Selvitimme hiljattain blogipostausta varten sähköautojen lataushintoja. Niitä luotaava artikkeli löytyy täältä: https://www.vertaaensin.fi/blog/sahkoauton-lataus?utm_source=suomi24&utm_medium=outreach&utm_campaign=sahkoautonlataus
Käykää tutustumassa ja jättäkää ihmeessä kommenttia, jos artikkelista saisi mielestänne pienillä muutoksilla vieläkin paremman!
Sähköauton lataus on reilusti polttomoottoriauton tankkausta edullisempaa
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein hyvän ja asiallisen näköinen blogi. Kiitos, puolueetonta tietoa ei ole koskaan liikaa tarjolla.
- Anonyymi
Käytetyn sähköauton osto on reilusti kalliimpaa, kuin käytetyn polttomoottori auton.
- Anonyymi
Se on noin, mutta tämän ketjun aiheeseen se ei kuulu.
Tässä on ideana sähköautoon ladattavan energian hinta, ei eri autojen hankintahinta. - Anonyymi
Riippuu ihan millaista ja ikäistä jne. vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on ideana sähköautoon ladattavan energian hinta, ei eri autojen hankintahinta.Toyotan omapojalle luetun ymmärtäminen on kovin vaikeaa ja varsinkin asia josta ei tajua riittävästi aiheuttaa suurta vaikeutta pysyä asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan omapojalle luetun ymmärtäminen on kovin vaikeaa ja varsinkin asia josta ei tajua riittävästi aiheuttaa suurta vaikeutta pysyä asiassa.
Tässä on ideana sähköautoon ladattavan energian hinta, ei eri merkkisten autojen omistajien mielenlaatu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on ideana sähköautoon ladattavan energian hinta, ei eri merkkisten autojen omistajien mielenlaatu.ei eri merkkisten autojen omistajien mielenlaaduttomuus... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149