Mitä sanoa tai tehdä

Kun kanssamatkustajat rukoilee minulle hyvin tärkeissä kokouksissa herätystä? Kun pitäs tulla 3000 lisälahkolaista. Eikä ensimmäisestäkään ole tietoa..
Olen itsekin yrittänyt olla ovela kuin kyy ja viaton kuin kyyhkynen että saisin edes sen yhden mukaani.. Paras aikaansaannos oli kun minulta pyydettiin kyytiä ns. Tavalliseen Jumalanpalvelukseen siis luterilaiseen.
Sitten ihmeet. Kokous laisten keskiikä on 70v.aina vaan ne ikään kuuluvat raihnaisuudet, ja sairaudet, niitä manataan pois, vaikka luulis tietävän, että ei lähde. Kuten dementia.
Rakastan silti niitä ihmisiä ja tapahtumat ovat mulle henk. Koht. Tosi tärkeitä henkisesti ja hengellisesti.
En vaan kohta enää tiedä mihin uskoa.
Jumala ei anna herätystä eikä tee ihmeitään jatkuvasti. Mihin tämä päättyykään?

15

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö Jeesus sano että harvat on valitut. Toisaalta odotetaan tuhatmäärin tulijoita, jolloin kaikesta tulisi massashow, ne mummot siellä seurakunnassa ei saisi aikaa samalla tavoin.

      Itse koen että yksikin uskova ihminen joka oikeasti välittää, on seurakunta...siellä missä on kaksi koolla, siellä Jeesus on heidän keskellään.

      Aina halutaan paljon, ei se määrä, vaan määrän korvaa laatu.

      LS

      • Joo niin... Eilen illalla autossa tuli puhetta tuosta raamatun kohdasta... Vaikka en usko... Ollaan me nyt hetki seurakunta. Rukoillaan että Jumala parantaisi tyttäreni sydämen.
        Ahdistaa. Se oli mitannut taas pulssin, nyt 150.
        Mt toimistossa tiedetään mutta eivät tee mitään.. En usko ihmeisiin mutta en tiedä mitä muutakaan tehdä kuin rukoilla.
        Hän ei ole koskenut huumeisiin yli kolmeen kuukauteen.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Joo niin... Eilen illalla autossa tuli puhetta tuosta raamatun kohdasta... Vaikka en usko... Ollaan me nyt hetki seurakunta. Rukoillaan että Jumala parantaisi tyttäreni sydämen.
        Ahdistaa. Se oli mitannut taas pulssin, nyt 150.
        Mt toimistossa tiedetään mutta eivät tee mitään.. En usko ihmeisiin mutta en tiedä mitä muutakaan tehdä kuin rukoilla.
        Hän ei ole koskenut huumeisiin yli kolmeen kuukauteen.

        Millaisesta sydänsairaudesta kyse?
        En tiedä, mutta tuli mieleeni voiko tuo lopettaminen, hetkellisesti vaikuttaa tuohon leposykkeeseen?
        Hän on varmaan käynyt myös terveyskeskuksessa?

        En tiedä olenko kysynyt tätä, mutta millaisia huumeita hän käytti? Onko miesystäväkin raitis?


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisesta sydänsairaudesta kyse?
        En tiedä, mutta tuli mieleeni voiko tuo lopettaminen, hetkellisesti vaikuttaa tuohon leposykkeeseen?
        Hän on varmaan käynyt myös terveyskeskuksessa?

        En tiedä olenko kysynyt tätä, mutta millaisia huumeita hän käytti? Onko miesystäväkin raitis?


        LS

        Ei ole käynyt. Mielenterveystoimiston lääkäri käski seuraamaan. Se aina laittaa paperille verenpainelaitteen tulokset.
        Ett sitä seurataan... Ekg ja verenpaine on ollut muuten ookoo.
        Mun mielestä niitten pitäisi tehdä enemmän.
        Jm käytti noin viisi vuotta amfetamiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole käynyt. Mielenterveystoimiston lääkäri käski seuraamaan. Se aina laittaa paperille verenpainelaitteen tulokset.
        Ett sitä seurataan... Ekg ja verenpaine on ollut muuten ookoo.
        Mun mielestä niitten pitäisi tehdä enemmän.
        Jm käytti noin viisi vuotta amfetamiinia.

        Kyllähän se pitäisi tarkastaa lääkärin, mistä voi johtua, jos ei ole tiedossa aiheuttajaa. Pitäisikö tytön varata itse aika lekurille vai pelkäätkö ettei taustan vuoksi oteta tosissaan ja tehdä asialle mitään?

        Kolme kuukautta on hyvä, mutta onhan hän ottanut huomioon kaveripiirin vaikutuksen, pysyviä muutoksia voi olla vaikea tehdä, jos entisen elämän ihmiset, jotka käyttävät kulkevat mukana. Seurakunnalla on siinä mielessä varmasti hyvä vaikutus, että niitä käyttäjiä ei niissä niinkään kulje, varmasti aineista pääsyn kannalta huomioon ottaen, yksi merkitys on sosiaalisella tuella ja seuralla ja moni on kaiken sen kautta saanut tavallaan sen "uuden elämän".

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se pitäisi tarkastaa lääkärin, mistä voi johtua, jos ei ole tiedossa aiheuttajaa. Pitäisikö tytön varata itse aika lekurille vai pelkäätkö ettei taustan vuoksi oteta tosissaan ja tehdä asialle mitään?

        Kolme kuukautta on hyvä, mutta onhan hän ottanut huomioon kaveripiirin vaikutuksen, pysyviä muutoksia voi olla vaikea tehdä, jos entisen elämän ihmiset, jotka käyttävät kulkevat mukana. Seurakunnalla on siinä mielessä varmasti hyvä vaikutus, että niitä käyttäjiä ei niissä niinkään kulje, varmasti aineista pääsyn kannalta huomioon ottaen, yksi merkitys on sosiaalisella tuella ja seuralla ja moni on kaiken sen kautta saanut tavallaan sen "uuden elämän".

        LS

        Tyttö pitää helluntalaisten tapaa yliampuvana. Hän on se joka haluaisi ihan tavallisiseen Jumalanpalvelukseen kirkossa.
        Kaverit, ihan jokainen, on jäänyt sinne huumemaailmaan.
        Hän on hyvin yksinäinen.
        Ei ole itse huolissaan sydämestään.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tyttö pitää helluntalaisten tapaa yliampuvana. Hän on se joka haluaisi ihan tavallisiseen Jumalanpalvelukseen kirkossa.
        Kaverit, ihan jokainen, on jäänyt sinne huumemaailmaan.
        Hän on hyvin yksinäinen.
        Ei ole itse huolissaan sydämestään.

        Hänellä on kuitenkin onneksi sinut tukenaan.
        Eihän sen tarvitse olla jotain minkä kokee epämiellyttävänä, kun hän saisi sellaisia ystäviä tuekseen, jotka ovat raittiina ja saisi elämäänsä mielenkiinnon kohteita, sopivassa suhteessa haasteita, positiivisia itsetuntoa kiihottavia kokemuksia.

        LS


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tyttö pitää helluntalaisten tapaa yliampuvana. Hän on se joka haluaisi ihan tavallisiseen Jumalanpalvelukseen kirkossa.
        Kaverit, ihan jokainen, on jäänyt sinne huumemaailmaan.
        Hän on hyvin yksinäinen.
        Ei ole itse huolissaan sydämestään.

        Voithan muuten kertoa siitä, että mitä itse ajattelet siitä kohonneesta pulssista, huolesta siihen liittyen ja lääkärille menosta, sinulla on kuitenkin taustaa terveydenhuollon työntekijän näkökulmasta katsottuna ja sillä tavoin uskon hänen kuuntelevan neuvojasi. 🙂

        LS


    • Anonyymi

      Jeesuksen veri riittää. Jumalalla on oma aikataulunsa. Herätys tulee kun Jumala sen antaa. Pakkokäännynnäisyys tekee luopioita.

      Viisas pääsee vähemmällä....tyhmät taas ovat vietävissä milloin minkäkin idean juoksuttamana tuulta kiinniottamassa?

      • Anonyymi

        Lestadiolaiset aina siunaavat syntejä anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Onko verenperintöä?

        LS


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      aloitukseen,

      "edes yhden mukaani" !!

      "kun te kierrätte meret ja mantereet, tehdäksenne yhden käännynnäisen ; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman kuin te itse oletta"
      Matt: 23: 15

    • Anonyymi

      Auroa, ajattelet niin uskovan pitääkin. Uskoontulo, ihmeet ja parantuminen on Jumalan työ ja ihminen saa olla välikappaleena silloin kuin Isän tahto on. Oikein on yrittää siunata noita vouhkaajia.

    • Anonyymi

      Usko ainoastaan ❤️

      Lämpimin terveisin ST

    • Anonyymi

      Kaikelle ei tarvitse tehdä mitään. Eikä kaikkeen ole pakko lähteä mukaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe