Volvo s60 vs s90

Anonyymi

Olen hankkimassa perheelleni uutta autoa, harkinnassa ovat vuoden 2018 volvot s60 ja s90. Perheessämme neljä henkilöä, 2 lasta jotka 12 ja 10 vuotiaat. Tällä hetkellä käytössä on vm.2012 diesel-s60, tavaratilaa kyllä riittävästi, joten farmaria emme tarvitse, mutta jalkatila alkaa lasten mielestä olla hieman takana liian ahdas. Onkos muilla tietoa mallien takatiloista ja kumpi ylipäätään kannattaisi hankkia nelihenkiselle perheelle?

5

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyky-s60-mallit ovat aika tilavia, luulisin että riittänee sinun perheellesi sekin. S90 on jo aika Luksusta sisätiloiltaan...

• Anonyymi

Onko s60 vielä vanha malli? S90 on jo uusi korinen.
      Kannattaa ajaa ja verrata, eikö se niin mene ja sitten voit tehdä valinnan.

• Anonyymi

Uuden korin s60. T.aloittaja

• Anonyymi

Olen kokeillut kumpiakin, luulen että s60 on ihan riityävä mitoiltaan. S90 on noin 5m pitkä, ainakin kaupungissa parkkipaikka ei saata heti löytyä. Volvojen kääntösäde on harmittavan iso, joten varsinkin tuolla s90:llä on varmaan ikävä kaupungissa kun joutuu parkkeeraamaan ja välillä pienissä tiloissa kääntyä... mutta kyllä sekin onnistuu. Maaseudulla tai pienemmissä kaupungeissa kummatkin ovat kyllä hyviä. Ehkä jos asut ihan maaseudulla, jossa on hiekkateitä ja kelirikkoa, niin XC-sarja olisi paras vaihtoehto.

Kumpikin kyllä mainoita autoja, ehkä kallistun s60:seen jos ei kuitenkaan ihan hirveästi tilaa tarvita.

• Anonyymi

Itse valitsin S60, mikä oli virhe. Kyllä S90 on tiloiltaan ja ajo-ominaisuuksiltaankin kuitenkin parempi valinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe