Voiko olla niin

Anonyymi

Että lihava mies voi olla hyvä kumppani sinulle?

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos tuo hoikkeliini joskus lihavaksi lihoo, niin ei kai hän ihmisenä isommin muutu. Tulee vaan lihavaksi. Sama ihminen eri kuosissa.

      • Ei mua turvonneella tai muuttuneella ulkonäöllä saa kukaan karkoitettua, mutta jos luonne muuttuu vaikeammaksi, niin siten voi olla vaikeaa sietää lähellään.


      • Ainakaan naisessa ei yleensä tule kilot yksin.

        Mukana on usein tietynlainen passiivisuus ja/tai ongelmasyöminen. Kiloista tulee sitten huono itsetunto ja erilaiset rajoitteet; en voi tulla rannalle, en voi tulla uimahalliin .

        Sanotaan, että lihavuus ei ole laiskuutta tai välinpitämättömyyttä vaan sairaus ja se sairaus on kai korvien välissä, joten jos sinun "hoikkeliini" joskus lihoisi, niin kai hän olisi myös psyykkisesti sairas eikä enää samanlainen, kuin ennen.

        Keski-ikäisillä ja ikääntyvillä miehillä yleisin syy veren testosteronin alentuneeseen pitoisuuteen on lihavuus. Teestosteronin puutos voi ilmetä mm seuraavasti:
        väsymys.
        aloitekyvyttömyys.
        keskittymiskyvyn heikkeneminen.
        mielialan laskeminen.
        alakuloisuus.
        unihäiriöt.


      • Yogamies kirjoitti:

        Ainakaan naisessa ei yleensä tule kilot yksin.

        Mukana on usein tietynlainen passiivisuus ja/tai ongelmasyöminen. Kiloista tulee sitten huono itsetunto ja erilaiset rajoitteet; en voi tulla rannalle, en voi tulla uimahalliin .

        Sanotaan, että lihavuus ei ole laiskuutta tai välinpitämättömyyttä vaan sairaus ja se sairaus on kai korvien välissä, joten jos sinun "hoikkeliini" joskus lihoisi, niin kai hän olisi myös psyykkisesti sairas eikä enää samanlainen, kuin ennen.

        Keski-ikäisillä ja ikääntyvillä miehillä yleisin syy veren testosteronin alentuneeseen pitoisuuteen on lihavuus. Teestosteronin puutos voi ilmetä mm seuraavasti:
        väsymys.
        aloitekyvyttömyys.
        keskittymiskyvyn heikkeneminen.
        mielialan laskeminen.
        alakuloisuus.
        unihäiriöt.

        "Ainakaan naisessa ei yleensä tule kilot yksin.

        Mukana on usein tietynlainen passiivisuus ja/tai ongelmasyöminen. Kiloista tulee sitten huono itsetunto ja erilaiset rajoitteet; en voi tulla rannalle, en voi tulla uimahalliin ."

        - Teen sitten poikkeuksen sääntöösi. Itsetunto ei ole ollut koskaan parempi, ihan uimarannalla olin tänäkin kesänä urheiluliiveissä ja uimashortseissa ja kaikki varmasti näki pömpöttävän vatsani, joka on jäänteitä raskauksien ajoilta. Löysää ihoa, arpea, ylimääräistä rasvaa. Ja turvotusta vielä lisäksi, siitä IBS vatsani kanssa olen kärsinyt vuosikausia.

        En ymmärrä millaisesta mielenterveydestä puhut, kun ainakin oma mielenterveyteni on parempi, kun hoikkana koskaan. En nauttinut laihuudestani koskaan, mutta se siinä oli että rinnat ja naiselliset muodot jäi silleen vähemmälle, kun nyt kun on isompi.

        Hoikkeliini on mies nimenomaan ja en ihan heti usko hänen lihovan. Ei ole paisuvaa sorttia.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        "Ainakaan naisessa ei yleensä tule kilot yksin.

        Mukana on usein tietynlainen passiivisuus ja/tai ongelmasyöminen. Kiloista tulee sitten huono itsetunto ja erilaiset rajoitteet; en voi tulla rannalle, en voi tulla uimahalliin ."

        - Teen sitten poikkeuksen sääntöösi. Itsetunto ei ole ollut koskaan parempi, ihan uimarannalla olin tänäkin kesänä urheiluliiveissä ja uimashortseissa ja kaikki varmasti näki pömpöttävän vatsani, joka on jäänteitä raskauksien ajoilta. Löysää ihoa, arpea, ylimääräistä rasvaa. Ja turvotusta vielä lisäksi, siitä IBS vatsani kanssa olen kärsinyt vuosikausia.

        En ymmärrä millaisesta mielenterveydestä puhut, kun ainakin oma mielenterveyteni on parempi, kun hoikkana koskaan. En nauttinut laihuudestani koskaan, mutta se siinä oli että rinnat ja naiselliset muodot jäi silleen vähemmälle, kun nyt kun on isompi.

        Hoikkeliini on mies nimenomaan ja en ihan heti usko hänen lihovan. Ei ole paisuvaa sorttia.

        Voi olla, toki että minä en ole herkkä menemään trendien perässä ja ihailemaan sitä mitä kaikki muutkin. Mulla on omanlainen kauneuskäsitys aika pitkälle. Ja hyvä ihmisyys käsite muutenkin. Niin ei siksi ehkä vaikuta myöskään ne "ulkonäköpaineet" kuten niitä, jotka on trendien ja yleisten ihanteiden mukaisia ihmisiä?

        Oon vapauttanut itseni sellaisesta turhuudesta, kun ulkonäköpaineet ja muiden mieliksi hyvälle näyttäminen.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        "Ainakaan naisessa ei yleensä tule kilot yksin.

        Mukana on usein tietynlainen passiivisuus ja/tai ongelmasyöminen. Kiloista tulee sitten huono itsetunto ja erilaiset rajoitteet; en voi tulla rannalle, en voi tulla uimahalliin ."

        - Teen sitten poikkeuksen sääntöösi. Itsetunto ei ole ollut koskaan parempi, ihan uimarannalla olin tänäkin kesänä urheiluliiveissä ja uimashortseissa ja kaikki varmasti näki pömpöttävän vatsani, joka on jäänteitä raskauksien ajoilta. Löysää ihoa, arpea, ylimääräistä rasvaa. Ja turvotusta vielä lisäksi, siitä IBS vatsani kanssa olen kärsinyt vuosikausia.

        En ymmärrä millaisesta mielenterveydestä puhut, kun ainakin oma mielenterveyteni on parempi, kun hoikkana koskaan. En nauttinut laihuudestani koskaan, mutta se siinä oli että rinnat ja naiselliset muodot jäi silleen vähemmälle, kun nyt kun on isompi.

        Hoikkeliini on mies nimenomaan ja en ihan heti usko hänen lihovan. Ei ole paisuvaa sorttia.

        Viittaan omaan kokemukseeni ja muutamaan artikkeliin jotka olen ylipainosta lukenut. Kyse ei siis ehkä ole varsinaisesti säännöstä vaan yleisemmästä ilmiöstä:

        Omat kokemukset ovat sellaisia, että ylipainoiset (erityisesti naiset) rajoittavat menemisiään esim juuri kylpylöihin ja uimarannalle eli paikkoihin, joissa esiinnytään vähissä vaatteissa ja viljelevät myös jonkinlaista vihapuhetta itseään kohtaan tyyliin, "kun mä olen tällainen läskimaha" tai "älä kuvaa, kun makkarat näkyy". Yritä siinä sitten keksiä jotain, kun toinen kysyy, että olenko mä sun mielestä lihava. Totuus olisi, että olet, mutta sitä ei voi sanoa.

        Sen sijaan tutkittua on, että työelämäsä ylipainoisia naisia syrjitään koska naisten ylipainon saatetaan esimerkiksi olettaa heijastavan heikkoa itsekontrollia ja täten alhaisempaa työtehoa, vaikkei tästä olekaan mitään todisteita.

        Tähän ainakin ylipainoiset ihmiset tarttuvat mielellään. He eivät ole laiskoja tai saamattomia vaan kyse on muusta usein kuulee sanottavan ylipainoa sairaudeksi kuten alkoholismiakin.

        "En ymmärrä millaisesta mielenterveydestä puhut, kun ainakin oma mielenterveyteni on parempi, kun hoikkana koskaan."

        Lainauksia uutisista alla. Ainakin niiden mukaan ylipainolla ja mielenterveydellä on yhteys.
        "Tähän liitetään sellaisia uskomuksia, joita ei ole osoitettu todeksi, että ylipainoinen työntekijä olisi huonompi tai tehottomampi kuin normaalipainoinen. Ylipainoisilla on kuitenkin heikompi itsetunto, he eivät pyydä palkankorotuksia tai hae tarjolla olevia töitä, ja kokevat syrjintää asennetasolla, Räsänen sanoo." https://yle.fi/uutiset/3-5844839

        "Ylipainoisilla on keskimääräistä enemmän psyykkisiä ja fyysisiä sairauksia. Ylipaino altistaa esimerkiksi masennukselle, aikuisiän diabetekselle sekä sydän- ja verisuonitaudeille. "


      • Yogamies kirjoitti:

        Viittaan omaan kokemukseeni ja muutamaan artikkeliin jotka olen ylipainosta lukenut. Kyse ei siis ehkä ole varsinaisesti säännöstä vaan yleisemmästä ilmiöstä:

        Omat kokemukset ovat sellaisia, että ylipainoiset (erityisesti naiset) rajoittavat menemisiään esim juuri kylpylöihin ja uimarannalle eli paikkoihin, joissa esiinnytään vähissä vaatteissa ja viljelevät myös jonkinlaista vihapuhetta itseään kohtaan tyyliin, "kun mä olen tällainen läskimaha" tai "älä kuvaa, kun makkarat näkyy". Yritä siinä sitten keksiä jotain, kun toinen kysyy, että olenko mä sun mielestä lihava. Totuus olisi, että olet, mutta sitä ei voi sanoa.

        Sen sijaan tutkittua on, että työelämäsä ylipainoisia naisia syrjitään koska naisten ylipainon saatetaan esimerkiksi olettaa heijastavan heikkoa itsekontrollia ja täten alhaisempaa työtehoa, vaikkei tästä olekaan mitään todisteita.

        Tähän ainakin ylipainoiset ihmiset tarttuvat mielellään. He eivät ole laiskoja tai saamattomia vaan kyse on muusta usein kuulee sanottavan ylipainoa sairaudeksi kuten alkoholismiakin.

        "En ymmärrä millaisesta mielenterveydestä puhut, kun ainakin oma mielenterveyteni on parempi, kun hoikkana koskaan."

        Lainauksia uutisista alla. Ainakin niiden mukaan ylipainolla ja mielenterveydellä on yhteys.
        "Tähän liitetään sellaisia uskomuksia, joita ei ole osoitettu todeksi, että ylipainoinen työntekijä olisi huonompi tai tehottomampi kuin normaalipainoinen. Ylipainoisilla on kuitenkin heikompi itsetunto, he eivät pyydä palkankorotuksia tai hae tarjolla olevia töitä, ja kokevat syrjintää asennetasolla, Räsänen sanoo." https://yle.fi/uutiset/3-5844839

        "Ylipainoisilla on keskimääräistä enemmän psyykkisiä ja fyysisiä sairauksia. Ylipaino altistaa esimerkiksi masennukselle, aikuisiän diabetekselle sekä sydän- ja verisuonitaudeille. "

        Okei. Itsellä taas liikkumiseen vaikuttaa pitkälti aika ja resurssit, minkä verran on kipuja. Kivut kyllä vaikuttaa niin ettei ole haluja liikutella kipeitä kehonosia, kuten jalkaterät. Fibromyalgia. Sitä kautta liikkuminen jää vähiin ja seuraa lihomista.

        Mutta veikkaan suoliston ongelmien olevan yksi syy myös lihomiseen. Kun bakteerikanta on mitä on suolistossa, jatkuva tulehdus jonkinmoinen päällä siellä, niin ruoansulatus ja ruoan imeytyminen häiriintyy, vaikka söisi kuinka fiksusti.

        Jokuhan sitä sanoi, että terveen ihmisen paskapöpöjä pitäisi nauttia, jotta suolisto paranisi ja alkaisi toimia moitteettomasti. Yöh. :)

        No niin tai näin, minä joudun tekemään enemmän työtä laihtuakseni, kun moni muu. On sitä pcos ja metabolista oireyhtymään, niin vatsa haluaa pysyä, ei lähteä.

        Onneksi tavallaan ei ole kuin se vatsa ongelmakohta, mutta toisaalta epäterveellisin kohta.

        Mutta että häpeisin itseäni, niin en rupea. Älytöntä olis. Niitä on järkymmässäkin kunnossa olevia ihmisiä ja hyvin pyyhkii.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei. Itsellä taas liikkumiseen vaikuttaa pitkälti aika ja resurssit, minkä verran on kipuja. Kivut kyllä vaikuttaa niin ettei ole haluja liikutella kipeitä kehonosia, kuten jalkaterät. Fibromyalgia. Sitä kautta liikkuminen jää vähiin ja seuraa lihomista.

        Mutta veikkaan suoliston ongelmien olevan yksi syy myös lihomiseen. Kun bakteerikanta on mitä on suolistossa, jatkuva tulehdus jonkinmoinen päällä siellä, niin ruoansulatus ja ruoan imeytyminen häiriintyy, vaikka söisi kuinka fiksusti.

        Jokuhan sitä sanoi, että terveen ihmisen paskapöpöjä pitäisi nauttia, jotta suolisto paranisi ja alkaisi toimia moitteettomasti. Yöh. :)

        No niin tai näin, minä joudun tekemään enemmän työtä laihtuakseni, kun moni muu. On sitä pcos ja metabolista oireyhtymään, niin vatsa haluaa pysyä, ei lähteä.

