Kun Profeetat (?) Huippukokousta Pitivät, niin mitä tapahtui?

Anonyymi

Kun (profeetat?) Huippukokousta Pitivät, niin – mitä tapahtui?


Eräs takarivin tyyppi näki merkillistä unta profeetta-asiasta? Se vaatinee tutkailua Raamatun sanan valossa, koska se palaveri oli – hm – sellainen?

Unessa näkyi olevan eräänlainen huippukokous, SM-mestaruustason kisa muutamista profeettajutun kiistakysymyksistä:
• - Kuka Meistä on Suurin ja Pätevin?
• - Ken meistä olisi se ennustettu Suomen Profeetta?
• - Kuka siis saisi monopoliaseman komentaa suomalaisia (Herran) nimessä?
• - Kuka saisi pystyttää Suomeen jopa Kuninkaan Istuimen – muinaisen mallin mukaan?
• - Ja keitä olisivat ne, jotka saisivat istua Herran oikealla ja vasemmalla puolella?

Kokoukseen oli kutsuttu Kaikki Nimekkäät ProfeettaYrittäjät, nimensä mukaan. Sitten sinne oli roudannut itsensä muutamia muita, jotka niinikään tavoittelivat Suomen Ylimmän ja Ainoan Profeetan Ylivirkaa!

Varmuuden vuoksi palaveriin oli tuotu Pyöreä Pöytä. Siksi, ettei kukaan voisi istua pitkän pöydän päässä profeetta-kunkun roolissa. Pyöreässä pöydässä kaikki olisivat samanarvoisessa asemassa. Ainakin aluksi?

Kun piti äänestää puheenjohtaja (suljetulla lippuäänestyskellä) kukaan ei saanut sellaista äänienemmistöä, jotta olisi voitu valita. Mikä nyt neuvoksi?

Kutsuttiin paikalle talonmies. Tämä suostuikin tehtävään.


Esittelykerros ja meriitit?
-----------------------------------

Useimmilla osallistujilla oli päässään moderni ”profeetta-hattu”. Siinä oli keikkumassa mainostekstejä ja itsekehuvia lauseenparsia: Minä-minä-minä. Minä sitä. Minä tätä… jne. Joillakin oli ProfeettaViitta, ja tuhkaa tukassaan!

Jokaiselle oli tarkoitus antaa vapaa puheenvuoro siitä, millä perusteella kukin katsoi olevansa kyvykkäin Suomen (ennustetun) profeetan hommiin?

Tästä syntyi heti senpäiväinen kinastelu ja vimma. Puheenjohtaja, sävyisä talkkari kun oli - koetti hillitä väittelyä, mutta hänen äänensä hukkui huutoihin. Lopuksi kaikki kiljuivat yhteen ääneen, ja desibelit kohosivat paljon yli 100 lukeman.
Kuului kirkaisuja:
• Minä se olen!

• Eipäs kun Minä, Minä se olen!

• Ette te kumpikaan ole, vaan Minä olen se Ainoa Oikea, jo äidin kohdusta valittu. Vuonna 1989 minä hulluuden partaalta, sairaalan ovelta lupasin olla Se joka puhuu,mitä käsketään! Jopa (potaskaakin)…. https://www.suomi24.fi/profiili/TeuvoSuni

• Ei, et Sinä voi olla se ennustettu Suomen Profeetta! Se liki 40 vuotta sitten ennustettu…

• Niin on! Se olen Minä, sillä omasta päästäni olen sen päättänyt ja olen tilannut itseni Sille Paikalle! Unelmissani on olla Korkea, Korkein profeettaedustaja Suomessa!

• - Kuules kaveri, sinulla ei taida olla näyttöä?

(Aloitus jatkuu)

38

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen: Kun profeetat (?) huippukokousta...

      • - Pitää paikkansa. Jos jollakulla on näyttöä ja meriittiä, niin Minulla! Olen julkisesti esittänyt satoja, jopa tuhansia ennustuksia! Muutama niistä on jopa osunut hatarasti kohdalleen… Osumatarkkuus noin 1:1000.

      • Sama täällä! Olen puskenut hiki hatussa nettiin jopa kymmeniä tuhansia aloituksia ja tekstejä. Olen oppinut haukkumaan kaikki suomalaiset uskonsuunnat (130) portoiksi ja saatanan synagoogalaisiksi! https://keskustelu.suomi24.fi/t/17079422/pyha-henki--onko-(suni)--kristuksen-todistaja-vai-ei
      Eikös sellainen näyttö kelpaa? Olen haukkunut kuin koira lähes yötä päivää. Eikö se ole juuri profeetan tehtävä? Olen haukkunut jopa Paavalia ja Pietaria, ja Jeesuksen ristin työnkin olen romuttanut? Ja, ja. . . paljon muuta...

      • Oleppas sinä ukko hiljaa! Minä olen ennustanut presidentti-asioista; niissä olen Expertti!

      • Joo pitää kyllä paikkansa, mutta mikään ennusteista ei ole toteutunut! Taikuri sinä olet! Vedät hihastasi huivin ja koetat uskotella että Tämä Tässä On Oikea Profetia. Uni, Näky!

      • Enkö minä kelpaa? Osaan kehua Itseäni Profeetaksi ihan jopa Hesarin haastattelussa!

      • (”Eläkkeellä oleva luokanopettaja Jouko Piho on vuorenvarma, että hän on profeetta.” https://www.hs.fi/nyt/art-2000006611780.html

      • Niin? Jos saan sanao sanan Se Olen MINÄ – minä – minä….
      • Etpäs ole, eikä kukaan teistä ole, syystä että...

      (aloitus jatkuu)

    • Anonyymi

      (Jatkoa aloitukseen: Kun profeeetat (?) huippukokousta pitivät..

      Yksimielisyyteen ei päästy!
      -------------------------------------

      .Mitään lähellekään yksimielisyyttä ei syntynyt. Kaikki kannattivat vain itseään ja vähättelivät toisia. Riitely kesti puoli päivää. Sitten talkkari sanoi:

      • -Pahoittelen, mutta minun täytyy mennä hommiin; tuli ilmoitus putkivuodosta.

      • - Kiitos nyt kuitenkin, että olit puheenjohtajamme!

      • - Eipä kestä kiitellä, minua ei tarvittu - osasitte riidellä ilman puheenjohtajaa. ..

      • - Niinpä niin. On niin vaikea asia Valita Yhtä Ainoaa Pätevää Profeetta – kun ehdokkaat ovat Huipputason Miehiä, osaavat korottaa itsensä toisten yläpuolelle! Ja se ennustettu Suomen Profeetta pitäisi valita?

      • - Siis mikä ihmeen Suomen profetta?

      • - No se, jonka Tukholman nimettömänä ennustanut Joku, vuonna 1984!

      • - Ai se? Eikös kukaan ole tiennyt, että se mies oli pelkkä huijari. Sepitti omiaan, mutta sai sittemmin koukutettua vallanhaluisia ja vallanhimoisia haihattelijoita johonkin Profeetta-kilpailuun. Siis onnistui höpöprofetiallaan eksyttämään pois Pääasiasta, Jeesuksesta ja Jumalan valtakunnasta! Vokottelemaan liki 40 vuottakin jotakin ”profeettaa...”

      • - Niin se ehkä oli ( sanoi joku hiljakseen).

      • - Mutta en minä ole Raamatusta out! Jo mummo opetti Jeesuksen puheita kun olin pikkuskidi. Käski minun lukea, mitä Jeesus opetti. Ja sanoi, usko hyä poikaseni, ettet koskaan rupea itseäsi kehumaan! Sanoi, että ”joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa..” Älä äläkä missään nimessä rupea itseäsi joksikin Erikoiseksi kehumaan, että Jumala olisi sinut Korkealle tarkoittanut! Itsekehu haiseekin niin pahalle kun huussi!
      - Ettekö te Profeetta-kilpailijat ole lukeneet? Jeesuksen opetuksia? Näitä:

      • ”Ja Jaakob ja Johannes, Sebedeuksen pojat, menivät hänen luoksensa ja sanoivat hänelle: "Opettaja, me tahtoisimme, että tekisit meille, mitä sinulta anomme". Hän sanoi heille: "Mitä tahdotte, että minä teille tekisin?" Niin he sanoivat hänelle: "Anna meidän istua, toisen oikealla ja toisen vasemmalla puolellasi, sinun kirkkaudessasi".
      ( Mark 10:35-37)

      • ”Kun ne kymmenen sen kuulivat, alkoivat he närkästyä Jaakobiin ja Johannekseen.”
      ” Kun muut kymmenen kuulivat tästä, he suuttuivat Jaakobille ja Johannekselle.”
      ( Mark:10.41)

      • ”Mutta Jeesus kutsui heidät tykönsä ja sanoi heille: "Te tiedätte, että ne, joita kansojen ruhtinaiksi katsotaan, herroina niitä hallitsevat, ja että kansojen mahtavat käyttävät valtaansa niitä kohtaan. Mutta näin ei ole teidän kesken, vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne;

      • - ja joka teidän keskuudessanne tahtoo olla ensimmäinen, se olkoon kaikkien orja. Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi, sillä yksi on teidän mestarinne, Vaan joka teistä on suurin, se olkoon teidän palvelijanne.”

      • ”Mutta Jeesus kutsui heidät luokseen ja sanoi: »Te tiedätte, että hallitsijat ovat kansojensa herroja ja maan mahtavat pitävät kansoja valtansa alla. ”

      • Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka tahtoo teidän joukossanne tulla suureksi, se olkoon toisten palvelija, ja joka tahtoo tulla teidän joukossanne ensimmäiseksi, se olkoon toisten orja.” ( Matt 20:25-28)

      • ”Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.” ( Matt 23: 10)



      Niin päättyi se palaveri, jossa piti valita ns. Suomen Profeetta. Sellainen, josta Raamattu ei lausu sanaakaan.

      Ja Jumala taivaassa teki omat päätelmänsä. Niinkuin oli aina tehnyt. Ja säätänyt, miten Jumalan Valtakunnan palvelijat valitaan?

      1 Kor 12:11,18

    • Anonyymi

      Näin se näyttää menevän!
      Kuka tahtoo olla "ansioton palvelija"?
      Kaikki hinkuu asemaa ja titteleitä!

      Ei riitä, että Jeesus on KUNINGASTEN kuningas

      ja herran HERRA!

      Yksin korkea ja arvollinen ylistykseen!

    • Anonyymi

      Naurettavia ovatkin nuto ns. "profeettojen" ulotulot!
      Ne pyörii oamn Minänsä ympärillä kuin koirat, jotka kiertää ympyrää oman häntänsä ympärillä!

      Onneksi Jumala sentään on vielä realiteeteissa.

      Ja on hylännyt nämä Itsensä Korottajat omaan hapantuneeseen tasoonsa!

    • Anonyymi

      kukaan ei voi itseä ylentää profeetaksi vain Jeesus voi ylentää

    • Anonyymi

      Mikä vimma on tulla profeetaksi.

    • Anonyymi

      niin pitää olla nöyrä Jumalan edessä

    • Anonyymi

      mutta kyllä profeetan lahjaa saa tavoitella ja pyytää Jumalalta.

      • Anonyymi

        Miksi et tavoittele kaikkia muita lahjoja?
        Vaikkapa ansiottoman ja näkymättömän palvelijan lahjaa?
        Avustajan, esirukoilijan, kadunlakaisijan ja muita tarpeellisia?

        Miksi sairaasti ollaan hinkumassa "profeetaksi"?
        Se on ylpeyden syntiä, vallanhimon kavalaa asiaa.

        Varokaa!


      • Anonyymi

        Olet lukenut Raamattua huonosti.
        "Profeetan lahjaa" ei voi tavoitella.
        Jumala asetti ja aina asettaa hengellisiin tehtäviin ja virkoihin.
        Suvereenisti. 1 Kor 12:18-28

        Sen sijaan "profetoimisen" armolahjaa, saa ja voi tavoitella.
        1 Kor 14:1

        Profetoimisen lahja ja
        profeeetan tehtävä
        ovat kaksi eri asiaa.

        Kaikki profetoivat eivät ole "profeettoja".


        Jumala siis päättää ja valitsee nämä seurakunnan palvelutehtävät, henkilöt.


    • Anonyymi

      Aloitus kertoi ehkä suuntaa ja tilaa jossa jotkut uskovat ovat olleet tai ovat vieläkin.

      Se ei huomioinut ekumenisia suuntauksia laajemmin, pidemmältä historian ajalta. Heitä jotka haluvat kaikkien sukupolvien kohdalla, herroina hallita paavit, kirkkoruhtinaat, naispapittaret, palkkapaimemet. Heidän lisäksi esim; Rooman katollisten obus dei, jesuiitat, ja erinlaiset harvojen ka valittujen isojenpoikien ja tyttöjen hengelliset ritarikunnat, ja vapaamuurarit ja naisten Rebekka loosit, joissa on vain heitä joidenka sosioekonominen yhteiskunta asema on hyvä.

      historiallista taustaa...

      Noin 500/jKr Suomenniemellä on ollut kristittyjä sen todistaa arkeologiset löydöt. Sen kertoi YLE Tv historia ohjelman jaksossa.1 ex evlut suuntauksen arkkipiispa Jukka Paarma.
      Ohjelman nimi oli Suomen kuninkaat tai Suomi on Ruotsalainen, jompikumpi.

      He 500-luvun kristityt olivat tulleet todennäköisesti idästäpäin, eli lähempänä ortodoksi kristittyjä kuin läntistä Rooman kirkkoa. Suuri kirkkojen skisma oli muistaakseni noin 700-800jKr.


      Noin 1100/jKr silloisen Ruotsin alueen kautta tuli miekkalähetyksellä Rooman kirkkolaitos instituutio, Saksalaiset ritarikunnat, muinas ruotsalaiset, palkkasotilat. Vain kuninkaalliset, aatelisto, ylhäiset, papisto ja harvat, osasi euroopassa, pohjolassa, Ruotsissa ja Suomenniemellä lukea, kirjoittaa ja laskea.

      Mitä he Rooman katolliset opetti silloin ja mitä tänään. Siitä löytää tietoa Petri Paavolan sivulta.

      Ennen Suomenniemen miehitystä Rooman kirkkolaitos instituutio oli miekkalähetyksellä miehittänyt Tanskan, Islannin, Norjan, ja Ruotsin alueet. Jatkumoa oli Suomenniemen miekkalähetys (Joh.16:1-3, Joh.18:36).

    • Anonyymi

      Aloitus on karrikoitu analyysi, missä mennään? Profeetat kuin pellejä, pelin pelaajia, infantiileja omine satuineen!

    • Anonyymi

      tarkoitin profetoimisen armolahjaa

      • Anonyymi

        Niin varmaankin tarkoitit!!


    • Anonyymi

      Sitä minä vaan tässä kyselisin että miksi turhaan väitellä, sillä asia on jo ehdottoman varma muutenkin: Harri Veijonen on maailman luotettavin profeetta mitä milloinkaan on ollut, mitä on ja mitä on oleva!!
      Veijonen on jopa itsensäkin mielestä milloinkaan erehtymätön ja profetoinut jumalallisella tarkkuudella kaiken oikein!
      Tuollaisesta saavutuksesta ei ole enää parannettavaa.

    • Anonyymi

      Kukaan, joka Itse Itseään kehuu, ei kelpaa Jumalalle.

      Siksi juuri onkin hyvä nähdä, ketkä KEHUVAT ja korottavat ITSEÄÄN?

    • Anonyymi

      Nuo prohveetta intoilijat ovat tehneet itsensä naurettaviksi. ja uskottavuus on kadonnut. Niin Piholta, Sunilta, Veijoselta, Pasaselta kuin kaikilta itsensä korottajilta.

