Aika mielenkiintoinen blogi. Profetia palstalta löysin alkuun. Helluntaiseurakunnan blogissa. Korona on ensimmäisen ratsastajan ase.
https://kangasalanhelluntaiseurakunta.fi/koti/blogit/515-ensimmaeinen-ratsastaja-jeesusko-onko-korona-mukana-onko-mukana-korona
Ensimmäinen sinetti Korona Ilmestyskirja.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä onkin väännetty profetiapuolella. Bloggaaja on selvästi joku messiaaninen juutalainen, huomasin kun luin muita hänen kirjoituksiaan, joten juttu pitäisi olla juutalaispalstalla.
- Anonyymi
Hagg.1:20-22 Ja Herran sana tuli toistamiseen Haggaille kuukauden kahdentenakymmentenä neljäntenä päivänä; se kuului: Sano Juudan käskynhaltialle Sebbaabelille: Minä liikutan taivaat ja maan. Ja minä kukistan kuningaskuntien valtaistuimet, hävitän pakanain kuningaskuntien väkevyyden ja kukistan vaunut ajanjineen; ja hevoset ja niiden ratsastajat kaatuvat, mies toistensa miekkaan. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinun palvelijani Serubbaanbel, Sealtienlin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormuksesksi. Sillä sinun minä olen valinnut, sanoo Heerra Sebaot. Sak.10:5.12:9-10
- Anonyymi
Miten tämä liittyy aloitukseen, ei sitten mitenkään.
Tokkopa Ilmestyskirja kuvaa muuta kuin luonnon kiertokulkua ja karmanlakia, mihin ihmiset tuolloin uskoivat.
Kysehän on aikakauden lopusta eikä maailmanlopusta.- Anonyymi
Ilmetyskirja tulee toteutumaan täydellisesti. Tämän ajanmailmassa on tullut monet Ilm. Tapahtumat ymmärettäviksi. Aikaisemmin ei kukaan ole voinut näitä ihmisjärjellä käsitää.
Ilmestyskirja on yliluonnollinen Jumalan ilmoitus ihmisille. - Anonyymi
blogi on 5/5
Commandohauis- Anonyymi
eiköhän "musta surma" (rutto) aikanaan ollut "pikkusen" suurempi epidemia,
yks-kolmasosa maanpallon väestöstä menehtyi, ja heti nää nykyiset uskova-helluntailaiset on maailman loppua suurinpiirtein julistamassa.
lukekaa ny välillä vaikka, historiaa . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yks-kolmasosa maanpallon väestöstä menehtyi, ja heti nää nykyiset uskova-helluntailaiset on maailman loppua suurinpiirtein julistamassa.
lukekaa ny välillä vaikka, historiaa . . .Ei ollut joten lue itse historiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lukekaa ny välillä vaikka, historiaa . . .Lue historiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634000Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423155
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442085- 471967
- 471758
- 321644
- 301546