David Herzog Hesburgerilla menee lujaa.

Anonyymi

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kritiikkimyrskyn silmään joutunut Hesburger on kommentoinut keskustelua ja sen väitteitä varsin vähäsanaisesti.

      Iltalehti yritti toistuvasti saada Hesburgerilta vastauksia.

      • Anonyymi

        Ai on vai? Ja sinunko pillisi mukaan jokaisen maailman kritiikkiä saaneen johtajan pitäisi kommentoida HETI kysymyksesi jälkeen koko yrityksensä tilaa ilman, että ehtii edes perehtyä asiaan? Niinhän se PAM:kin kuvittelee sensatiohakuisuuttaan. Kyllä normaalissa maailmassa annetaan sentään aikaa perehtyä asioihin ennen kuin lähdetään lynkkaamaan. Luuletko todella, että johtoporras on perillä alimman portaan ongelmista jos työntekijä ei itse varmista viestinsä perille menoa?

        Toinen asia kokonaan on se, että vain pieni osa teini-ikäisistä on valmiita työelämään eikä sitä vanhemmistakaan kaikista löydy kunnollista työmoraalia. Ravintola-alalla ei pyöritellä peukaloita. Se on kovaa duunia huonolla palkalla. Menepäs itse kokeilemaan ennen kuin aloitat mustamaalaamisen. Mutta nykyaikana suuri osa duunareista haluaa "mulle heti kaikki"-fiiliksellä koko maailman ja kaikki rahat ja edut itselleen ilman minkäänlaista vaivannäköä. Joukkoon mahtuu myös kaikenlaista väliportaan usipäätä, jotka käyttävät asemaansa väärin. Ja jos ei itse osaa pitää huolta itsestään ja antaa käyttää itseään hyväksi, saa syyttää vain itseään. Kaikkia ei ole tehty kovaan työhön. Kovaa työtä joutuivat kaikki tekemään ennen millenium-sukupolvea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on vai? Ja sinunko pillisi mukaan jokaisen maailman kritiikkiä saaneen johtajan pitäisi kommentoida HETI kysymyksesi jälkeen koko yrityksensä tilaa ilman, että ehtii edes perehtyä asiaan? Niinhän se PAM:kin kuvittelee sensatiohakuisuuttaan. Kyllä normaalissa maailmassa annetaan sentään aikaa perehtyä asioihin ennen kuin lähdetään lynkkaamaan. Luuletko todella, että johtoporras on perillä alimman portaan ongelmista jos työntekijä ei itse varmista viestinsä perille menoa?

        Toinen asia kokonaan on se, että vain pieni osa teini-ikäisistä on valmiita työelämään eikä sitä vanhemmistakaan kaikista löydy kunnollista työmoraalia. Ravintola-alalla ei pyöritellä peukaloita. Se on kovaa duunia huonolla palkalla. Menepäs itse kokeilemaan ennen kuin aloitat mustamaalaamisen. Mutta nykyaikana suuri osa duunareista haluaa "mulle heti kaikki"-fiiliksellä koko maailman ja kaikki rahat ja edut itselleen ilman minkäänlaista vaivannäköä. Joukkoon mahtuu myös kaikenlaista väliportaan usipäätä, jotka käyttävät asemaansa väärin. Ja jos ei itse osaa pitää huolta itsestään ja antaa käyttää itseään hyväksi, saa syyttää vain itseään. Kaikkia ei ole tehty kovaan työhön. Kovaa työtä joutuivat kaikki tekemään ennen millenium-sukupolvea.

        Huh huh,onko tuollaisiakin idiootteja?Fasisti Salmela haukkunut vuosia alipalkattuja työntekijöitään laiskoiksi ja ahneiksi.Itse on isosika fasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on vai? Ja sinunko pillisi mukaan jokaisen maailman kritiikkiä saaneen johtajan pitäisi kommentoida HETI kysymyksesi jälkeen koko yrityksensä tilaa ilman, että ehtii edes perehtyä asiaan? Niinhän se PAM:kin kuvittelee sensatiohakuisuuttaan. Kyllä normaalissa maailmassa annetaan sentään aikaa perehtyä asioihin ennen kuin lähdetään lynkkaamaan. Luuletko todella, että johtoporras on perillä alimman portaan ongelmista jos työntekijä ei itse varmista viestinsä perille menoa?

        Toinen asia kokonaan on se, että vain pieni osa teini-ikäisistä on valmiita työelämään eikä sitä vanhemmistakaan kaikista löydy kunnollista työmoraalia. Ravintola-alalla ei pyöritellä peukaloita. Se on kovaa duunia huonolla palkalla. Menepäs itse kokeilemaan ennen kuin aloitat mustamaalaamisen. Mutta nykyaikana suuri osa duunareista haluaa "mulle heti kaikki"-fiiliksellä koko maailman ja kaikki rahat ja edut itselleen ilman minkäänlaista vaivannäköä. Joukkoon mahtuu myös kaikenlaista väliportaan usipäätä, jotka käyttävät asemaansa väärin. Ja jos ei itse osaa pitää huolta itsestään ja antaa käyttää itseään hyväksi, saa syyttää vain itseään. Kaikkia ei ole tehty kovaan työhön. Kovaa työtä joutuivat kaikki tekemään ennen millenium-sukupolvea.

        "Luuletko todella, että johtoporras on perillä alimman portaan ongelmista jos työntekijä ei itse varmista viestinsä perille menoa?"

        Miten varmistaa ?
        Jos lähiesimies haukottelee ilmoitetuille epäkohdille ja puutteille ja välipomot ei halua viedä tietoa johtoportaassa ylöspäin.

        Mitä teet varmistaaksesi viestin perillemenon ?
        No vaikka ilmoittamalla medialle ?

        Mutta onko se oikea tie ja olisiko niin ettei tämä Salmela halua kuullakaan "niiden" valituksista ja on tämän pikkupomoilleen ohjeistanut ?

        Ja jos ei omistaja tiedä yhtiönsä asioita ja mitä on kulloinkin menossa ja niitä pitää tovi selvittää, voi hän katsoa vaan peiliin.

        Huono tekeminen johtaa harmittavan usein huonosta johtamisesta ja omistamisesta.


    • Anonyymi

      Sama mies esitti taikatemppujaan, kun manasi lihavasta avustajamiehestä ylipainoa tippumaan välittömästi pois.

      Silloin mies nykäisi jostai narusta ja housut putosivat lattialle. Ja kansa huusi aameniaan!

      Mies ei kuitenkaan suostunut menemäänn vaakaan, ei ennen eikä jälkeen ihmeen.

    • Anonyymi

      Hurmossaarnamiehet kuulemma pystyvät tekemään ruumiista irtaantumismatkoja eli ns. noitien"trippejä" henkiruumiina kummittelemaan jonnekin tai muuttuu ihmissudeksi tai vampyyriksi.
      Saa nähdä milloin se toiminta yleistyy täällä Suomen Sionissa.?

      • Anonyymi

        Paavali on siinäkin taikatempussa se esikuva, joka kävi siellä kolmannessa eli selestisessä taivaassa. Samoin se paikka on tuttu Mormonin kirjan opetuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali on siinäkin taikatempussa se esikuva, joka kävi siellä kolmannessa eli selestisessä taivaassa. Samoin se paikka on tuttu Mormonin kirjan opetuksissa.

        Jos Paavali olisi käynyt jossain selestisessä taivaassa, niin kyllä hän olisi tiennyt oliko fyysine ruumis mukana vai ei. Jos sitten oli edes selvinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Paavali olisi käynyt jossain selestisessä taivaassa, niin kyllä hän olisi tiennyt oliko fyysine ruumis mukana vai ei. Jos sitten oli edes selvinpäin?

        Korintossa käyttivät huumeita, alkoholia ja huumaavia sieniä ja puhuivat hurmoskielillä.

        Kyllä siellä Korintossa pitikin jo niitä "salakieliä" keksiä, kun tilanne oli tälläinen.

        1. Kor. 5:1 "Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa. "

        Korintossa Paavalin sanotaan saaneen Jumalan lähettämän "Saatanan enkelin".


