Valheväitteitä (7) Raamatusta, vastaan Sanan totuudet!

Anonyymi

Valheväitteitä (7) Raamatusta, vastaan Sanan totuudet!

(Pyhä Henki – keskustelun aihe (Suomi24 säännöt)


Raamatun Sana pysyy, valheet palavat totuuden tulessa. . .
------------------------------------------------------------------
Monet ovat lukeneet uskontopalstoilla (täälläkin) muun muassa tämän absurdin ja huvittavan lauseen:

( X) • ” Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan.”

Väite "kirjoitusten mukaan" on 100% valhetta! Raamatun "kirjoituksissa" ei ole mitään sellaista, mitä (X) sepittää!

Tämä on vain yksi niistä lukuisista, joissa Raamattua ”väännetään kieroon”.

Lienee ollut tekeillä Yhden-Miehen-Uus-Uskonnon-Haaraosasto? Ihmisen korvien välistä ja harhauttavien demonivoimien gogtailista noussut eksytys, jossa sairaat oppirakennelmat on nostettu Raamatun Selkeiden Sanojen yläpuolelle. Näin koetettu kumota yli 2000 vuotta jatkunut Jumalan valtakunnan asia! On leimattu ja häpäisty KAIKKI muut kristikunnan tahot ”portoiksi” ja ”saatanan synagoogiksi”! Ja niin edelleen, ja niin edelleen!

Mutta nyt asiaan ja aiheeseen!
-----------------------------------
Tässä seuraavaksi ( 7) JULKISESTI esitettyä ja kirjoitettua valheväitettä. Koskien Raamatun Sanaa ja Pyhää Henkeä. Näiden valheiden JULKISTA vastustusta, kumoamista. Raamatun Sanalla.

VALHE 1
”KRISTINUSKO ALKOI, KUN TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI” https://keskustelu.suomi24.fi/t/16974720/kristinusko-alkoi-kun-temppelin-valiverho-repe

TOTUUS 1
Jeesus Kristus on kristillisen uskon ja seurakunnan perustaja, alku. (Matteus 16:16-17, 1 Kor 3:11)

• ”Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
• Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita. ”
• ”Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.”

(Aloitus jatkuu)

50

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen valheväitteitä (7) Raamatusta...)


      VALHE 2

      • ” Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan.”

      TOTUUS 2

      Saatana ei ”temppuillut” - ei loikkinut kuin sammakko! Sellaiset korvien välistä nousseet ”sadut” eivät kuulu Raamatun sisälle! Jeesus itse meni ”kaikkein pyhimpään” , näin: ( Hebrealaiskirje :11-12, 10:19-20)

      • ”Mutta kun Kristus tuli tulevaisen hyvän ylimmäiseksi papiksi, niin hän suuremman ja täydellisemmän majan kautta, joka ei ole käsillä tehty, se on: joka ei ole tätä luomakuntaa,
      ” meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan OMAN VERENSÄ kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen!”

      (Tämän oikeutuksella jokaisella joka uskoo Jeesukseen, on Hänen Pyhän verensä ansiosta pääsy ”kaikkein pyhimpään” - taivaalliseen tasoon, siis Jumalan yhteyteen!)

      • ”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,

      • ”jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta.” ( Hebrealaiskirje :11-12, 10:19-20)


      VALHE 3
      • ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”

      TOTUUS 3

      Herramme Jeesus Kristus ”osti” Pyhällä verellään ihmiset, maksoi lunastusmaksun!

      • ”ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet VERELLÄSI OSTANUT Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista.. ( Ilm 5:9)

      • Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika, tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne, vaan Kristuksen KALLIILLA VERELLÄ, niinkuin virheettömän jatahrattoman karitsan. ” ( 1. Piet 17-18)

      • ” Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme VERELLÄNSÄ” ( llm 1:5)

      • ”Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla VERELLÄNSÄ on itselleen ansainnut.” (Apt 20:20)

      VALHE 4
      • ”KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

      "Sen laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.” (Sunin väite)

      TOTUUS 4

      Jumalan valtakunnan ja Kristuksen seurakunnan ”laki” on se, jonka Herra Jeesus, seurakunnan omistaja ilmoitti: Matteus 22: 36-40

      • "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?" Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."

      Apostolit Pietari ja Paavali eivät laatineet mitään "uutta lakia", saati "perustuslakia."
      Moosen laki oli ja on edelleen voimassa. Jeesus täydensi sitä Vuorisaarnassaan, Matt 7-9 luvut.

      Laki on Laki, mutta jokainen saa armahduksen lainrikkomuksista, joka uskoo Jeesukseen, ja ottaa vastaan syntien anteeksiantamuksen Jeesuksen Ristin työn ja sovintoveren kautta! Katumalla, tunnustamalla syntinsä, luopumalla synnin teistä.

