Jopas nyt jotakin! Kun valtakunnan "kerma" kokoontui valitsemaan sitä ns. Suomen Profeettaa! Siis se "kerma" - joka maidon päälle nousee, ja tässä tapauksessa ne itsensä Ylemmäksi Asettaneet. .. Että...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17098262/kun-profeetat-()---huippukokousta-pitivat-niin-mita-tapahtui
Miten siinä kävi? Palaverissa. No, viisas sen saattaa arvata, mutta niinhän siinä aina käy, kun... Oli siellä Teukkakin mukana!
Henki: Mitäs (profeettojen) huippukokouksessa tapahtui?
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Valituksi tuli Lars Leevi Laestadius.
21 erihenkistä uskonlahkoa perustanut oikeiden jumalanlasten profeetta. - Anonyymi
Sorry. Laestadius ei päässy haudasta paikalle
- Anonyymi
Niin, sii paikalla ei ollut Lestadius vaain 2021 "profeetta-ehdokkaat"..
- Anonyymi
Kuin taikurin tapaan Veijonenkin korotti itsensä Suomen profeetaksi.
Ilmoittiko Jumalan sen? No, eihän toki...
Veijonen perusti profeetan homman siihen, että kun ns. Tukholman profetiassa sanottiin Kymijoki....
niin kun Veijosen auto sattui sammumaan Kymijoen rannalle, hän SIITÄ veti ns. "taivaallisen todisteen" (?) että MINÄ MINÄ MINÄ olen se luvattu Suomen profeetta.
Veijonen on samaa sarjaa kuin sääennustajat! ( Paitsi ne onnistuu paremmin!)
Veijonen pelaa peliä, jossa aina (profetiat) muuttuu. Koska ne ovat ihmismielen ja pään tuotteita. Eivät Jumalan Hengen ilmoitusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117