljynlisäysaukosta. Ota siihen varuiksi mukaan ohkanen talttameisseli. Ehjä kettinki ei anna yhtään myöten.
Jos luotettavan oloinen myyjä ja autosta löytyy huoltokuitteja reippaasti ja öljyä on muistettu tiuhaan vaihella niin tod.näk. saa hyvän auton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313930Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173387- 193365
- 793287
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613234- 292885
- 492801
- 542637
- 712511
- 192367