Olin ollut 24-vuotta naimisissa ja seksihalut katosivat loppuvuosina, kun ei ollut enää juurikaan tunteita miestäni kohtaan. Myös Mirena kierukka oli ollut vuosia käytössä. Erosin ja löysin uuden miehen. Aluksi oli seksihalut huipussaan, jo puhelimessa hänen äänensä kuuleminen sai minut kiihottumaan. Vaihdoin kierukan uuteen ja pikkuhiljaa seksihalut taas hiipuivat ja enpä juuri kiihotu, vaikka olenkin häneen rakastunut. Ihmettelin että mistä moinen ja nyt alkanut miettiä voisiko kierukka tehdä tämän, ja se että vaihdoin sen(vaikutus aluksi korkeampi?) Harrastamme seksiä, mutta eipä juuri tunnu missään. Muutenkin mielialat mennyt ylös ja alas, masentaa vaikka asiat on hyvin. Painoakin tullut lisää.
Nyt menossa poistattamaan tämän uuden kierukan, joka ehti olla vuoden, edellinen 7v. Kaipaisin kokemuksia, onko ollut vastaavaa ja poiston jälkeen seksi ja olo kohentuneet? Sterilisaatio keskusteluun myös nyt menossa
Mirenakierukka
Anonyymi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857475- 965414
- 2594635
- 444525
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194