    • Anonyymi

      Raamatun oma sana kuitenkin kumoaa täysin Paavalin väitteet taivasmatkoistaan ja kaikkien muiden TV7:n gurujen väitteet vieraislustaan taivaassa. Samoin monet helluntaisaarnaajat ovat väittäneet käyneensä taivaassa Jeesusta tervehtimässä.

      Joh. 3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

      Jos joku hellarisaarnaaja tai muu hurmahenki alkaa kertoa sinulle käyneensä taivaasssa, niin silloin pitäisi hälytyskellojen soida.

      • Eihän tuossa sanota kuin että siihen mennessä kukaan ei ollut käynyt paitsi tuo kädellisen poika. Sen jälkeen on hyvinkin voitu poikkeilla, etenkin jos voitelu on osunut nappiin.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Eihän tuossa sanota kuin että siihen mennessä kukaan ei ollut käynyt paitsi tuo kädellisen poika. Sen jälkeen on hyvinkin voitu poikkeilla, etenkin jos voitelu on osunut nappiin.

        Joh. 3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
        Jeesus voitti kuoleman itse, mutta ihmiset ovat yhä kuolevaisia perisynnin seurauksena eivätkä voi mennä Jumalan läheisyyteen kuolematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
        Jeesus voitti kuoleman itse, mutta ihmiset ovat yhä kuolevaisia perisynnin seurauksena eivätkä voi mennä Jumalan läheisyyteen kuolematta.

        Ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulee tuomio.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Eihän tuossa sanota kuin että siihen mennessä kukaan ei ollut käynyt paitsi tuo kädellisen poika. Sen jälkeen on hyvinkin voitu poikkeilla, etenkin jos voitelu on osunut nappiin.

        Niin jos se voitelu on sitä Amerikkalaista täyssynteettistä öljyä, niin sillä voi päästä vaikka taivaaseen.


    • Anonyymi

      Kaduttaako sen vuoksi, kun jäi kiinni: )
      Sen takia anterksi pyyntö.

    • Anonyymi

      Jes. 26:14

      Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse: niin sinä olet heille kostanut, tuhonnut heidät ja hävittänyt kaiken heidän muistonsa.

      Job 25:4

      Kuinka siis ihminen olisi vanhurskas Jumalan edessä, ja kuinka vaimosta syntynyt olisi puhdas?

      Ps. 89:48

      (89:49) Kuka on se mies, joka jää eloon eikä kuoloa näe, joka pelastaa sielunsa tuonelan kädestä? Sela.

    • Anonyymi

      2. Moos. 33:20

      Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".

      • Anonyymi

        Joh. 3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

        2. Moos. 33:20 Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

        2. Moos. 33:20 Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".

        Ps. 115:16

        Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. 115:16

        Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

        Job 4:17

        'Onko ihminen vanhurskas Jumalan edessä, onko mies Luojansa edessä puhdas?

        Job 15:14

        Kuinka voisi ihminen olla puhdas, kuinka vaimosta syntynyt olla vanhurskas!

        17 'Onko ihminen vanhurskas Jumalan edessä, onko mies Luojansa edessä puhdas?
        18 Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja;
        19 saati niissä, jotka savimajoissa asuvat, joiden perustus on maan tomussa! He rusentuvat kuin koiperhonen;
        20 ennenkuin aamu ehtooksi muuttuu, heidät muserretaan. Kenenkään huomaamatta he hukkuvat ainiaaksi.
        21 Eikö niin: heidän telttanuoransa irroitetaan, ja he kuolevat, viisaudesta osattomina.'


    • Anonyymi

      Saarn. 7:20

      Maan päällä ei ole yhtäkään niin hurskasta, että hän tekisi aina vain hyvää eikä koskaan syntiä.

      • Anonyymi

        Valit. 5:7

        Isämme tekivät syntiä. Heitä ei enää ole, me saamme kantaa heidän syntiensä seuraukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valit. 5:7

        Isämme tekivät syntiä. Heitä ei enää ole, me saamme kantaa heidän syntiensä seuraukset.

        Room. 5:12

        Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä.


    • Anonyymi

      10 Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
      11 Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.

      • Anonyymi

        Harhaoppisten lahkolaisten käsien alle ei pidä kenenkään mennä

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaoppisten lahkolaisten käsien alle ei pidä kenenkään mennä

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

        4. Moos. 14:18

        'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4. Moos. 14:18

        'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

        2. Sam. 12:13

        Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

        2. Sam. 12:15

        Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

        18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.

        Seuraavana päivänä 8 pv. ikäisenä Jumala olisi ottanut lapsen Vanhan Liiton jäseneksi.


    • Anonyymi

      Ns.uskovaiset ovat ahneita sikoja, niin kuin Hesen Salmela .

      • Anonyymi

        Totta. Juuri Niinsanotut uskovaiset. Salmela Hese on mammonan sokaisema ja työntekijöiden hyvinvoinnista välittää ei yhtään. Sydämen usko ei sallisi toimia noin. Synnintunto on ajanut itseni aina takaisin ruotuun. Herramme Jeesuksen silmät näkevät kaiken, riiston, ulkokultaisuuden. Hän sanoi; Miksi te hoette herra, herra, ettekä tee niinkuin minä sanon? Eli juuri tällaista heikompien (esim työntekijöiden) hyväksikäyttöä Hän vastustaa. Hese Salmela sanoi että ei tiennyt ongelmista!! Se vasta paha onkin!!!


    • Anonyymi

      Helluntailaiset on pedoja!!!!!!

    • Anonyymi

      Helluntailaiset on pedoja!!!

      • Anonyymi

        No ei pääsääntöisesti : harvinaista.
        Eikä pahoja liikemiehiä.

        Lestaatiolsiset remonttimyyjät on aika aika häijyi ja rakentajat.,


    • Ihmisillä on myös mahdollisuus toimia oikein ja jättää ostamatta ko. lafkan muutenkin epäterveellistä moskaa, jota kutsutaan mainoksissa ruoaksi.

      • Anonyymi

        Kylläpäs ateistit nyt juhlivat, kun uskovaisen liikemiehen firmaa arvostellaan.
        "Ilo se on pienikin ilo."

        Eikö heitä yhtään kiinnosta se, että Hesburger-ketju työllistää satoja nuoria? Nuo arvostelijat (he ova vähemmistönä)
        ovat niitä tyypillisiä nykynuoria, joiden pitää saada vain pyöriä somessa ja mesettää kavereidensa kanssa. Ei muillakaan työpaikoilla sellainen peli menettele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs ateistit nyt juhlivat, kun uskovaisen liikemiehen firmaa arvostellaan.
        "Ilo se on pienikin ilo."

        Eikö heitä yhtään kiinnosta se, että Hesburger-ketju työllistää satoja nuoria? Nuo arvostelijat (he ova vähemmistönä)
        ovat niitä tyypillisiä nykynuoria, joiden pitää saada vain pyöriä somessa ja mesettää kavereidensa kanssa. Ei muillakaan työpaikoilla sellainen peli menettele.

        kylläpä vedit aisan vierestä. kaikki siis aivan kaikki käy koska ollaan niin nimikristittyjä, niin nimikristittyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs ateistit nyt juhlivat, kun uskovaisen liikemiehen firmaa arvostellaan.
        "Ilo se on pienikin ilo."

        Eikö heitä yhtään kiinnosta se, että Hesburger-ketju työllistää satoja nuoria? Nuo arvostelijat (he ova vähemmistönä)
        ovat niitä tyypillisiä nykynuoria, joiden pitää saada vain pyöriä somessa ja mesettää kavereidensa kanssa. Ei muillakaan työpaikoilla sellainen peli menettele.

        Ensinnäkin, ei ole väliä onko kyseessä uskovaisten vai ateistien pyörittämä yritys. Jos on tehty väärin silloin täytyy kantaa vastuu vakaumuksesta huolimatta. Toiseksi, ihmisillä on oikeus valita, missä asioivat. Kolmanneksi, Hesburger palkkaa vain ja ainoastaan nuoria aikuisia, mikä jo itsessään täyttää ikäsyrjinnän merkistön. Yhdenvertaisuuslaki kieltää ikäsyrjinnän.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Ensinnäkin, ei ole väliä onko kyseessä uskovaisten vai ateistien pyörittämä yritys. Jos on tehty väärin silloin täytyy kantaa vastuu vakaumuksesta huolimatta. Toiseksi, ihmisillä on oikeus valita, missä asioivat. Kolmanneksi, Hesburger palkkaa vain ja ainoastaan nuoria aikuisia, mikä jo itsessään täyttää ikäsyrjinnän merkistön. Yhdenvertaisuuslaki kieltää ikäsyrjinnän.

        Nythän muissakin hampurilaisketjuissa työskenneelleet ovat tulleet ulos samanlaisilla väitteillä, joten taisit osoittaa vain ennakkolluuloasi uskovaista yrittäjää kohtaan.
        Tarkoitus pyhittää keinot!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nythän muissakin hampurilaisketjuissa työskenneelleet ovat tulleet ulos samanlaisilla väitteillä, joten taisit osoittaa vain ennakkolluuloasi uskovaista yrittäjää kohtaan.
        Tarkoitus pyhittää keinot!

        Ehkä kannattaisi riisua pinkit lasit ja lukea edellinen vastaus uudelleen?!


    • Anonyymi

      Nykyään työssä pitää olla kivaa ja alle 30 vuotiaana olisi saatava viettää välivuosi matkustellen. Suomessa elintaso on niin korkea, että nuoret oppivat helppoon elämään. On siinä sulattelemista kun joutuu tekemään palkkansa eteen töitä.

    • Anonyymi

      Hesburger ja sen perustaja/omistaja Heikki Salmela ja vaimo, ovat tunnustavia uskovia. Tehneet myös avustus-ja auttamistyötä varoillaan.

      Tarjonneet yrityksissään tuhansille ensityöpaikan ja mahdollisuuden työelämään ja työhön. Tuhansille tyytyväisille ja onnellisille, myös syöjille.

      Vasen-vihreä jumalaton vähemmistö tekee työtä vain sen eteen, että uskovaisia mielipiteineen, töineen ja toimineen nostetaan kielteiseen julkisuuteen.

      Tämä on yksi uskovien vainojen ensimuoto ja tulee paisumaan mittoihinsa.

      Tässä tullaan myös punnitsemaan Sana ja se, kuinka veli nousee veljeä vastaan. Siinä auttaa aivan erinomaisesti tämä corona ja sen rokotustoivottomuus!

      Aletaan syrjiä niitä, jotka eivät heikosti testattuja rokotteita itseensä anna pistää ja jopa uskovaiset hihhuloivat kahden piikin jälkeen olevansa turvassa! Eivät ole, kuten kokemukset mm Israelista osoittavat.

      Näitä rintamia syntyy ja niitä rakennetaan ja rakentajina jumalankieltäjät ja rienaajat. Siinäpä sitä tavalliselle ihmistä uskovalle uskovalle onkin taisteltavaa.

      Minä Luota Herraan, Maan ja Taivaan Luojaan nyt ja aina!

      DoctorT

      • Aivan näin Doctor T !!!


    • Anonyymi

      Miten tämä liittyy hampurilaisiin?

      Commandonauris

    • Anonyymi

      Matt.25:27 Sinun olisi siin pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Luuk.19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?

    • Anonyymi
    • Oliko Hesburgerin perustajan ja hallituksen puheenjohtajan Heikki Salmelan ollut aivan pakko mennä nolaamaan totaalisesti valtakunnallisessa TV:ssä sekä yrityksen imagoa, että itsensä ja syyllistää YYA-sopimuksen hengen mukaisesti "sisäisiä vihollisia" sekä puhua "noutajista" ?! Toivottavasti perheyrityksen sisältä löytyy vähän fiksumpia kavereita, jotka voisivat kertoa sammakoiden laukojalle, et kuule, Heikki - ovi on tuossa! Eläkkeelläkin on ihan kivaa. Tietysti, tj vaihtaminen ei yksistään riitä, vaan johtamiskulttuuria on uudistettava ja (ainakin) ilmenneet epäkohdat korjattava.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      139
      1964
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1200
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1117
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      159
      950
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      894
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      829
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      56
      793
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      764
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      750
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe