Miesten täytyy peittää nännit

Anonyymi

Olemme naisjoukko, joka kiihottuu miesten nänneistä. Vaadimme että miehet alkavat käyttämään rintaliivejä ja erilaisia suojia paitojen alla.
Erityisesti kylmässä jos on ja miehellä t-paita niin usein miehen nännit painuvat paitaa vasten ja tämä on kiihottanut minua ja montaa muuta ja pilannut elämämme. Olemme kamppailleet lujasti vastaan ettemme käy miesten paidan alta pilkottaviin nänneihin käsiksi ja ne jotka käyneet, ovat joutuneet tällaisen horatsumiehen kanssa käymään oikeustaistelua ja muka seksuaalista väkivaltaa. Mies itse kerjäsi ja houkutteli naiset koskettamaan itseään sillä ei käyttänyt rintaliivejä ja älynnyt pitää nännejään piilossa! Kyllä taas naisia sorretaan ja mitään ei täällä enää saisi tehdä kun nuo miehet nalkuttaa joka asiasta!
Me olemme konservatiivisia ja isänmaallisia naisia ja vaadimme että nämä uudenaikaiset miehet jotka valittaa ettei heidän nännejä saa kaikki näprätä milloin lystää vaadimme että nämä miehet alkavat nyt käyttämään rintaliivejä ja ottamaan oppia noista aasialaisista miehistä ja muista kun ne ovat kautta aikojen älynneet käyttää liivejä nänniensä peittona.
Jos miehet eivät ala käyttämään rintaliivejä ja palaa vanhaan hyvään totuttuun, niin laki pitäisi palauttaa että naisilla on oikeus kivittää nämä miehet ja poistaa heiltä kaikki ihmisoikeudet…..
t. Isänmaalliset Naiqqoset

6

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia on muuten selvä, mutta tuo aasialaisten miesten rintaliivien käyttö oli minulle uutta. Kerro siis siitä enemmän.

    • Anonyymi

      Tiedotan.

      Miestennännit ovat turhia, kun taas naisten nännit eivät ole.

      Siksi on naurettavaa edes verrata niitä.

      Tyypillistä femakkopotaskaa taas.

    • Anonyymi

      Kuulostaa ikävän heteronormatiiviseltä. Koskeeko ongelma vain cis-miehiä, vai kaikkia sukupuolikirjon miesvivahkeellisiä sukufraktioita? Rajoitus koskettaisi vain yhtä sektiota ja sen fetissiä, joka on intersektionaalisen feminismin vastainen narratiivi.

      Kuten sanottu, sukufraktio (on vanhanaikaista puhua sukupuolesta, koska puoli viittaa siihen että vaihtoehtoja on vain kaksi) on sosiaalis/psykologisen viitekehyksen käyttäytymisnormi, jolla ei ole biologian kanssa mitään tekemistä. On siis kyseenalaista kiihottua miehen nänneistä, koska koko miesssukupuoli tulisi kyseenalaistaa. Koska pitäähän siis jo koko käsite "sukupuoli" kyseenalaistaa!! Tämä on Queer-teorian keskeisiä diskursseja.

      Teetko siis vastaantulijalle kartoituksen, jotta hänen sukufraktio vastaa käsitystäsi "miehestä", ennenkuin tiedät pitääkö kiihottua.

      :-D ai että mä oon hauska!!

      • Anonyymi

        Kyllä se vaan on TIETEELLINEN fakta, että sukupuolia on vain kaksi.

        Ei minusta tulee apinaa, vaikka kuinka sitä haluaisin.

        Sinusta en tiedä…😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan on TIETEELLINEN fakta, että sukupuolia on vain kaksi.

        Ei minusta tulee apinaa, vaikka kuinka sitä haluaisin.

        Sinusta en tiedä…😉

        Tuo oli olevinaan parodiaa sukupuolitutkimuksesta.

        Joo, nisäkkäillä sukupuolia on kaksi. Koira ja naaras. Niiden lisäksi on häiriötiloja ja vammoja, joita jotkut ihmisnisäkkäät kutsuvat sukupuoliksi. Mutta ei ne ole.

        Mitä apinamaisuuteeni tulee, puhutaanko hydrofeminismistä? "hydrofeministinen ajattelu auttaa syrjäyttämään binäärisiä käsityksiä kehoista ja sijoittamaan ihmisen uudelleen suhteessa toisiin vedellisiin olioihin."

        (sorry nyt en puhunut miesten nänneistä)


    • Anonyymi

      Ennen ilmastointiteippiä pidin salvequickeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe