Miesten täytyy peittää nännit

Anonyymi

Olemme naisjoukko, joka kiihottuu miesten nänneistä. Vaadimme että miehet alkavat käyttämään rintaliivejä ja erilaisia suojia paitojen alla.
Erityisesti kylmässä jos on ja miehellä t-paita niin usein miehen nännit painuvat paitaa vasten ja tämä on kiihottanut minua ja montaa muuta ja pilannut elämämme. Olemme kamppailleet lujasti vastaan ettemme käy miesten paidan alta pilkottaviin nänneihin käsiksi ja ne jotka käyneet, ovat joutuneet tällaisen horatsumiehen kanssa käymään oikeustaistelua ja muka seksuaalista väkivaltaa. Mies itse kerjäsi ja houkutteli naiset koskettamaan itseään sillä ei käyttänyt rintaliivejä ja älynnyt pitää nännejään piilossa! Kyllä taas naisia sorretaan ja mitään ei täällä enää saisi tehdä kun nuo miehet nalkuttaa joka asiasta!
Me olemme konservatiivisia ja isänmaallisia naisia ja vaadimme että nämä uudenaikaiset miehet jotka valittaa ettei heidän nännejä saa kaikki näprätä milloin lystää vaadimme että nämä miehet alkavat nyt käyttämään rintaliivejä ja ottamaan oppia noista aasialaisista miehistä ja muista kun ne ovat kautta aikojen älynneet käyttää liivejä nänniensä peittona.
Jos miehet eivät ala käyttämään rintaliivejä ja palaa vanhaan hyvään totuttuun, niin laki pitäisi palauttaa että naisilla on oikeus kivittää nämä miehet ja poistaa heiltä kaikki ihmisoikeudet…..
t. Isänmaalliset Naiqqoset

6

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia on muuten selvä, mutta tuo aasialaisten miesten rintaliivien käyttö oli minulle uutta. Kerro siis siitä enemmän.

• Anonyymi

Tiedotan.

Miestennännit ovat turhia, kun taas naisten nännit eivät ole.

Siksi on naurettavaa edes verrata niitä.

Tyypillistä femakkopotaskaa taas.

• Anonyymi

Kuulostaa ikävän heteronormatiiviseltä. Koskeeko ongelma vain cis-miehiä, vai kaikkia sukupuolikirjon miesvivahkeellisiä sukufraktioita? Rajoitus koskettaisi vain yhtä sektiota ja sen fetissiä, joka on intersektionaalisen feminismin vastainen narratiivi.

Kuten sanottu, sukufraktio (on vanhanaikaista puhua sukupuolesta, koska puoli viittaa siihen että vaihtoehtoja on vain kaksi) on sosiaalis/psykologisen viitekehyksen käyttäytymisnormi, jolla ei ole biologian kanssa mitään tekemistä. On siis kyseenalaista kiihottua miehen nänneistä, koska koko miesssukupuoli tulisi kyseenalaistaa. Koska pitäähän siis jo koko käsite "sukupuoli" kyseenalaistaa!! Tämä on Queer-teorian keskeisiä diskursseja.

Teetko siis vastaantulijalle kartoituksen, jotta hänen sukufraktio vastaa käsitystäsi "miehestä", ennenkuin tiedät pitääkö kiihottua.

:-D ai että mä oon hauska!!

• Anonyymi

Kyllä se vaan on TIETEELLINEN fakta, että sukupuolia on vain kaksi.

Ei minusta tulee apinaa, vaikka kuinka sitä haluaisin.

Sinusta en tiedä…😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan on TIETEELLINEN fakta, että sukupuolia on vain kaksi.

Ei minusta tulee apinaa, vaikka kuinka sitä haluaisin.

Sinusta en tiedä…😉

Tuo oli olevinaan parodiaa sukupuolitutkimuksesta.

Joo, nisäkkäillä sukupuolia on kaksi. Koira ja naaras. Niiden lisäksi on häiriötiloja ja vammoja, joita jotkut ihmisnisäkkäät kutsuvat sukupuoliksi. Mutta ei ne ole.

Mitä apinamaisuuteeni tulee, puhutaanko hydrofeminismistä? "hydrofeministinen ajattelu auttaa syrjäyttämään binäärisiä käsityksiä kehoista ja sijoittamaan ihmisen uudelleen suhteessa toisiin vedellisiin olioihin."

(sorry nyt en puhunut miesten nänneistä)

• Anonyymi

Ennen ilmastointiteippiä pidin salvequickeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      225
      4117
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      98
      1327
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1047
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      923
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      906
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe