Huom. tarkoitus ei ole väitellä maan muodosta.
Kyseessähän oli virallisen selityksen mukaan googlen youtuben algorytmin "bugi", tätähän ei kiellä kukaan. Toki flättäreitä oli ennen sitäkin.
Mistä on oikeasti kyse, muutama arvaus:
Psykologinen testi ?
Jonkun ohjelmoijan pila ?
Yritys piilottaa jotain ? vrt. "frozen" hakusana ja herran Disneyn syväjäädytys .
Litteä maa on keinotekoinen salaliitto ?
7
61
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ihmeen virallisen selityksen? Kuulostaa ihan omalta selitykseltäsi. YouTube on toiminut sillä tavalla, että jos olet katsonut jotain tietyn tyyppistä materiaalia, kuten vaikka jotain ufo- ja nibiru, kummitus, salaliittoteoria yms viihderoskaa, niin YouTube ja Facebook yms viraalimediat ovat suositelleet sinulle samankaltaista roskaa lisää, koska näin sinä vietät enemmän aikaa kyseisissä palveluissa ja tuotat enemmän rahaa näille palveluille. Ei sen monimutkaisempaa.
- Anonyymi
"Minkä ihmeen virallisen selityksen?"
https://www.theguardian.com/science/2019/feb/17/study-blames-youtube-for-rise-in-number-of-flat-earthers ja monet muut..
se oli kuitenkin ei haluttu toiminto. Ja suosituksia tuli myös ei "salaliittotietoisille". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minkä ihmeen virallisen selityksen?"
https://www.theguardian.com/science/2019/feb/17/study-blames-youtube-for-rise-in-number-of-flat-earthers ja monet muut..
se oli kuitenkin ei haluttu toiminto. Ja suosituksia tuli myös ei "salaliittotietoisille".Annoit aloitusviestilläsi olettaa, että litteä maa olisi jotenkin tahallisesti tehty "pila" tai "psykologinen testi".
Varmasti Googlella on asiasta vitsailtu, en epäile yhtään, mutta siitä on kyllä hyvin pitkä matka tahalliseen levittämiseen.
Jonkun koulutetun google-järjestelmäarkkitehdin näkökulmasta siihen, että joku tosissaan uskoisi litteään maahan, varmasti kuulostaa hyvin etäiseltä ja omituiselta kuumehoureelta, eikä varmasti siellä kenellekään tullut edes mieleen, että mikään sellainen uskomus voisi millään tavalla levitä kovinkaan suuresti kansan keskuudessa.
Itse en vieläkään pidä litteää maata mitenkään erityisen isona uskontona, vaikka vähän aikaa se levisikin suht voimakkaasti. Nykyäänhän siitä lähinnä keskustellaan taas pelkästään jossain internetin takapajuloissa, niinkuin ennenkin vuotta 2017.
Mitä tulee Disneyn Frozen elokuvaan, niin Disney nimisellä firmalla ei ole enää juuri mitään tekemistä Walt Disney nimisen miehen kanssa, joka kuoli vuonna 1966 keuhkosyöpään ja sattui kyseisen firman aloittamaan. Disneylle sen luulisi olevan ihan yks hailee missä ihmiset luulevat hänen ruumiinsa olevan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoit aloitusviestilläsi olettaa, että litteä maa olisi jotenkin tahallisesti tehty "pila" tai "psykologinen testi".
Varmasti Googlella on asiasta vitsailtu, en epäile yhtään, mutta siitä on kyllä hyvin pitkä matka tahalliseen levittämiseen.
Jonkun koulutetun google-järjestelmäarkkitehdin näkökulmasta siihen, että joku tosissaan uskoisi litteään maahan, varmasti kuulostaa hyvin etäiseltä ja omituiselta kuumehoureelta, eikä varmasti siellä kenellekään tullut edes mieleen, että mikään sellainen uskomus voisi millään tavalla levitä kovinkaan suuresti kansan keskuudessa.
Itse en vieläkään pidä litteää maata mitenkään erityisen isona uskontona, vaikka vähän aikaa se levisikin suht voimakkaasti. Nykyäänhän siitä lähinnä keskustellaan taas pelkästään jossain internetin takapajuloissa, niinkuin ennenkin vuotta 2017.
Mitä tulee Disneyn Frozen elokuvaan, niin Disney nimisellä firmalla ei ole enää juuri mitään tekemistä Walt Disney nimisen miehen kanssa, joka kuoli vuonna 1966 keuhkosyöpään ja sattui kyseisen firman aloittamaan. Disneylle sen luulisi olevan ihan yks hailee missä ihmiset luulevat hänen ruumiinsa olevan.Kannattaa muistaa että salaliittoteoriota tässä esitetään. Ja esitän että ns. litteän maan liikkeen nousu olisi jonkun suunnitelema.
Goolelta kesti ihmeen pitkään korjata tuo.
No Disneyn tapauksessa yrityksellä on brändi, ja onhan tuo urbaani huhu.
- Anonyymi
Litteä maa ei ole salaliittoteoria, vaan totuus. Sen sijaan se on salaliitto, että ihmiset halutaan tyhmentää kaikin keinoin. Yhtenä on tää nasatus, eli NASA-kusetus, jossa ihmiset saadaan uskomaan palloja vilisevään avaruuteen, jossa maakin olisi kuin kärpäsen paskan kokoinen kokkare. Ja valtaosa sitten uskoo tämän nasatuksen!
- Anonyymi
Ole hyvä ja todista väiteesi.
- Anonyymi
Hmm.. en niin väittänytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703