Eli tuossa hieman ruokaa ajatuksille. Ilman rokotteita varmaan eläisimme huomattavasti lyhemmän ajan ja yskisimme rupia keuhkoistamme.
Smallpox: The Plague That Humanity Defeated: https://youtu.be/Ay8R3pa7pUw
Polio: The Disease that Paralyzed the World: https://youtu.be/D5uh1kE_CDM
Aika jolloin rokotteilla kukistettiin isorokko ja polio
10
127
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän olet huijari vain omalla ajallasi?
- Anonyymi
Lisätään siihen tuberkuloosi ja aikuisille vaarallinen tuhkarokko.
Olemme vaimoni kanssa ottaneet jokainen vuosi kausi-influenssarokotukset. En tiedä josko siksi tai siitä huolimatta emme ole sairastaneet yhtään influenssaa.
Oma viimeinen oli 1967.
Rokotevastustajien tapaan yleistäen en tunne yhtään rokotettua joka olisi sairastanut koronan mutta tunnen kaksi rokottamatonta sairastanutta. Toinen on hyväkuntoinen, noin 50v mies ja toinen on 3000m estejuoksussa kilpailleva 9 minuutin heppu 21v.
Vastustajien logiikalla kaikki rokottamattomat sairastuvat eikä kukaan rokotettu.Juttu on niin että rokote on konseptina niin tehokas että ihmiset ovat unohtaneet kuinka tehokas se on. Kun tiettyjä sairauksia ei näy eikä kuulu niiden ansiosta.
- Anonyymi
Kaikki rokotuksia vaativat: ettekö te luota ottamanne rokotteen tehoon ja suojaan? Miksi vaaditte muita ottamaan piikin, jos se rokote kerran on niin autuaaksi tekevän tehokas?
Koska kyse on laumasuojasta. Mitä useampi väestöstä on rokotettu, sitä suuremmalla todennäköisyydellä toimimme myös muurina taudinaiheuttajan ja rokottamattomien välillä.
- Anonyymi
Melodious kirjoitti:
Koska kyse on laumasuojasta. Mitä useampi väestöstä on rokotettu, sitä suuremmalla todennäköisyydellä toimimme myös muurina taudinaiheuttajan ja rokottamattomien välillä.
Ihan kuin Israelissa?
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin Israelissa?
Ketään Suomessa ei olla varsinaisesti pakotettu rokotetta tietääkseni ottamaan joten miksi rokostusvastaisille on niin valtava ongelma että rokotusmyönteiset menevät sen ottamaan?
Mitä muuta läheskään yhtä toimivaa ja nopeaa ratkaisua osaatte ehdottaa, jos kerran pidätte itseänne viisaampina kuin lääketieteilijät?
- Anonyymi
Korjauksena, että massiivisista yrityksistä huolimatta poliota ei ole kokonaan saatu pois. Afrikka taitaa olla ok, mutta Pakistan ja Afganistan ei kokonaan. Vastustajille riittää, että kyse länsimaisesta avusta, niin julistavat kyseessä olevan esim heidän pakkosterilisoiminen tai muuten vain välinpitämättömiä. Hengenheimolaisia Suomessakin
- Anonyymi
En edes katso videoita, tiedän rokotteiden historian.
Vanhoja rokotteita ei periaatteessa voi verrata, mutta molemmissa on tapahtunut petos. Niissä ns. vanhojen markkinoinnissa ja covid injektiossa.
Ei, ei voida verrata mitään vanhaa poliokautta, hygieniataso oli erilainen ja
epidemiat johtuivat DDT ym. myrkyistä. DDT myrkytys laitettiin polion piikkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
