Kertokaapa mistä saisi ostettua Ferrarin merkin eli tarran - sellaisen mikä on Ferrareissa siinä etuoven edessä? Varmaan noita saapi jostainpäin suomea tilattua / ostettua?
Mistä Ferrarin merkki/tarra?
Tifoso
3
1968
Vastaukset
- teippaamo
tekee, kerrot vaan minkälainen ja kuinka monta...
- K.Ä.
Väittävät olevansa valtuutettu Ferrari-huolto, joten luulisi löytyvän. Ei hyllystä, mutta tilaamalla.
- king-david
En tiedä huoltaako auto-milano enää Ferrareita. Eikös Catamount ostanut koko huoltotoiminnankin?
Shell huolto-asemilla saattaa olla vielä joitan merkkisarjoja jäljellä. Muutama vuosi sitten sieltä sai vaikka mitä Ferrari -tuotetta paidoista lippiksiin ja pienoismalleihin.
Itse ostin onneksi pari vuotta sitten Shelliltä varastoon muutaman merkin kun tiesin autoni menevän maalaukseen.
Kysy Catamountista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693