J-ROCK RULETTAA=)

Miyavi

Onkos täällä immeisiä jotka kuunteleepi J-ROCKIA?? Vähänkö onpi parasta musaa...varsinki ku miehetki bändeissä NIIN ihania=) Kertokaapa lempi J-Rock bändejänne...Omia mm. GacktJOB, Moi Dix Mois, Dir en Grey, Malice Mizer, Plastic tree, Lucifer, Kinki kids, L'Arc en Ciel, Janne da Arc, Transtic Nerve, Happata, Siam Shide, The Brilliant Green, Vidoll, Miyavi, Utada Hikaru, Hamasaki Ayumi, X-japan...onhan nuita vielä metritolkulla listattavaksi...kertokaa myös missä voi kuunnella Malice Mizerin maaliman ihanimman piisin Shinwan?? Kerran olen sen kuullu enkä voi unohtaa ku oli niin ihana kipale...ite en vaan mistään löydä kyseistä kipaletta joten APUA tarvittais kipiästi...

13

1413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazsu

Joo kuuntelenpa hyvinkin J-Rokkia. Paras bändi on ehdottomasti Dir en grey ja heti perässä tulee X Japan ja Malice Mizer. Dirulla on melkein parhaimmat lyriikat mitä oon ikinä nähny ja soittotaio on suorastaan ällistyttävää vaikka kyllä Shinyalla olisi opittavaa X Japanin Yoshikilta.

• Ukkir

Kuuntelenhan minä J rockia, tosin en kovin laajasti.

Anyway, Ayumi Hamasaki ei ole mitään J rockia, vaan J POPPIA. Myöskään Utada Hikaru ei ole. Ei sinunkaan J rock tuntemus kovinkaan laaja ole kun sekotat jo Hamasakin J rockiin.

J rock ja J pop ovat ihan eri asia.

Suurin suosikkini taitaapi sitten olla se Malice Mizer, en ole varma kun olen kuullut vain pienen osan heidän tuotannostaan. Dir en Grey on myös mahtava, mutta sama vika. Paljoa en ole kuullut, Pitää tutustua paremmin näihin..

• Nimetön

meitä j-rockin/popin kuuntelijoita löytyy suomesta yllättävän paljon=)oletko jo Malice Mizerin Shinwan kuullut? oli niin ihana kappale että putosin portaat alas kun kuulin ekan kerran..ja tämä muuten todella tapahtui ja taisipa alkoholillakin olla hiukan osuutta asiaan mutta eipä siitä sen enempää;) kannattaa tutustua myös bändeihin nimeltä Pierrot,Plastic tree, Baroque, Lareine, Vidoll ja Mucc...Mukavia tutustumis hetkiä J-musiikin maailmassa=)

• Taide

BTW Malice Mizer ei myöskään ole j rockia, vaan goottipoppia. He itse määrittelivät musiikkinsa popiksi.

Japanilainen musiikki mitä itse kuuntelen painottuu enemmän poppiin ja orkesteri musiikkin. Popitan Psycho le cemua(rokkipoppia~), Gacktia ja Malice Mizeria. Yhden levyllisen Japanin filharmoonisen orkesterin musiikkia omistan ja rakastan ^_^

• Meraika

J-Rock todellakin RULAA! Ennen tät uutta konetta(joka saatii vasta) oli monta biisiä, mut kaikki meni. :/ Joten jouduin ettimää uuestaa. Hhhhmmm... kuuntelen välillä milloin mitäkin. Joskus kyllästyn vähäks johonkii, mut sit taast innostuu taas kuuntelee. :P Lempi bändejä/artisteja... ööö en osaa sanoo. >< Ayumi Hamasaki, X-Japan, Vidoll, Malice Mizer, Moi Dix Mois, Dir en Grey... eiköhän tos ollu muutamii ^-^ Mut nyt sanon baii~

• Puu-ukko
    • frank

Sait minut voimaan pahoin.

• Nimetön

sepä hyvä=b kaikilla meillä kait on täysi sananvapaus joten puhu mitä haluat=) ettei kuitenkin olisi niin että tuomitset muusiikin ennen kuin olet edes kuullut sitä??

• frank
        Nimetön kirjoitti:

sepä hyvä=b kaikilla meillä kait on täysi sananvapaus joten puhu mitä haluat=) ettei kuitenkin olisi niin että tuomitset muusiikin ennen kuin olet edes kuullut sitä??

Tämä muusikki on minulle niin tuttua, että se valuu korvapieliäni pitkin alas pahanhajuisena eritteenä. Ja tokihan itse fanittajat ovat tässä tapauksessa puoliruokaa.

Post Scriptum: Kaikki muut ovat väärässä paitsi minä.

• Tääl on yks ihminen lisää joka kuuntelee j-rockia. Luettelen täs omasta mielestäni parhaimmat bändit/artistit:
      TRAX, en oo nähny viel kenenkään kirjoittavan tästä, liekö vaikea saada? Biisit vaihtelee punkista rentoon, aivan ihana!
      X-JAPAN, legenda tietty.
      HIDE, RIP
      GACKT, tosi paljon huippu biisei (mind forest)
      Muita hyviä: Pierrot, Psycho Le Cemu ja Dir En Grey.. Paljon näitä tietty löytyy mut tossa parhaimmat..

• Trax ei oo japanilainen bändi, vaan korealainen. Laulaa japaniks (osan vissii)ja tuottaja on
        X- Japanin Yoshiki. Helposti sekottaa jrock osastoon..tai no kyl se silleen sinne kuuluu..

• ...

pidän moi dix moista, mutta en paljon muusta. olenko häiriintynyt vai häiritseekö muitakin tälläiset teini(tytöt)t jotka kuuntelevat j-rockia
      ja hehkuttavat yaoi kamaa? pohjimmiltaan useimmat j-rock bändit ovat angstaavia teinejä joilla on mopo vähän karannut käsistä noiden vaatteiden ja lavatehosteiden suhteen. saa olla erimieltä! en siis pistä vastaan tai mitään, mutta näkisittepä meidän koulun tytöt! joka toinen on lolita tai joku muu samaan kansaan kuuluva.

• Olen kuunellut J-rockkia vähän yli vuoden ja se on parasta kuulemaani musiikkia ikinä! Tässä lemppareitani: Malice Mizer, Lucifer, Moi Dix Mois, Lareine, Kaya, Schwarz Stein,Aya, Kana, Közi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      276
      2484
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1334
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      82
      1120
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      992
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      917
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      870
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe