Se on toki koko maailman suurenmoisimpia saavutuksia ihmiskunnan historiassa.
Tässä saamme seurata mm. projektin ohjauskeskuksen uskomattoman hienoa toimintaa:
https://www.youtube.com/watch?v=a0eVkWmNcWg
NASA:n Mars Perseverance Rover- projekti.
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sä jaksat jauhaa tota jorinaasi?
- Anonyymi
Laitoit linkin tieteestä mitään tietämättömien flättäreiden videoon, mitä jos sen sijaan oikeasti alkaisit opiskella viimein?
Todennäköisesti sen jälkeen et uskoisi epätoivoisesti kaikkeen roskaan mitä netistä katsot.
Kirjoituksesi ovat loistavaa äidinkieltä mutta niistä kyllä puuttuu oivallus ja järkevä looginen sisältö.
Kaikesta huolimatta oikein aurinkoista ja loistavaa sunnuntaita sinulle, ollaan kaikki erilaisia ja meillä on omat mielipiteet.Nähdäkseni aloitusvideoni oli NASA:n alkuperäinen ja lähettämä.
Kuinka se siis voisi olla tietämättömien flättäreiden?- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Nähdäkseni aloitusvideoni oli NASA:n alkuperäinen ja lähettämä.
Kuinka se siis voisi olla tietämättömien flättäreiden?Tarkoitin noita jotka kommentoi videoita, he ovat flättäreitä, ja olen katsonut heidän videoitaan. Eivät ainakaan katsomissani ymmärtäneet Kosmologian perusteita edes tai mallia aurinkokunnastamme.
Eli videosi ei ollut alkuperäinen NASA'n vaan flättäreiden kommenttivideo.
Ihanaa kun aurinko paistaa taas.
- Anonyymi
Saanko myös udella miten sujui sinun shakkipelit, jokunen päivä sitten kirjoitit että on kiireitä sillä rintamalla?
Itse haluaisin alkaa opiskella kyseistä peliä koska en ole koskaan kokeillut, aika mennyt muissa harrastuksissa.Kiitos kysymästä.
Olen pelannut vuosia chess.com- sivustolla. Takanani on yli 6270 ns. pitkää peliä joita voittoja n. 3032, tappiota 2204 ja tasapelejä 1034.
Pelaan nykyisin 36:ssa joukkueessa ja ns. kavereita yli 500 eri puolilta maailmaa.
Pikapelejä pelaan satunnaisesti.
Sivustolta minut löytää nimimerkillä atamaani. Tervetuloa pelaamaan.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kiitos kysymästä.
Olen pelannut vuosia chess.com- sivustolla. Takanani on yli 6270 ns. pitkää peliä joita voittoja n. 3032, tappiota 2204 ja tasapelejä 1034.
Pelaan nykyisin 36:ssa joukkueessa ja ns. kavereita yli 500 eri puolilta maailmaa.
Pikapelejä pelaan satunnaisesti.
Sivustolta minut löytää nimimerkillä atamaani. Tervetuloa pelaamaan.Pitäisi ensin opetella vähän ennen kuin uskaltaa, huomaatko että kyllä me "pallopäätkin" osaamme keskustella myös mukavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi ensin opetella vähän ennen kuin uskaltaa, huomaatko että kyllä me "pallopäätkin" osaamme keskustella myös mukavasti.
Shakkia on helppoa oppia mutta sen hyvin oppiminen äärimmäisen vaikeaa. Huipulle päästäkseen täytyy olla luontaisen lahjakas.
Kun shakkia oppii pelaamaan saa siitä elinikäisen miellyttävän harrastuksen.
Tuohen sivulauseeseesi vastaan että olet ensimmäinen palloteoreetikko tällä palstalla jolta olen kuullut ystävällisiä sanoja.... :-)- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Shakkia on helppoa oppia mutta sen hyvin oppiminen äärimmäisen vaikeaa. Huipulle päästäkseen täytyy olla luontaisen lahjakas.
Kun shakkia oppii pelaamaan saa siitä elinikäisen miellyttävän harrastuksen.
Tuohen sivulauseeseesi vastaan että olet ensimmäinen palloteoreetikko tällä palstalla jolta olen kuullut ystävällisiä sanoja.... :-)Itse kyllä pelaan muita lautapelejä paljon ja jotkut vaativat jopa strategiaa, shakki on tietysti omaa luokkaansa. Pitääkin tutustua shakkiin nyt kun olen pitkällä sairaslomalla syövän vuoksi.
No onpa täällä ollut ikävää väkeä sinua kohtaan jos ovat olleet vain negatiivisia sinua kohtaan.
On ihmisiä joille toisen ihmisen vahvat mielipiteet ovat liikaa ja punainen vaate, ikävä kyllä sellaisia ihmisiä mahtuu maailmaan ihan liikaa.
Eivät toisen ihmisen mielipiteet ja vakaumukset satuta toisia, ei ainakaan pitäisi. Anonyymi kirjoitti:
Itse kyllä pelaan muita lautapelejä paljon ja jotkut vaativat jopa strategiaa, shakki on tietysti omaa luokkaansa. Pitääkin tutustua shakkiin nyt kun olen pitkällä sairaslomalla syövän vuoksi.
No onpa täällä ollut ikävää väkeä sinua kohtaan jos ovat olleet vain negatiivisia sinua kohtaan.
On ihmisiä joille toisen ihmisen vahvat mielipiteet ovat liikaa ja punainen vaate, ikävä kyllä sellaisia ihmisiä mahtuu maailmaan ihan liikaa.
Eivät toisen ihmisen mielipiteet ja vakaumukset satuta toisia, ei ainakaan pitäisi.Pahoittelen sairauttasi ja toivon paranemista.
Litteä- Maa väitteet saavat aikaan todellakin aikamoisia mielenliikkeitä ja toisissa se herättää jopa raivoa.
Ymmärrän toki tämän koska ovat uskoneet pallomaahan horjumatta useita kymmeniä vuosia.
Kun tätä uskomustaan kyseenalaistaa se on joillekin kuin isku vasten kasvoja.
En minäkään ole syntynyt flättäriksi vaan olen kuulunut tuohon enemmistöön.
Litteän Maan teoriaa olen opiskellut nelisen vuotta ja tietämykseni siitä on aika vankalla pohjalla.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Pahoittelen sairauttasi ja toivon paranemista.
Litteä- Maa väitteet saavat aikaan todellakin aikamoisia mielenliikkeitä ja toisissa se herättää jopa raivoa.
Ymmärrän toki tämän koska ovat uskoneet pallomaahan horjumatta useita kymmeniä vuosia.
Kun tätä uskomustaan kyseenalaistaa se on joillekin kuin isku vasten kasvoja.
En minäkään ole syntynyt flättäriksi vaan olen kuulunut tuohon enemmistöön.
Litteän Maan teoriaa olen opiskellut nelisen vuotta ja tietämykseni siitä on aika vankalla pohjalla.Kiitoksia ystävällisistä sanoista sinulle:)
- Anonyymi
Mikä oli tämän videon pointti ?
Kuvitelevatko he että marssista tulee 4K realtime videota...
Ei se noin mene ...
Ainut data mikä tulee on sensori dataa, data sitten "visualisoidaan" näyttää vähän paremalta ja kertoo vähän enemmän kuin raaka data.
Harraste projektina tein jotain samantyylistä, gps data , kml:n avula goole earthiin.
Nasahan julkaisi oikeaa videotakin myöhemmin, netti on vähän hidasta tuolla suunalla.Etkö ole iloinen tästä suurenmoisesta Mars- saavutuksesta ja sen julkituonneista kaikilta osa- alueilta?
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Etkö ole iloinen tästä suurenmoisesta Mars- saavutuksesta ja sen julkituonneista kaikilta osa- alueilta?
No etkö sitten olisi jättänyt jeremiah kommentoinnin pois ? tosin olihan siitä pikkusen hupia.
Ja toki olen "iloinen", ei nuo lasketumiset helppoja ole.
Ja kieltämättä tuo Ingenuityn käyttämä Qualcommin alusta kiinostaa, jos hinta on kuluttajalle halpa, insinöörillä pitää olla leluja.
Mutta pointisi jäi epäselväksi.. sarkasmia ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkö sitten olisi jättänyt jeremiah kommentoinnin pois ? tosin olihan siitä pikkusen hupia.
Ja kieltämättä tuo Ingenuityn käyttämä Qualcommin alusta kiinostaa, jos hinta on kuluttajalle halpa, insinöörillä pitää olla leluja.
Mutta pointisi jäi epäselväksi.. sarkasmia ?No typeryyttä..
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pointisi jäi epäselväksi.. sarkasmia ?Sarkasmin havaitseminen ja tunnistaminen on todellakin osalle ihmisistä vaikeaa.
Sen puute ei kuitenkaan haittaa tavallista elämää.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Sarkasmin havaitseminen ja tunnistaminen on todellakin osalle ihmisistä vaikeaa.
Sen puute ei kuitenkaan haittaa tavallista elämää."Sarkasmi on älykkäiden ihmisten huumoria." sanoi joku joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu721692- 591678
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1671400Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3041331Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671260Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1071228Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611086- 601079
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin961029Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980