Kalluppia pukkaa.

Anonyymi

Kuuluuko ananas pizzaan vai ei? Suosikkitäytteesi pizzaan? Valmis pohja vai itsetehty?

Tällä määräyksellä jokainen palstalainen viettää ensi perjantaina pizzaperjantaita - luettelemillaan täytteillä.

25

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun pitsaperjantaihin ja ikuiseen sunnuntaihin kuuluu se, että hölmöläiset keksii muutakin kuin väijyy puskissa, että löytää jotain kiristettävää sellaiseen mikä ei miltään osin ole verrannollinen minkään kanssa ja sikäli turhaa, ettei resurssien huolella tehdystä tuhlauksesta huolimatta mitään mainittavaa ei löydy.

    • Kyllä kuuluu ananas, kuten moni muukin asia. Suosikkitäytteitäni ovat ne mitä sattuu olemaan. Pohja itse tehtynä, jos vain suinkin ehtii tehdä sen ajoissa. Salainen resepti pohjalle.

    • Anonyymi

      Kyllä ananas kuuluu pitsaan

    • 1. Tietenkään ei ananasta pizzaan. Sehän on yhtä älytöntä kuin laittaisi rusinoita pullaan tai maksalaatikkoon.
      2. Aurajuusto. Valitettavasti pizzerioissa aurajuustopizzoissa on aina ananasta.
      3. Itsetehty, jos vain jaksaa väkertää. Monesti teen pikapizzan ihan vaan tortillan päälle.

    • Anonyymi

      Minun pizzassani on ohut pohja, täytteenä paljon juustoa mielellään eri laatuja ja ehdottomasti myös Aurajuustoa.
      Paljon valkosipulia, ananasta ja tomaattia.
      Ei minkäänlaista lihaa enkä kalaa koska niitä en syö. Olen vegetariaani mutta en vegaani, siksi syön juustoa.

    • Kuuluuko ananas pizzaan vai ei?
      -Tykkään itse kyllä ananaksesta pizzassakin, muttei se välttämätön ole. Persikkakin on ihan hyvää pizzassa.

      Suosikkitäytteesi pizzaan?

      -Juusto tietysti, Aurajuustokin, katkarapu, herkkusieni, pepperoni, tonnikala, kinkku, valkosipuli ja se ananas. Jotain näistä yhdessä, jotain ei.

      Valmis pohja vai itsetehty?

      -Kumpikin kelpaa.

    • Anonyymi

      Riippuu mitä muita täytteitä pizzassa on. Joidenkin kanssa ananas sopii erinomaisesti ja joidenkin kanssa ei lainkaan. Itse en kuulu heihin, jotka sanovat "xyz ei kuulu pizzaan!!!!". On montakin täytettä, joita en laittaisi omaani, mutta jonkun muun pizzaan voi hyvin kuuluakin.

      Itse tehty vai valmispohja taas riippuu ihan siitä miltä kulloinkin tuntuu. Joskus jaksaa vääntää taikinan ja joskus taas ei. Ihan virallista valmispohjaa en tosin ole hankkinut vuosiin, vaan teen pizzan tortillan päälle tai hapankorppupohjalle.

    • Anonyymi

      Se kuuluu suomalaiseen pizzaan mutta ei italialaiseen. Itse teen aitoja italialaisia pizzoja.

    • Anonyymi

      Paras pizza on tonno & cipolla (tonnikala-sipuli). Heti seuraavalle sijalle pääsee hawaiiana/tropicana eli ananas-kinkku.

      Lapsena tykkäsin eniten jauhelihapizzasta.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Pitsa kuuluu minulle 🍕

    • Pulluppia kakkaa.

      Ananasa ei kuulu pitsaan ja joka päivä on pitsaperjantai.

      • Suosikkkitäyte pitsaan on juusto. Mitä olisikaan pitsa ilman juustoa? Sopii myös vegejuusto.

        Kakkosena on tietysti tomaatti. Mitä olisikaan pitsa ilman tomaattia?


      • Anonyymi

        Perjantaina.


      • Anonyymi

        Onko pinna tiukalla? Pulu kakkaaaaaaaaa!


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Suosikkkitäyte pitsaan on juusto. Mitä olisikaan pitsa ilman juustoa? Sopii myös vegejuusto.

        Kakkosena on tietysti tomaatti. Mitä olisikaan pitsa ilman tomaattia?

        Hyväksyn muuten, mutta se mifu...

        >Timppa<



      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pinna tiukalla? Pulu kakkaaaaaaaaa!

        ? Kala pukkaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        ? Kala pukkaa.

        Eiku.. kalu pukkaa.. noniiin..


    • Anonyymi

      Täyttävä pitsa. Jauheliha, pepperoni, kinkku, ananas ja tuplajuusto.

    • Anonyymi

      En syö pizzaa.

    • Anonyymi

      Anjovis kuuluu pizzaan ja ketsuppi maksalaatikkoon. Täytyykö näistä itsestään selvyyksistä joka vuosikymmen väännellä?

      • Maksalaatikkoon ketsuppia???
        Kas kun ei kaurapuuroon!

        Mun mielestäni ketsuppi ei sovi yhtään mihinkään.


    • Ananas on piste iin päälle pitsassa, tosin riippuu pitsasta. Esim. vaikka metvursti-tai pepporinipitsaan ei mielestäni oikein ananas käy, mutta sitten esim. kinkku,-kana-ja kasvispitsaan taas sopii mainiosti. Tonnikalapitsaankaan en ehkä laittaisi.

    • Anonyymi

      Kaikista paras on mielestäni tonnikala pizza. Siihen kun vielä laittaa valkkaria ja punaleimaa...

      >Timppa<

      • Anonyymi

        Hifistit laittaa siihen aurajuustoakin. Mutta se on jo liioittelua.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      209
      4387
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2996
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2782
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2239
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1687
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    10. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      44
      1405
    Aihe