Olin ollut 24-vuotta naimisissa ja seksihalut katosivat loppuvuosina, kun ei ollut enää juurikaan tunteita miestäni kohtaan. Myös Mirena kierukka oli ollut vuosia käytössä. Erosin ja löysin uuden miehen. Aluksi oli seksihalut huipussaan, jo puhelimessa hänen äänensä kuuleminen sai minut kiihottumaan. Vaihdoin kierukan uuteen ja pikkuhiljaa seksihalut taas hiipuivat ja enpä juuri kiihotu, vaikka olenkin häneen rakastunut. Ihmettelin että mistä moinen ja nyt alkanut miettiä voisiko kierukka tehdä tämän, ja se että vaihdoin sen(vaikutus aluksi korkeampi?) Harrastamme seksiä, mutta eipä juuri tunnu missään. Muutenkin mielialat mennyt ylös ja alas, masentaa vaikka asiat on hyvin. Painoakin tullut lisää.
Nyt menossa poistattamaan tämän uuden kierukan, joka ehti olla vuoden, edellinen 7v. Kaipaisin kokemuksia, onko ollut vastaavaa ja poiston jälkeen seksi ja olo kohentuneet? Sterilisaatio keskusteluun myös nyt menossa
Mirenakierukka
Anonyymi
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724214Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983655Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363349- 512900
- 402388
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182369Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222092- 231716
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141547Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321536