Mitä sanoa tai tehdä

Kun kanssamatkustajat rukoilee minulle hyvin tärkeissä kokouksissa herätystä? Kun pitäs tulla 3000 lisälahkolaista. Eikä ensimmäisestäkään ole tietoa..
Olen itsekin yrittänyt olla ovela kuin kyy ja viaton kuin kyyhkynen että saisin edes sen yhden mukaani.. Paras aikaansaannos oli kun minulta pyydettiin kyytiä ns. Tavalliseen Jumalanpalvelukseen siis luterilaiseen.
Sitten ihmeet. Kokous laisten keskiikä on 70v.aina vaan ne ikään kuuluvat raihnaisuudet, ja sairaudet, niitä manataan pois, vaikka luulis tietävän, että ei lähde. Kuten dementia.
Rakastan silti niitä ihmisiä ja tapahtumat ovat mulle henk. Koht. Tosi tärkeitä henkisesti ja hengellisesti.
En vaan kohta enää tiedä mihin uskoa.
Jumala ei anna herätystä eikä tee ihmeitään jatkuvasti. Mihin tämä päättyykään?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö Jeesus sano että harvat on valitut. Toisaalta odotetaan tuhatmäärin tulijoita, jolloin kaikesta tulisi massashow, ne mummot siellä seurakunnassa ei saisi aikaa samalla tavoin.

      Itse koen että yksikin uskova ihminen joka oikeasti välittää, on seurakunta...siellä missä on kaksi koolla, siellä Jeesus on heidän keskellään.

      Aina halutaan paljon, ei se määrä, vaan määrän korvaa laatu.

      LS

      • Joo niin... Eilen illalla autossa tuli puhetta tuosta raamatun kohdasta... Vaikka en usko... Ollaan me nyt hetki seurakunta. Rukoillaan että Jumala parantaisi tyttäreni sydämen.
        Ahdistaa. Se oli mitannut taas pulssin, nyt 150.
        Mt toimistossa tiedetään mutta eivät tee mitään.. En usko ihmeisiin mutta en tiedä mitä muutakaan tehdä kuin rukoilla.
        Hän ei ole koskenut huumeisiin yli kolmeen kuukauteen.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Joo niin... Eilen illalla autossa tuli puhetta tuosta raamatun kohdasta... Vaikka en usko... Ollaan me nyt hetki seurakunta. Rukoillaan että Jumala parantaisi tyttäreni sydämen.
        Ahdistaa. Se oli mitannut taas pulssin, nyt 150.
        Mt toimistossa tiedetään mutta eivät tee mitään.. En usko ihmeisiin mutta en tiedä mitä muutakaan tehdä kuin rukoilla.
        Hän ei ole koskenut huumeisiin yli kolmeen kuukauteen.

        Millaisesta sydänsairaudesta kyse?
        En tiedä, mutta tuli mieleeni voiko tuo lopettaminen, hetkellisesti vaikuttaa tuohon leposykkeeseen?
        Hän on varmaan käynyt myös terveyskeskuksessa?

        En tiedä olenko kysynyt tätä, mutta millaisia huumeita hän käytti? Onko miesystäväkin raitis?


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisesta sydänsairaudesta kyse?
        En tiedä, mutta tuli mieleeni voiko tuo lopettaminen, hetkellisesti vaikuttaa tuohon leposykkeeseen?
        Hän on varmaan käynyt myös terveyskeskuksessa?

        En tiedä olenko kysynyt tätä, mutta millaisia huumeita hän käytti? Onko miesystäväkin raitis?


        LS

        Ei ole käynyt. Mielenterveystoimiston lääkäri käski seuraamaan. Se aina laittaa paperille verenpainelaitteen tulokset.
        Ett sitä seurataan... Ekg ja verenpaine on ollut muuten ookoo.
        Mun mielestä niitten pitäisi tehdä enemmän.
        Jm käytti noin viisi vuotta amfetamiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole käynyt. Mielenterveystoimiston lääkäri käski seuraamaan. Se aina laittaa paperille verenpainelaitteen tulokset.
        Ett sitä seurataan... Ekg ja verenpaine on ollut muuten ookoo.
        Mun mielestä niitten pitäisi tehdä enemmän.
        Jm käytti noin viisi vuotta amfetamiinia.

        Kyllähän se pitäisi tarkastaa lääkärin, mistä voi johtua, jos ei ole tiedossa aiheuttajaa. Pitäisikö tytön varata itse aika lekurille vai pelkäätkö ettei taustan vuoksi oteta tosissaan ja tehdä asialle mitään?

        Kolme kuukautta on hyvä, mutta onhan hän ottanut huomioon kaveripiirin vaikutuksen, pysyviä muutoksia voi olla vaikea tehdä, jos entisen elämän ihmiset, jotka käyttävät kulkevat mukana. Seurakunnalla on siinä mielessä varmasti hyvä vaikutus, että niitä käyttäjiä ei niissä niinkään kulje, varmasti aineista pääsyn kannalta huomioon ottaen, yksi merkitys on sosiaalisella tuella ja seuralla ja moni on kaiken sen kautta saanut tavallaan sen "uuden elämän".

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se pitäisi tarkastaa lääkärin, mistä voi johtua, jos ei ole tiedossa aiheuttajaa. Pitäisikö tytön varata itse aika lekurille vai pelkäätkö ettei taustan vuoksi oteta tosissaan ja tehdä asialle mitään?

        Kolme kuukautta on hyvä, mutta onhan hän ottanut huomioon kaveripiirin vaikutuksen, pysyviä muutoksia voi olla vaikea tehdä, jos entisen elämän ihmiset, jotka käyttävät kulkevat mukana. Seurakunnalla on siinä mielessä varmasti hyvä vaikutus, että niitä käyttäjiä ei niissä niinkään kulje, varmasti aineista pääsyn kannalta huomioon ottaen, yksi merkitys on sosiaalisella tuella ja seuralla ja moni on kaiken sen kautta saanut tavallaan sen "uuden elämän".

        LS

        Tyttö pitää helluntalaisten tapaa yliampuvana. Hän on se joka haluaisi ihan tavallisiseen Jumalanpalvelukseen kirkossa.
        Kaverit, ihan jokainen, on jäänyt sinne huumemaailmaan.
        Hän on hyvin yksinäinen.
        Ei ole itse huolissaan sydämestään.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tyttö pitää helluntalaisten tapaa yliampuvana. Hän on se joka haluaisi ihan tavallisiseen Jumalanpalvelukseen kirkossa.
        Kaverit, ihan jokainen, on jäänyt sinne huumemaailmaan.
        Hän on hyvin yksinäinen.
        Ei ole itse huolissaan sydämestään.

        Hänellä on kuitenkin onneksi sinut tukenaan.
        Eihän sen tarvitse olla jotain minkä kokee epämiellyttävänä, kun hän saisi sellaisia ystäviä tuekseen, jotka ovat raittiina ja saisi elämäänsä mielenkiinnon kohteita, sopivassa suhteessa haasteita, positiivisia itsetuntoa kiihottavia kokemuksia.

        LS


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tyttö pitää helluntalaisten tapaa yliampuvana. Hän on se joka haluaisi ihan tavallisiseen Jumalanpalvelukseen kirkossa.
        Kaverit, ihan jokainen, on jäänyt sinne huumemaailmaan.
        Hän on hyvin yksinäinen.
        Ei ole itse huolissaan sydämestään.

        Voithan muuten kertoa siitä, että mitä itse ajattelet siitä kohonneesta pulssista, huolesta siihen liittyen ja lääkärille menosta, sinulla on kuitenkin taustaa terveydenhuollon työntekijän näkökulmasta katsottuna ja sillä tavoin uskon hänen kuuntelevan neuvojasi. 🙂

        LS


    • Anonyymi

      Jeesuksen veri riittää. Jumalalla on oma aikataulunsa. Herätys tulee kun Jumala sen antaa. Pakkokäännynnäisyys tekee luopioita.

      Viisas pääsee vähemmällä....tyhmät taas ovat vietävissä milloin minkäkin idean juoksuttamana tuulta kiinniottamassa?

      • Anonyymi

        Lestadiolaiset aina siunaavat syntejä anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Onko verenperintöä?

        LS


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      aloitukseen,

      "edes yhden mukaani" !!

      "kun te kierrätte meret ja mantereet, tehdäksenne yhden käännynnäisen ; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman kuin te itse oletta"
      Matt: 23: 15

    • Anonyymi

      Auroa, ajattelet niin uskovan pitääkin. Uskoontulo, ihmeet ja parantuminen on Jumalan työ ja ihminen saa olla välikappaleena silloin kuin Isän tahto on. Oikein on yrittää siunata noita vouhkaajia.

    • Anonyymi

      Usko ainoastaan ❤️

      Lämpimin terveisin ST

    • Anonyymi

      Kaikelle ei tarvitse tehdä mitään. Eikä kaikkeen ole pakko lähteä mukaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe