Miksi järvi vieläkin sinertää?

Anonyymi

Olen tässä odottanut jo pitkään vesi kielellä Evileaksin uusinta päivitystä, mutta ei vaan näy, järvi edelleen sinertää.
Olisi todella mielenkiintoista lukea Kokoomuksen vaalivoitolla, hyvistä luottamus paikoista, siitä kun Alkio ja Anttikoski jäivät ilman paikkoja. Kummastelua siitä että entinen hallituksen pj. Kielloista huolimatta on kaksineuvoisen hallituksessa.
Niinhän sitä sanotaan että odottavan aika on pitkä, mutta eiköhän Jouni kohta kirjoittele.

10

2067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon aloittajan kans samaa mieltä, mielenkiinnolla oottelen mitä saahaan lukea.

• Anonyymi

Miksi Jouni ei jo kirjoita, yli kolme kuukautta edellisestä , ei jaksa odottaa?

• Anonyymi

Hei haloo!!!! Miksi ei jo tule uutta päivitystä, eikö järven veden korkeudesta voisi jotain venkoilla, tai valtuuston ja hallituksen kokouksista??
      No entäs KEPU sitä KEPU tätä, kohta viisi kuukautta odotettu, Jouni please!

• Anonyymi

Nyt olisi aihettakin pitkästä aikaa, evikepun suhmuroima tonttikauppa kaatui hallinto-oikeudessa, tutut kaverit jättivät päätöksestä jälleen eriävän mielipiteen!!!!
        Nyt Markus ja Juoni , kirjoitusta Evileaksiin, edellisestä on liian pitkä aika, kohta puoli vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olisi aihettakin pitkästä aikaa, evikepun suhmuroima tonttikauppa kaatui hallinto-oikeudessa, tutut kaverit jättivät päätöksestä jälleen eriävän mielipiteen!!!!
        Nyt Markus ja Juoni , kirjoitusta Evileaksiin, edellisestä on liian pitkä aika, kohta puoli vuotta.

Voisitko Jouni kirjoittaa jotain ? Joulunpyhien ratoksi, olisi vieraillekin hauskaa lukemista,please!

• Anonyymi

Valitettavasti Jouni ei voi nyt kirjoitella kun hän on paikallisen lions clubin presidentti.
      Lions aatteen perusarvot kieltävät poliittisen toiminnan, politiikkaa ja lions aatetta ei saa sekoittaa.
      Hän lupasi että kritiikkiä ja herjaa keskustaa kohtaan on tulossa jälleen ensi vuoden syyskuussa kun hänen presidenttiyytensä päättyy.

• Anonyymi

Ottaax se noin vakavast ton leijona jutun ettei voi eviliixiin skriivata??

• Anonyymi

Tuntuu ottavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu ottavan.

Kovin on hiljasta edelleen, aiheitakin olis jo kovasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin on hiljasta edelleen, aiheitakin olis jo kovasti.

Juttelin eilen Jounin kanssa, Evileaksiin on tulossa aivan lähipäivinä kriittinen ja asiapitoinen kirjoitus Evijärven pinnan noston kiemuroista.
        Kannattaa käydä lukemassa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      129
      4616
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3911
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3310
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3047
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2482
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      18
      1860
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe