Miesten täytyy peittää nännit

Anonyymi

Olemme naisjoukko, joka kiihottuu miesten nänneistä. Vaadimme että miehet alkavat käyttämään rintaliivejä ja erilaisia suojia paitojen alla.
Erityisesti kylmässä jos on ja miehellä t-paita niin usein miehen nännit painuvat paitaa vasten ja tämä on kiihottanut minua ja montaa muuta ja pilannut elämämme. Olemme kamppailleet lujasti vastaan ettemme käy miesten paidan alta pilkottaviin nänneihin käsiksi ja ne jotka käyneet, ovat joutuneet tällaisen horatsumiehen kanssa käymään oikeustaistelua ja muka seksuaalista väkivaltaa. Mies itse kerjäsi ja houkutteli naiset koskettamaan itseään sillä ei käyttänyt rintaliivejä ja älynnyt pitää nännejään piilossa! Kyllä taas naisia sorretaan ja mitään ei täällä enää saisi tehdä kun nuo miehet nalkuttaa joka asiasta!
Me olemme konservatiivisia ja isänmaallisia naisia ja vaadimme että nämä uudenaikaiset miehet jotka valittaa ettei heidän nännejä saa kaikki näprätä milloin lystää vaadimme että nämä miehet alkavat nyt käyttämään rintaliivejä ja ottamaan oppia noista aasialaisista miehistä ja muista kun ne ovat kautta aikojen älynneet käyttää liivejä nänniensä peittona.
Jos miehet eivät ala käyttämään rintaliivejä ja palaa vanhaan hyvään totuttuun, niin laki pitäisi palauttaa että naisilla on oikeus kivittää nämä miehet ja poistaa heiltä kaikki ihmisoikeudet…..
t. Isänmaalliset Naiqqoset

6

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia on muuten selvä, mutta tuo aasialaisten miesten rintaliivien käyttö oli minulle uutta. Kerro siis siitä enemmän.

• Anonyymi

Tiedotan.

Miestennännit ovat turhia, kun taas naisten nännit eivät ole.

Siksi on naurettavaa edes verrata niitä.

Tyypillistä femakkopotaskaa taas.

• Anonyymi

Kuulostaa ikävän heteronormatiiviseltä. Koskeeko ongelma vain cis-miehiä, vai kaikkia sukupuolikirjon miesvivahkeellisiä sukufraktioita? Rajoitus koskettaisi vain yhtä sektiota ja sen fetissiä, joka on intersektionaalisen feminismin vastainen narratiivi.

Kuten sanottu, sukufraktio (on vanhanaikaista puhua sukupuolesta, koska puoli viittaa siihen että vaihtoehtoja on vain kaksi) on sosiaalis/psykologisen viitekehyksen käyttäytymisnormi, jolla ei ole biologian kanssa mitään tekemistä. On siis kyseenalaista kiihottua miehen nänneistä, koska koko miesssukupuoli tulisi kyseenalaistaa. Koska pitäähän siis jo koko käsite "sukupuoli" kyseenalaistaa!! Tämä on Queer-teorian keskeisiä diskursseja.

Teetko siis vastaantulijalle kartoituksen, jotta hänen sukufraktio vastaa käsitystäsi "miehestä", ennenkuin tiedät pitääkö kiihottua.

:-D ai että mä oon hauska!!

• Anonyymi

Kyllä se vaan on TIETEELLINEN fakta, että sukupuolia on vain kaksi.

Ei minusta tulee apinaa, vaikka kuinka sitä haluaisin.

Sinusta en tiedä…😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan on TIETEELLINEN fakta, että sukupuolia on vain kaksi.

Ei minusta tulee apinaa, vaikka kuinka sitä haluaisin.

Sinusta en tiedä…😉

Tuo oli olevinaan parodiaa sukupuolitutkimuksesta.

Joo, nisäkkäillä sukupuolia on kaksi. Koira ja naaras. Niiden lisäksi on häiriötiloja ja vammoja, joita jotkut ihmisnisäkkäät kutsuvat sukupuoliksi. Mutta ei ne ole.

Mitä apinamaisuuteeni tulee, puhutaanko hydrofeminismistä? "hydrofeministinen ajattelu auttaa syrjäyttämään binäärisiä käsityksiä kehoista ja sijoittamaan ihmisen uudelleen suhteessa toisiin vedellisiin olioihin."

(sorry nyt en puhunut miesten nänneistä)

• Anonyymi

Ennen ilmastointiteippiä pidin salvequickeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3255
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2962
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      73
      2793
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2676
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2188
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1769
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1718
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1711
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1709
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1599
    Aihe