Hesarissa oli juttua kuinka takaisinsoitossa on yli 10 000 odottamassa puhelua ja kommenteissa moni oli kertonut odottaneensa viikkoja soittoa ja sitten vielä viikkoja/kuukausia hammaslääkärille pääsyä.
Minulla oli lohkeama alahampaassa, ei ollut varsinaisesti kipeä. Menin päivystykseen, sain väliaikaisen paikan enkä mitään muuta. Yritin saada aikaa mutta siitä ei tullut yhtikäs mitään.
En ole käynyt koko korona-aikana ja hampaiden tila alkoi huolestuttamaan.
Olin sattumoisin Tallinnassa työmatkalla ja tuttava suositteli menemään Tallinnassa hammaslääkärille. Menin suomalaiselle Satu Aallolle, joka ottaa vastaan sataman vieressä.
Olen niin iloinen siitä, että eksyin Sadun vastaanotolle!
-hampaat tuli hoidettua! En enää joudu odottamaan kuukausia että saan yhden pienen toimenpiteen kerralla tehtyä. Muutama käyntikerta ja kaikki on tehty! Tarkastus, hammaskiven poisto, etuhampaan korjaus ja kaksi kruunua.
-saa vielä kela korvaustakin!
Jaan tämän tänne koska moni ei varmaankaan tajua, että Tallinnassakin voi käydä eikä tarvitse odottaa jonossa Helsingin julkiselle! (Minun Budjetti ei kestä Helsingin yksityistä hammashoitoa. Valitettavasti..)
Itselleni ei olisi tullut mieleen. Unkarin mainokset olen nähnyt mutta se on liian kaukana.
Menkää esim Tallinnaan hammashoitoon
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Minäkin olen soittojonossa, josta pääsen hammaslääkärin jonoon, josta pääsen tarkastusjonoon, josta pääsen toimenpidejonoon ja sitten voin taas aloittaa alusta!
- Anonyymi
Näinhän se menee. Täys työllisyys on taattu hammaslääkäreillä!
- Anonyymi
Niille hammashoitorahoille on nyt entistäkin tärkeämpää käyttöä, kun on "kunniavelkaa" maksettavana Afganistanin kansalaisille.
- Anonyymi
Eilen uutisissa puhuttiin Suomen vastuusta.
Miten ihmeessä Suomi voi olla vastuussa?! Hämmentävää tämä maailman meno!
- Anonyymi
Saako Tallinnaan nyt mennä? Onko vaikeaa? Koronatilanne?
- Anonyymi
Voihan mennä Helsingissäkin Satu Aallon vastaanotolle (hammaslääkäriasema Albin) mutta hinnat ovat korkeammat kuin Tallinnan toimipisteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019