Kun kerran rakastan teitä ateistit ja haluan kertoa teille että

On oikeesti Elämä saatavissa ateismin ulkopuolella !!!!Niin että / eikä tartte kuolla ikuisesti !!!
Niin suosittelen Pyhä Raamatun lukemisen aku ankan sijaan. !!

28

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

olen lukenut raamatun ja siellä sanottiin menkää vastustajien joukkoon ja tuhotkaa ne sisältäpäin , näin juutalaisia jumala kehotti 🤣

Lisäksi siellä oli että ihmiset sanoivat teidän hakeneen jeesuksen ruumiin yöllä 🤣

• Oli paljon pahoja ihmisä jotka luulivat ja sepittivät vaikka minkänlaisia tarinoita niinkuin tänäänkin on . Mutta Seura sinä Jeesusta eikä pahat ja heidän kuvitelmat. Koska kirjoitettu on että >>>>>
        Gal. 3:11

Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".

Gal. 3:12

Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".

Hepr. 4:12

Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

Hepr. 10:38

mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen".

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Oli paljon pahoja ihmisä jotka luulivat ja sepittivät vaikka minkänlaisia tarinoita niinkuin tänäänkin on . Mutta Seura sinä Jeesusta eikä pahat ja heidän kuvitelmat. Koska kirjoitettu on että >>>>>
        Gal. 3:11

Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".

Gal. 3:12

Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".

Hepr. 4:12

Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

Hepr. 10:38

mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen".

millä perimällä uskot hiekkakansaan , oletko sukua heille ?

• Huomasitko miten paljon Usko Jeesukseen antaa sinulle ????

• Anonyymi

Jos sinunlaiset ihmiset pääsevät taivaaseen, minä en sinne halua.

• Anonyymi

Ja tässä tuli hyvä esimerkki siitä miksi kaikki järkevät ihmiset välttävät taivasta.

• Anonyymi

Miksi sinä saviaivo et osaa kirjoittaa suomea?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä tuli hyvä esimerkki siitä miksi kaikki järkevät ihmiset välttävät taivasta.

Väittelet Taivasta ja Jeesusta !! Mutta ei ole vaitoehtoa jokoTaivas tai sitten helvettiin !

https://www.youtube.com/watch?v=YWE7dGEeskg

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Väittelet Taivasta ja Jeesusta !! Mutta ei ole vaitoehtoa jokoTaivas tai sitten helvettiin !

https://www.youtube.com/watch?v=YWE7dGEeskg

"Väittelet Taivasta ja Jeesusta"

En minä niitä välttele, vaan sinunlaisia uskovahörhöjä.

Ei taida olla Suomen kieli sinun vahvimpia puoliasi, joten kuka sinun kanssa jaksaa edes keskustella?

• Anonyymi kirjoitti:

"Väittelet Taivasta ja Jeesusta"

En minä niitä välttele, vaan sinunlaisia uskovahörhöjä.

Ei taida olla Suomen kieli sinun vahvimpia puoliasi, joten kuka sinun kanssa jaksaa edes keskustella?

Rakas anonyymi ateisti!!

Joo !! Ateismi tekee ihminen voimaton ja vetelee kun hän joutuu pohtimaan mihin hän joutuu ateismin kanssa kun kuolee . Monet ihmiset maailmassa sitä pohtii kun maailmassa ja maailmasta siitä ei selviä vaikka pohdit miten paljon ja vaikka mulla on rantahurrina hoono soomi joka on hyvä syytä kun on matkalla helvettiin ja mun kanssa ei tahdo siitä keskustella. Te rakas parannus ja ota Jeesusta vastaan ennenkuin kuolet niin pääset ihanan paikkaan !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas anonyymi ateisti!!

Joo !! Ateismi tekee ihminen voimaton ja vetelee kun hän joutuu pohtimaan mihin hän joutuu ateismin kanssa kun kuolee . Monet ihmiset maailmassa sitä pohtii kun maailmassa ja maailmasta siitä ei selviä vaikka pohdit miten paljon ja vaikka mulla on rantahurrina hoono soomi joka on hyvä syytä kun on matkalla helvettiin ja mun kanssa ei tahdo siitä keskustella. Te rakas parannus ja ota Jeesusta vastaan ennenkuin kuolet niin pääset ihanan paikkaan !!!

Ei ole ihmisen aineetonta henkeä, joka olisi tietoinen ja älykäs ruumiin ulkopuolella. Ruumiissa oleva tietoisuus ja äly on todistettu toimivien aivojen, hermoratojen, aistien ja muiden biologisten rakenteiden tulokseksi. Olet pahasti hukassa, Savis.

Sinua on mahdoton rakastaa totuuteen, kun et usko itsestään selviä asioita.

• Anonyymi

Suosittelen uskovaiselle Aku Ankan lukemista raamatun sijaan. Jutut ovat uskottavampia ja luovat lukijalleen terveemmän maailmankuvan. Ei synnytä harhoja jumalista tai ikuisesta elämästä jolloin jää tämä ainut elämä heposti elämättä.

• Rakas aeisti !!

Ehkä aku anka on antanut niin paljon sinulle.

Mutta minulle taas joka luki aku anka ja paljon ja muuta roskaviihdettä ennen uskontuloa ei saanut minua muuttumaan pahoilta tieltä ?? Siis ei ne antanut edes opetusta miten tulis käytäytyä. Sanoisin päinvastoin opettivat ne meitä nuoret..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas aeisti !!

Ehkä aku anka on antanut niin paljon sinulle.

Mutta minulle taas joka luki aku anka ja paljon ja muuta roskaviihdettä ennen uskontuloa ei saanut minua muuttumaan pahoilta tieltä ?? Siis ei ne antanut edes opetusta miten tulis käytäytyä. Sanoisin päinvastoin opettivat ne meitä nuoret..

Ja sama Suomeksi, kiitos.

• Anonyymi

Etkö osaa Suomea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa Suomea?

Osaan Rakas ateisti !!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan Rakas ateisti !!!!!

Ei näytä siltä kun ei edes välimerkit mene oikein. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ei näytä siltä kun ei edes välimerkit mene oikein. :D

Rakas kielisasisti !!

Merkitseekö kieli sinulle enemmän kuin se että voisit saada apua elää ihansti ?Ihan ihmisarvoinen elämä ilman tuska ja itku ? Olis tarjoilla !!! Otatko vastaan ???

• Anonyymi

Akun puuhastelut ovat lähempänä todellisuutta kuin kertomasi taruihinperustuvan opuksen .

• Anonyymi

Suomen itäpuolella Venäjällä on uskomattoman hienoja muusikoita. Rajan länsipuolelle Usa:an on nyt alkanut kiertue. Tässä biisissä puhutaan sielun kuolemattomuudesta:
      https://www.youtube.com/watch?v=a1zNRIs0OiM

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      58
      2478
    2. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      12
      1545
    3. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1413
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1246
    5. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1038
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1030
    7. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      12
      978
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      20
      957
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      950
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      56
      871
    Aihe