    • Anonyymi

      2. Tim. 2:15
      Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

      Ilm. 2:27
      ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-

      Ps. 2:
      ! ! !

    • Anonyymi

      Itsensäkorostushan Pihosta ja kumppaneista kertoo paljon...

    • Anonyymi

      Se ylpeyden ja itsekorostuksen synti.

    • Anonyymi

      Huvittavia ovat nämä satusedät.

    • Anonyymi

      Veijonen on kuitenkin paras

    • Anonyymi

      Veijonen voi olla Pihoakin parempi satusetä ja ennustajaukko!

      • Anonyymi

        Kyllä vain onkin, mutta en usko Piholla olevan aihetta epätoivoon vaipumisesta, sillä päivä päivältä hän näyttää ottavan Veijosen etumatkaa kiinni!
        Voi hyvinkin olla että lähivuosina Piho jopa tavoittaa Veijosen kilpailussa:
        "Houreisin huru-ukko / Paras paskantuottaja."
        Tästäkään huolimatta älkäämme unohtako mm. Leo Melleriä samasa sarjasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain onkin, mutta en usko Piholla olevan aihetta epätoivoon vaipumisesta, sillä päivä päivältä hän näyttää ottavan Veijosen etumatkaa kiinni!
        Voi hyvinkin olla että lähivuosina Piho jopa tavoittaa Veijosen kilpailussa:
        "Houreisin huru-ukko / Paras paskantuottaja."
        Tästäkään huolimatta älkäämme unohtako mm. Leo Melleriä samasa sarjasta!

        Itsekeskeisyyskilpailun voittaja onkin tiukka matsi. Saas nähdä kuinka käy. Pihoa veikkaan voittajaksi, mutta kyllä Veijosta on vaikea päivittää.


    • Anonyymi

      eksyttäjä veijosellakin on tiukat tilanteet edessä

    • Anonyymi

      Pieleen meni Veijosella. Kuten tavallisesti.

    • Anonyymi

      Niin se käy aina.

    • Anonyymi

      Veijonen on väärä profeetta. On sen nyt itse todistanut.
      5. Moos 18:21-22

    • Anonyymi

      riittää noita puuhaajia

    • Anonyymi

      Veijonen on suomen paras profeetta väitättepä mitä tahansa



      ALKAAKO VUOSIVIIKKO VASTA VUODEN PÄÄSTÄ?

      Mitä ilmeisimmin Kalliomoskeijan tuho on merkkinä viimeisen vuosiviikon alkamisesta. Sellaista ei tapahtunut 11. 9. 2021 eikä kai tapahdu Lehtimajanjuhlan aikaankaan pari viikkoa myöhemmin.
      Koska pidin 11. 9. 2021 ennustustani hyvänä, vaikkei se ollutkaan koko totuus, ennustus on sattumaa paljon parempi, jos Kalliomoskeija tuhoutuukin 11. 9. 2022. Tämä käsitys tuli mahdolliseksi kun Daniel Elkama kommentoi, että 2000 vuotta Kristuksen syntymästä oli 11. 9. 2001 eikä vuotta aiemmin kuten itse olin olettanut.

      Kaikki aikamääreet siirtyisivät vuodella eteenpäin. Ajankohdasta 11. 9. 2001 kuluisi kolme vuosiviikkoa eli 21 vuotta viimeisen vuosiviikon alkamiseen. Jerusalemin valerauha ylösottoineen tulisi tammikuussa 2026. Antikristus hyökkäisi Jerusalemiin maaliskuussa 2026. Ja Messiaan näkyvä paluu tapahtuisi vasta syksyllä vuonna 2029. Tällaisessä käsityksessä olen tällä hetkellä. Toki hienosäätöä voi vieläkin tulla.

      Harri Veijonen http://wwnet.fi/users/veijone


      PITÄÄKÖ ODOTTAA VUOSI?

      Daniel Elkama: Harri, Messias syntyi ilmeisesti 11.9. Ajanlasku aloitetaan vuodella 1 eli 9/11 iskut olivat tasan 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä.

      HV: Minä oletin 2000 vuotta Jeesuksen syntymästä olleen 11. 9. 2000. Olisiko mahdollista, että vuosiviikko alkaa vasta vuoden päästä ja kenties silloin Kalliomoskeijan tuhokin?


      VEIJOSEN YLIVOIMAISIA PROFEETALLISIA KIRJOJA

      1. Daniel 9:27 aikamme paljastin: Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin!
      2. Daniel 9:27 ja ylösottoa edeltävät tapahtumat
      3. Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen
      4. Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin
      5. Luettelo maailmanlopun päivämääristä
      6. Onko Gorba antikristus
      7. Petovaltion synty
      8. Middle-East now - Lähi-Itä nyt
      9. Suomen profeetat ja profetiat
      10. Profetiaraamattu
      11. Uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija
      12. Sotaprofeetat ja ennaltatiedetyt sodat
      http://wwnet.fi/users/veijoneeijonen on suomen paras profeetta

    • Anonyymi

      kova paniikki veijoselaa epäluotettavalla höpöennustajalla, kova rahan puute kub pitää kirjoja täää tuputtaa....

    • Anonyymi

      Seuraava tapahtuma tuleekin olemaan? Mikä?

    • Anonyymi

      Epäonnistunut Ennustelija Veijonen....

      Miten voisi kukaan enää uskoa niitä "oikeita laskelmia" , joita ennustelija Veijonen sepittää?

      KUn hän epäonnistui 100 % tasolla, ei täydellisestu -perfecto - tuossa Kalliomoskeijan tuhoutumista koskevassa "satuilussaan" - niin kukaan ei tee mitään sellaisella satusedällä! Ei ihmiset, eikä JUmala varsinkaan!

      JUmala kun ei lähetä lainkaan tehtäviinsä "ennustelijoita"!

      Ja jos - kun - HÄn profeettoja työhön asettaa, niin sellaiset eivät ole ylpeyden synnin ja itsekehun mestareita!

      Mut antaa tämän raukan - Veijosen - puuhastella noita "laskelmiaan".

      Hän ion kuitenkin 100% epäluotettavaksi nähty. Ja itsekin sen myöntänyt.

      "Mitä ilmeisimmin Kalliomoskeijan tuho on merkkinä viimeisen vuosiviikon alkamisesta. Sellaista ei tapahtunut 11. 9. 2021 eikä kai tapahdu Lehtimajanjuhlan aikaankaan pari viikkoa myöhemmin.
      Koska pidin 11. 9. 2021 ennustustani hyvänä, vaikkei se ollutkaan koko totuus.."


      Bravo! Jatka valhe-ennusteluasi Veijonen! Saat valhehtelijan palkan aikanaan!

    • Anonyymi

      Pihot aj Veijoset ja muut hömpän tuojat.

    • Anonyymi

      Edelleen ne kai pitävät kilpailua, KUKA saisi Suomen Profeetta kruunun päähänsä?

      Eikä kukaa saa.
      Eikä sellaista "profeettaa" Jumala ole luvannut...

      Tukholman väärä, harhaprofeetta sitä ennusti, mutta Jumala ei ollut siinä mukana!

    • Anonyymi

      Kyllä niitä kilpailijoita on piisannut!

      Kuin taikurin tapaan Veijonenkin korotti itsensä Suomen profeetaksi.
      Ilmoittiko Jumalan sen? No, eihän toki...

      Veijonen perusti profeetan homman siihen, että kun ns. Tukholman profetiassa sanottiin Kymijoki....

      niin kun Veijosen auto sattui sammumaan Kymijoen rannalle, hän SIITÄ veti ns. "taivaallisen todisteen" (?) että MINÄ MINÄ MINÄ olen se luvattu Suomen profeetta.

      Voi noita taikuuden tekijöitä!

    • Anonyymi

      niinpä juuri!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe