Onko sama jos otan kaksi 400 mg buranaa tai yhden 800 mg? Olen saanut fiftififti kahdenlaisia vastauksia. Haluaisin yhdenlaisen. Asiallisen. Kiitos.
Buranan kiistakysymys
10
113
Vastaukset
- Anonyymi
Jos otat molemmat samalla kerralla niin on aivan sama asia. Jos otat 400 mg neljän tunnin välein niin vaikutus on erilainen kuin jos ottaisit 800 mg kerralla.
Jotkut katkaisevat tai halkaisevat ison pillerin siksi että se on palasina helpompi niellä.- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Tabletit sisältävät sakkaroosia. Burana 600 mg ja 800 mg tabletit sisältävät laktoosia.
Aikuisille suositeltu annos on yleensä 400–600 mg 3–4 kertaa vuorokaudessa. Vaikeissa kiputiloissa vuorokausiannos voi olla enintään 3 200 mg ja kerta-annos enintään 1 600 mg. Alle 12-vuotiaille lapsille vuorokausiannos on 20–40 mg/kg jaettuna 3–4 annokseen. Kerta-annos on enintään 10 mg/kg. - Anonyymi
Älä ota moista myrkkyä ollenkaan.
- Anonyymi
Pakko ottaa. Hammassärky, aika jo varattu, mutta vajaa viikko kärvisteltävänä.
Kiitos kaikille asiallisista vastauksistanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kaikille asiallisista vastauksistanne.Burana panadol yhdistelmä puree tehokkaammin kuin pelkkä ibuprofeiini. Tuon parasetamolin kanssa pitää olla kuitenkin hyvin tarkkana ettei suurin sallittu vuorokausiannos ylity kun sillä on oikeasti aiheutettu elinvaurioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kaikille asiallisista vastauksistanne.Missä päin Suomea joutuu odottelemaan viikon? Särkypäivystykseen pääsee kunnallisessa terveydenhoidossa pääkaupunkiseudulla yleensä seuraavana arkiaamuna jos vaan jaksaa jonottaa aikoja.
- Anonyymi
Mene paikkakuntasi hammaspäivystykseen. Tosin se voi joissain kunnissa olla vaikka lähimmän keskussairaalan ensiavussa.
- Anonyymi
Osta vaikka Ibumaxia niin tulee paljon halvemmaksi.
- Anonyymi
Toivottavasti pörjäät aikaan saakka. Mulla ei enää särkylääkkeet tehonnu vaikka vedin parin tunnin välein buranaa ja panadolia enemmän kun rajat sallii. Munuaiset kipeät ollu sen jälkee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799