        Onneksi tavallaan ei ole kuin se vatsa ongelmakohta, mutta toisaalta epäterveellisin kohta.

        Mutta että häpeisin itseäni, niin en rupea. Älytöntä olis. Niitä on järkymmässäkin kunnossa olevia ihmisiä ja hyvin pyyhkii.

        Siis juu mieliala kipujen kautta resonoi.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Ainakaan naisessa ei yleensä tule kilot yksin.

        Mukana on usein tietynlainen passiivisuus ja/tai ongelmasyöminen. Kiloista tulee sitten huono itsetunto ja erilaiset rajoitteet; en voi tulla rannalle, en voi tulla uimahalliin .

        Sanotaan, että lihavuus ei ole laiskuutta tai välinpitämättömyyttä vaan sairaus ja se sairaus on kai korvien välissä, joten jos sinun "hoikkeliini" joskus lihoisi, niin kai hän olisi myös psyykkisesti sairas eikä enää samanlainen, kuin ennen.

        Keski-ikäisillä ja ikääntyvillä miehillä yleisin syy veren testosteronin alentuneeseen pitoisuuteen on lihavuus. Teestosteronin puutos voi ilmetä mm seuraavasti:
        väsymys.
        aloitekyvyttömyys.
        keskittymiskyvyn heikkeneminen.
        mielialan laskeminen.
        alakuloisuus.
        unihäiriöt.

        Hej mut, sähän olekki nainen!


    • Anonyymi

      Voi.

    • Anonyymi

      Jos ylipäätään miehen haluaisin, siinä merkitsisi paljon tärkeämmtä asiat kuin kehon koko kunhan ei ihan sairaalloisen lihava olisi.

    • Anonyymi

      Ei mielellään. Pieni kessi sallittakoon.

    • Anonyymi

      Ei kiitos.

    • Anonyymi

      Kyllä käy, olenhan itsekin ylipainoinen.

    • Anonyymi

      : )

    • Anonyymi

      Miksei sit lihavat miehet pääse treffeille tai parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Miksei? Siinä missä laihakin.

    • Anonyymi

      Sori, en haluaisi kumppaniksi.

    • Anonyymi

      Mutta lihava nainen kyllä kelpaa miehelle. Miksi ei toisinpäin ?

    • Anonyymi

      Töissä oli poikkeuksellisen lihava mies, joka tykkäsi lainata rahaa muilta, mutta ei koskaan maksanut takaisin. Oli veloissa kaikille ja myös ulosotossa. Osasi myös tehdä rahan lainaamisesta suoranaista taidetta.

      Yläasteelta muistan vastaavan lihavan pojan, joka lupaili maksaa takaisin heti huomenna ja haukkui köyhäksi, jos ei lainannut rahaa mäkkäriin. Ikinä hän ei niillä huomisen takaisinmaksu rahoilla käynyt mäkkärissä, vaan pyysi taas lainaa.

      Olen hieman sitä mieltä, että poikkeuksellisen lihavissa on usein muutakin luonnevikaa, kuin se lihavuus. Samaantapaan kuin himotreenaajissa, kyse on oire jostakin henkisenpuolen jutusta.

    • Anonyymi

      Lihoakkin voi monella tapaa, vetää paskaa naamaansa jatkuvalla syötöllä tai nauttia hyvästä ruuasta. Jälkimmäinen ei niitä huonoimpia tapoja elää. No nyt joku masterchieffin kokki kyllä kelpais ihan hyvin itelle.

    • Anonyymi

      Kyllä voi olla, jos ei ole kauhean paljon ylipainoinen, koska siihen sisältyy terveydelliset riskit. Jonkin verran saa ylipainoa olla.

    • En tosiaan usko että voi. Kyllä mä jos jonkun vierelleni haluan, se on koira, kissa tai nainen. Tai vaikka kaikki.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti niin että on hieman ylipainoinen kuin laiha.

    • Anonyymi

      Miehen pitää olla satakiloinen. Mitä isompi maha sitä komeampi.

    • Anonyymi

      Tuskin. Elämäntavat eivät varmaankaan kohtaisi. Mun on vaikea myöskään pitää lihavaa miestä seksikkäänä. Mitä siitä sitten tulisi, jos ei peitto heiluisi enkä saisi edes lenkkikaveria.

      • Anonyymi

        Jos on vain jonkin verran ylipainoinen niin kyllä he jaksavat peittoa heilutella, voivat olla todella hyväkuntoisiakin ja harrastaa paljon liikuntaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      433
      13500
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2654
    3. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      158
      2653
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2612
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2097
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2068
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1545
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1507
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe