Ahdas portti ei suinkaan tarkoita näitä asioita:
- Jeesuksen sovitustyön herjaamista ja Jeesuksen veren rienaamista ”Saatanan vereksi”
- ehtoollisen pilkkaamista
- seurakunnan pilkkaamista
- Jeesuksen opetusten mitätöimistä
- Jeesukseen uskovien herjaamista
- Raamatun Uuden Testamentin suuren osan herjaamista valheeksi ( jopa ”Saatanan valheeksi” )
- apostolien rienaamista
Näihin kaikkiin SINÄ olet syyllistynyt moneen, moneen kertaan.
Jatkakaa listaa, en viitsi enempää penkoa Teuvon syntiläjää!
Teuvolle hiukan valaistusta
13
67
Vastaukset
- Anonyymi
Olet myös kehdannut rienata Jeesuksen kiittämistä Pyhän Hengen pilkaksi ja sitä, että kun kyseenalaistaa sinun hirvittävät jutut, olet myös sairaasti nimennyt Pyhän Hengen pilkaksi.
Sinulla on Teuvo kerran Jumalan edessä PALJON VASTATTAVAA, kun JUMALA VAATII SINUA TEKEMÄÄN TILIÄ JUTUISTASI.- Anonyymi
Just noin!
- Anonyymi
Se on vääjäämättä edessä.
- Anonyymi
Pyhä Henki pyyhkäisee syrjään valeprofeetat.
- Anonyymi
” Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi.”
- Anonyymi
Muistakaa kavahtaa valeprofeettaa!
- Anonyymi
Ilima muuta!
- Anonyymi
Jos silmäsi ovat huonot, koko ruumiisi on pimeä.
Jos siis se valo, joka Anonyymissä on, on pimeyttä, millainen onkaan pimeys!- Anonyymi
” Sillä sinä olet minun toivoni, Herra, Herra, minun turvani hamasta nuoruudestani.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Sillä sinä olet minun toivoni, Herra, Herra, minun turvani hamasta nuoruudestani.”
Hamas'ta?
Onkos housussasi valkeus kun hamasta palvot?
- Anonyymi
Teuvo on vienyt pilkkaamisen ihan omiin sfääreihinsä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144393
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651506Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003