Aikaa ei ole olemassa. Kävin taivaassa, tulin takaisin. Olin ennen suojelusenkeli (Maan ja taivaan välissä) , ennen kuin synnyin tänne. Muistan ajan taivaassa hyvin. Jotakin kävi, kun suututin Jumalan. Tiedän itsekin mitä. En osannut ylistää Jumalaani (ylpeys). Jumalalla oli/on pieni poika, valkoisen hevosen selässä. Hän on Jumalan poika. Tämä pieni poika oli/on myös minun ystäväni, Jumalani silmäterä. Olin myös itse pieni silloin (ehkä olen vieläkin). Kun hän (Jumala) kysyi, että kenen ansiosta sinä sait tämän ja tämän? Vastasin, että en ainakaan itseni, tai jotain sinnepäin. Minun oli vaikeaa myöntää, että hänen ansiostaan. Hän suuttui siitä. Kadun, mutta pelkäsin myös vastata väärin, joten kiersin kysymyksen. Hän heitti minut alas taivaasta. Pari kertaa minua kysyttiin taivaaseen, mutta halusin tiedonjanoisena kokea lisää täällä.
Ja täällä Maassa minua vetävät puoleen ns.pimeät henget. Oikeastaan eniten minua kiehtoo mm. vampyyripoika, maahispoika ja liskopoika jne. Osa heistä - ellei kaikki varmaan jo ole hylänneet minut mahdottomuuteni takia. Jäin taivaan ja helvetin väliin, kaikista pahimpaan ja pelätyinpään vaiheeseen, sillä en kumartanut kumpaakaan. En täysin Jumalaa, enkä täysin paholaistakaan. No miksi en valinnut? Siksi, että en ole saanut varmuutta tehdä valintaani oikein. Tunsin kuinka minut suljettiin käsistä kahleilla pimeyteen, odottamaan tuomiotani.
En kuitenkaan koskaan hylännyt Jumalaa, eikä hänkään minua? En tiedä olenko jo menetetty tapaus, mutta olen kapinallinen. Kuten Lilith ja Eevakin oli Raamatussa, myös minä haukkasin kiellettyä hedelmää. Tein vastoin Jumalani tahtoa, mutta en kai itsekään sielulleni mitään mahda? Voin yrittää toimia oikein, mutta minussa on molempia, hyvää ja pahaa. Jumala antoi minulle tehtäväksi lukea Raamattua, heittäessään minut alas taivaasta. Mukana tippui sivuja, jotka haihtuivat ilmaan kultaisina. Samalla hävisi muisti taivaassa käydystä keskustelusta. Jumala oli todella vihainen minulle. Sen tiedän.
Nykyään näen ja koen välillä hirvittäviä näkyjä. Olen mahdonsyömä kuollut, joka näkee myös muita kuolleita. Matoja pitkin käsivarsia yms.
Kun joku alkaa selittämään jotain, että: ” Jumalaa ei ole ” ym paskaa, hän ei tiedä kuinka väärässä onkaan.
Aikaa ei ole olemassa (tarina)
17
72
Vastaukset
- Anonyymi
Itseäni kyllä ihmetyttää että joku väittää olevansa rakastava olento ja luo muita olentoja ja sitten vaatii myöntämään että hänen ansiostaan kaikki on mahdollista. Itserakkaudesta enemmänkin on kyse. Vaikeaa erottaa kuka on paholainen. Jos Jumala oikeasti rakastaisi niin minua ei olisi olemassa. Enkä olisi kokenut kaikkea sitä mitä olen kokenut.
- Anonyymi
Muista, että kokemuksesi ovat itse aiheutettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista, että kokemuksesi ovat itse aiheutettuja.
Miten niin ovat itseaiheutettuja? Minua on aina ahdistanut opiskelu ja ne kaikki esitelmien pidot ym. leikit joita ei oikeasti tarvittaisi normaali työssä mutta silti niitä vaaditaan jokaisessa koulutuksessa. Suomessa koulutus on pakollista. Tehän tässä jatkuvasti vaaditte jotain tai keksitte jotain joka hankaloittaa elämää entisestään.
- Anonyymi
Jumalaa tai taivasta ei ole olemassa idiootti.
- Anonyymi
Ei varmasti olekaan sinusta, kun et ole koskaan käynyt sielä. Sinä olet ihminen, ollut luultavasti aina, joten jätän asian tähän.
Edellisellä oli hyviä pohdintoja. Mietin välillä itsekin, että miksi Jumala halusi luoda olentoja, joita haluaa sitten rankaista. Vastaus löytyy varmuudella Raamatusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti olekaan sinusta, kun et ole koskaan käynyt sielä. Sinä olet ihminen, ollut luultavasti aina, joten jätän asian tähän.
Edellisellä oli hyviä pohdintoja. Mietin välillä itsekin, että miksi Jumala halusi luoda olentoja, joita haluaa sitten rankaista. Vastaus löytyy varmuudella Raamatusta.Yksi voi tietysti olla että oppii erottamaan väärän oikeasta mutta jos opeista tulee traumoja joista ei pääse koskaan yli niin parempi jos ei olisi koskaan ollut olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi voi tietysti olla että oppii erottamaan väärän oikeasta mutta jos opeista tulee traumoja joista ei pääse koskaan yli niin parempi jos ei olisi koskaan ollut olemassa.
En tiedä minkälaisia traumoja olet kokenut, mutta voittaminen on tässäkin tärkeintä, eikö? Luovuttaminen ei ole vaihtoehto. Traumoja on täälläkin. Olemassaolo on oppimista, itsestämme jos ei muusta. Virtuaalihalaus täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä minkälaisia traumoja olet kokenut, mutta voittaminen on tässäkin tärkeintä, eikö? Luovuttaminen ei ole vaihtoehto. Traumoja on täälläkin. Olemassaolo on oppimista, itsestämme jos ei muusta. Virtuaalihalaus täältä.
Ajattele vaikka niin että ihminen on raiskattu fyysisesti tai henkisesti otettu kuvia salaa ja laitettu nettiin niin kyllähän sellainen on pysyvä ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele vaikka niin että ihminen on raiskattu fyysisesti tai henkisesti otettu kuvia salaa ja laitettu nettiin niin kyllähän sellainen on pysyvä ongelma.
Ajattele suuremmin. Mikä on pointti raiskata ,ottaa kuvia ja laittaa niitä nettiin, jos henkilö ei reagoi niihin? Jos yksinkertaisesti kehität itsellesi suojakuoren; kukaan ei pysty koskemaan sinuun, ilman omaa lupaasi. Uskot, että sinua ei ole raiskattu niin kauan kuin et ole siihen itse suostunut. Ja vaikka fyysisesti tietäisit että niin tehdään, niin henkisellä tasolla olet koskematon eli puhdas. Miten selittäisin tämän? Luot ns. oman todellisuuden. Kaikki muu mikä ympärillä tapahtuu on valetta, eikä näin ollen voi rikkoa sinua, ymmärrätkö? Käytät vastapsykologiaa, niin huomaat ettei siinuum enää tehoa paska. Ketään ei oikeasti kiinnosta sinun kuvasi, jos ei sinua itseäsikään. Tuohan on ihan silkkaa psykologista sodankäyntiä, mutta voima on sinulla itselläsi. Mitä tietoisemmaksi omista voimistasi tulet, sitä vaikeampi on sinua rikkoa. *virtuualihalaus*
- Anonyymi
Taivaasta en tiedä mutta helvetissä ollaan.
Aikaa ei olekaan kyllä olemassa.
Siksi on väärin puhua esim. aika-avaruudesta; tässäkin asiassa Einstein erehtyi.- Anonyymi
Että "tässäkin asiassa"? Ethän sinä oikeasti ole noin tyhmä, vai...
Anonyymi kirjoitti:
Että "tässäkin asiassa"? Ethän sinä oikeasti ole noin tyhmä, vai...
No älä nyt kekek-kekiä mollaa.
Hänellä on salattua tietoa mistä meillä ei ole aavistustakaan.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Hänellä on salattua tietoa mistä meillä ei ole aavistustakaan.Jos jollain on salattua tietoa josta kukaan muu ei ymmärrä yhtään mitään tai vain kaikkein älykkäimmät niin eikös silloin muut ole tyhmiä orjia? Eihän nykymaailmassa ole orjia koulussa niin opetettiin että ne ajat ovat kaukana takana ja me kaikki olemme tasavertaisia.
ViktorAtaman kirjoitti:
Hänellä on salattua tietoa mistä meillä ei ole aavistustakaan.Kyllä Einstein siinä oli oikeassa kun hän arveli Maata palloksi.
Termodynamiikan pääsäännöt kieltävät aikamatkustuksen.
Jos sitten jostain syystä aikamatkustaja onnistuisikin tunkemaan itsensä menneisyyteen esim. aikaan ennen syntymäänsä, hän saattaisi muuttaa tulevaisuutta niin ettei itse syntyisikään, eikä näin ollen voisi aikamatkustaa.- Anonyymi
Mistä taas sen termodynamiikan tähän tempaisit? Ethän ymmärrä siitä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5322725Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892532Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211601Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101470- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421375- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091268Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901163