      (aloitus jatkuu)

      • Anonyymi

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        Jeesus auttaa omiaan! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus auttaa omiaan! 😁

        Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; joille sinun apusi on rakas, ne sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Jumala!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        ” Kiitetty olkoon hänen kunniansa nimi iankaikkisesti, ja kaikki maa olkoon täynnä hänen kunniaansa. Amen, amen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        ” Niin minä myös ylistän harpulla sinua, sinun uskollisuuttasi, minun Jumalani, soitan kanteleella kiitosta sinulle, sinä Israelin Pyhä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus auttaa omiaan! 😁

        ” Varjele minun sieluni, sillä minä olen hurskas; sinä, minun Jumalani, pelasta palvelijasi, joka sinuun turvaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; joille sinun apusi on rakas, ne sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Jumala!"

        ” Mutta minä huudan avukseni sinua, Herra, ja minun rukoukseni tulee varhain sinun eteesi.”


      • Anonyymi

        ” Opeta meitä laskemaan päivämme oikein, että me saisimme viisaan sydämen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        ” Herra on kuningas. Hän on pukenut itsensä korkeudella. Herra on pukeutunut, vyöttäytynyt voimaan. Niin pysyy maanpiiri lujana, se ei horju.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        ” Kaiken ikäni minä ylistän Herraa, minä veisaan Jumalani kiitosta, niin kauan kuin elän.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Niin minä myös ylistän harpulla sinua, sinun uskollisuuttasi, minun Jumalani, soitan kanteleella kiitosta sinulle, sinä Israelin Pyhä.”

        ”Minä etsin sinua kaikesta sydämestäni, älä salli minun eksyä pois sinun käskyistäsi.”


      • Anonyymi

        ” Sinun apuasi minun sieluni ikävöitsee, sinun sanaasi minä panen toivoni.”


      • Anonyymi

        ” Iankaikkisesti pysyy sinun sanasi, Herra, vahvana taivaissa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mutta minä huudan avukseni sinua, Herra, ja minun rukoukseni tulee varhain sinun eteesi.”

        ” Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Niin minä myös ylistän harpulla sinua, sinun uskollisuuttasi, minun Jumalani, soitan kanteleella kiitosta sinulle, sinä Israelin Pyhä.”

        ” Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        ” Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kiitetty olkoon hänen kunniansa nimi iankaikkisesti, ja kaikki maa olkoon täynnä hänen kunniaansa. Amen, amen.”

        ” Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.”
        Aamen!

        Jumalan sanaan voi turvata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus auttaa omiaan! 😁

        Ei auta, uskovainen hukkuu jäihin jos hän pyytää minulta apua. Mieluusti kyllä seuraan toimettomana jeesuksen suorittamia pelastustoimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus auttaa omiaan! 😁

        Kyllä! Jeesus on uskollinen.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ei auta, uskovainen hukkuu jäihin jos hän pyytää minulta apua. Mieluusti kyllä seuraan toimettomana jeesuksen suorittamia pelastustoimia.

        Voihan sitä kysyä, että oletko "jeesuksenoma." Mikäli kehuu olevansa, niin siinä tapauksessa homman voi jättää "herram haltuun."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        Jumala on ihmeellinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kiitetty olkoon hänen kunniansa nimi iankaikkisesti, ja kaikki maa olkoon täynnä hänen kunniaansa. Amen, amen.”

        Kerran kaikki paha pyyhkäistään pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        Näin yksin on
        ja voimaton
        neitsyen lapsukainen,
        ryöväreiden keskellä
        verta vuotavainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Opeta meitä laskemaan päivämme oikein, että me saisimme viisaan sydämen.”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihmeellisillä teoilla sinä vastaat meille vanhurskaudessa, sinä, meidän autuutemme Jumala, sinä, kaikkien maan äärten ja kaukaisen meren turva,”

        Me ihmisraukat sokeina
        kuljemme harhateillä
        kuin lampaat vailla paimenta,
        ei kaitsijata meillä.
        Jos tiesi, Herra, hylkäämme,
        niin valheen valtaan vaivumme
        ja käymme kadotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Kyllä!


      • Anonyymi

        ” Herra Jeesus, kunniasta
        astuit uhrikuolemaan
        tuoden meille langenneille
        pääsyn taivaan kunniaan.
        Tuhlaten ja uupumatta
        Luojan kädet jakavat
        ansiotta elämäämme
        lahjat lukemattomat.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on ihmeellinen!

        Ja tekee ihmeitä.


      • Anonyymi

        Aivan niin, joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mutta minä huudan avukseni sinua, Herra, ja minun rukoukseni tulee varhain sinun eteesi.”

        Jumalan puoleen kannattaa huutaa. Monesti on apu tullut!


      • Anonyymi

        Kuin paimen kantaa olallaan
        pienintä karitsaa,
        niin Jeesus seurakunnassaan
        myös hoitaa horjuvaa.


      • Anonyymi

        Aivan niin.


      • Anonyymi

        ”Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan.” (TS)


    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen valheäväitteitä (7) Raamatusta...)

