Hei täälä kirjoittelee 17v tyttö jonkonisä kuoli muutama vuosi sitten asia on vieläkin vaikea isä kuoli 2017 jolloin olin 13v silloin minun lapsuus loppui kun tajusin et elämässä on pahojakin asioita oon vihainen isälle kun hän kuoli isän kuoleman takia masennuin ja nykyään kärsin paniikki ja ahdistus kohtauksista miten saisin ikävän vähentyvän
Isän kuolema
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
tekikö isäsi itsemurhan?
- Anonyymi
Ikävä kuulla :(
Ehkä tämä kappale auttaa käymään surua läpi:
https://www.youtube.com/watch?v=HZS7iS10heQ - Anonyymi
Käytiinkö isän kuolemaa mitenkä läpi? Onko käsittelemätöntä surua?
- Anonyymi
No siis se täti soitti mulle sepi kumpulaisen kappaleen ja kehoitti miettimään iloisia asioita.
- Anonyymi
Tuo susanna laine on kyllä aika kuuma misu :)
- Anonyymi
Minun isä kuoli myös, kun olin just täyttänyt 13 vuotta.
- Anonyymi
Ihmisillä on paha olla,ei kaikilla mutta jotkut eivät solmujaan auki.
Kuitenkin sanon sinulle nuori nainen,vaikka hän teki niin,hän elää.
Meillä on keho ja sielu.- Anonyymi
On hyvä ihmisen ymmärtää että elämä päättyy kuolemaan, vaikkei kovin käsittämätön asia olekkaan
- Anonyymi
Eikö vanhempasi tuonutkaan sinua pois nyk. venäjän alueelta nykysuomeen generalissimus Josef Stalinin ultimatumin takia, sodan alta?
Isäsi oli innokas helluntalainen. Oli perustamassa Inkeroisiin Helluntai seurakuntaakin.
Olit mukana eduskuntavaaliehdokkaana Bjarne Kalliksen ollessa nykyisen KD-puolueen riveissä.
Uskon, että sinun tautiluokituksellasi, F31 liian tiivis tietokoneharrastuksesi on huono asia.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00378
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818