      VALHE 5

      • ”Olen 84 v ja viimeiset 33 vuotta minulla on ollut lakina Pyhän Hengen totuus.”

      TOTUUS 5

      Raamattu ei tunne mitään sellaista kuin ”lakina Pyhän Hengen totuus”! Laki ja profeetat ovat nämä:

      • "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?" Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
      • ”Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."

      ”Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” (Joh 14:6)


      VALHE 6

      • ” Raju eksytys alkoi Golgatalla”


      TOTUUS 6

      Jumalan valtakunnan VOITTOKULKU alkoi GOLGATALLA, kun Jeesus kuoli, astui alas tuonelaan ja nousi kolemantena päivänä kuolleista. Hän voitti saatanan ja pahuuden vallan, kukisti kuoleman vallan! Voitti paholaisen.

      (Jeesus puhui Johannekselle, Patmoksella:

      • ”Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
      • ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet. ”

      ”Me taas saarnaamme ( Golgatalla) ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.” ( 1 Kor 1:


      VALHE 7 - ”Yksi kaste on Pyhän Hengen kaste”

      TOTUUS 7

      On sekä vesikaste Jeesuksen Kristuksen uskoville, että erikseen Pyhän Hengen kaste. Kastaminen on Herramme Jeesuksen lähetyskäskyssä.

      • ( JEESUS)
      • Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.” (Markus 16:15-16)

      • (JEESUS)
      • Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Matteus 28:18-20)

      • ( PIETARI) ( Sekä kaste että Pyhän Hengen lahja erikseen!)

      • ”Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
      • Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu. ” (Apt 2:38-41)

      • "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta". Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.” ( Apt 2:41)


      PAAVALI:
      • ”Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.” ( Room 6:4)

      • ”Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.” (Gal 3:27)

      • ”...ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista.” ( Kol 2:12)

      YHTEENVETOA valheista:

      Julkista valehtelua? Kyllä. Raamatun Sanojen kieroon vääntämistä. Tekeekö sellaista Jeesuksen totinen seuraaja? Ei. Valheet ovat Valheiden Isän, paholaisen agendaa. Ja siinä hän käyttää apureinaan niitä ihmisiä jotka on saanut ”koukkuun” ja orjikseen.

      Tämä (X) on itse todistanut, ettei hän ole ”uskova”.

      ”Minä en ole uskovainen, vaan Kristuksen todistaja.” (25.04.2021 14:12)

      Kristuksen Jeesuksen todistaja hän ei ole. Hän on julkiset kirjoituksensa todistavat, mitä? Hänen kirjoitustensa keskipiste ja ydin ei ole Kristus, Jumala, Jeesus? Vaan pelkkiä (saatanoita) vilisee jokaisessa viestissä. Mitä Jeesus sanoi: ”sydämen kyllyydestä suu puhuu.”


      Jumalan Pyhä Henki EI ole siellä, missä Raamattua räikeästi väärennetään, pilkataan Jumalaa, Jeesusta, ristin sovitustyötä, Pyhän sovintoveren lunastusvoimaa!

    • Anonyymi

      Kyllä teukan tekstit tunnistetaan! Ei se pääse edes anonyyminä enää harhauttamaan!

    • Anonyymi

      Kokenut kristitty huomaa kaikki nämä valheet, jotka Teuvo on pannut alulle ja muut saatanan käskyläiset ovat omaksuneet ne halukkaasti jakeluun. Jos aloitteleva uskova alkaa epäillä uskoaan, kannattaa tuoda epäilyksensä rehellisesti Jeesukselle, hän on kyvykäs johdattamaan sinut rakkaasti oikealle tielle. Pysy tiukasti Raamatun selkeässä sanomassa ja Uudentestamentin sanomassa Jeesuksesta. Näin tehden, sinulla ei ole mitään kadotustuomiota, kun astut Jeesuksen eteen tuomiolle.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      Suniparka koettaa nyn taas "onneaan" Raamattu-palstalla!

      Puskee valheita apostoli Paavalista.
      No, loppuuhan se kun JUmalan HETKI on!

    • Anonyymi

      valheita valheita-- sunilta - mitäpä muuta se osaisi?

    • Anonyymi

      NIIN ON,

    • Anonyymi

      Ei auta Sunin pötypuheet...

    • Anonyymi

      Sunin saata-nalliset valheopit. Karttakaa!

    • Anonyymi

      Suni ilmoittaa 17.10.2021

      "Kun tehtäväni tänään täällä päättyy. On maailman tilanne sama kuin silloin,.."

      Luultavasti on taas taikatemppu. Ja aloittaa tunkea saastaisia harhojaan nimettömänä!!

    • Anonyymi

      Ei jätä pimeyden ruhtinas vapaalle Sunia, uskollista orjaansa! Ei voi suni lopettaa, sen pitää vain jatkaa mitä pimeys painostaa tuomaan.

      Voi parkaa!

    • Anonyymi

      Huh!

    • Anonyymi

      Aikamoista…

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe