Super-nuorekas 60-kymppinen !

Anonyymi

Mitä nuorempana on ominut monipuolisen terveet elämäntavat, henkisesti ja fyysisesti, niin siitä saa nauttia iänkin karttuessa, potentiaalin terveyden lisäksi nuorekkuutena.

Tietysti tapaturmia ja odottamattomia sairauksia voi siltikin osua kohdalle, mutta perusta potentiaalille hyinvoinnille on rakennettu.

"Katsojat ällistyvät kuullessaan MTV3:n Mika Tommolan todellisen iän – paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden"

- https://www.is.fi/viihde/art-2000008210807.html

;-)

54

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen yksi niistä ällistyjistä. Mikan ikä tuli hiljattain esille jossakin. Ei uskoisi. Muutenkin mainio tyyppi. Tykkään.

      • Anonyymi

        Mukava tyyppi .energiaa riittää .👍👍👍👍👍😁😁🇫🇮🇫🇮


    • Anonyymi

      Artikkelissa mainittu 45 ei mielestäni ole osuva arvio, mutta sanoisin, että naama näyttää noin 50v. Ikä vaikutelma kokonaisuudessaan riippuu kropasta, liikkumisesta, pukeutumistyylistä ja kasvoista . Kuvan perusteella voi olettaa, että kroppakin on napakassa kunnossa. Ihan hyvän näköinen heppu.

      • Anonyymi

        Superdanny nussii 20 ja itse näyttää 40, se on se superdanny!


    • Anonyymi

      Yeap, asenne loistaa ja paistaa naamasta, siis nätisti sanoen kasvoista. - Nm. Positiivisuus parantaa

    • Myönteisen asenteen omaavat ja kävelyhaluiset ihmiset pärjäävät keskimäärin paremmin kuin kiukkuiset henkilöautolla-ovelta-ovelle -tyypit.

      • Anonyymi

        Olet ilmeisesti tavannut henkilöautoriippuvaisia ukkoja.


    • Anonyymi

      Ennen eläkkeelle jääntiä kun vielä meikkasin ja enemmän laittauduin tansseihin ja viihteelle lähtiessä riesana olivat itseäni reilusti nuoremmat miehet, varsinkin ravintolassa. Jopa yli 30 vuotta itseäni nuoremmat oli vonkaamassa. Kyllästyin niin paljon että lopetin meikkaamisen ja enää laitan vain meikkipuuteria ja huulikiiltoa, hiukset vetäisen tiukalle nutturalle. Nyt olen jo 66 ja tarkoituksella haluan näyttää ikäiseltäni, tosin täysin en niistä vonkaajakolleista ole vieläkään eroon päässyt.

      • Anonyymi

        "Nyt olen jo 66 ja tarkoituksella haluan näyttää ikäiseltäni, tosin täysin en niistä vonkaajakolleista ole vieläkään eroon päässyt."

        No mutta, eikös kannattaisi silloin tällöin bongata niistä kolleista joitakin fiksuja eloaan aika ajoin maustamaan, haudassa se on sitten hieman myöhäistä ;-)

        Mutta tuo avauksen artikkelin herra vaikutta kaikin puolin eri fiksulta ja hänestä näkee miten henkisesti ja fyysisesti / ravitsemuksellisesti terveet elintavat vaikuttavat matkan edetessä.


      • Anonyymi

        Nuoret miehet vonkaa, olipa ikä mikä tahansa. Kuuskymppinen nainen voi olla hyvinkin kaunis ja seksikäs, eihän ikä siihen vaikuta. Kuuskymppinen ei kylläkään koskaan näytä yhtään ikäistään nuoremmalta. Vai miltä se kuuskymppinen sitten näyttää jollei ikäiseltään. EIhän ole olemassakaan normikuuskymppistä, johon itseä verrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt olen jo 66 ja tarkoituksella haluan näyttää ikäiseltäni, tosin täysin en niistä vonkaajakolleista ole vieläkään eroon päässyt."

        No mutta, eikös kannattaisi silloin tällöin bongata niistä kolleista joitakin fiksuja eloaan aika ajoin maustamaan, haudassa se on sitten hieman myöhäistä ;-)

        Mutta tuo avauksen artikkelin herra vaikutta kaikin puolin eri fiksulta ja hänestä näkee miten henkisesti ja fyysisesti / ravitsemuksellisesti terveet elintavat vaikuttavat matkan edetessä.

        Kyllä se elämän sulostuttaja on löytynyt jo aikoja sitten enkä tarvitse nuoria kolleja elämääni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se elämän sulostuttaja on löytynyt jo aikoja sitten enkä tarvitse nuoria kolleja elämääni .

        Ok, mukava että se oma mukava kolli on rinnalla ... mutta koeta kuitenkin ottaa rennosti ja filosofisen positiivisesti niiden vieraiden kollien positiiviset huomionosoitukset, mikäli vain ovat tahdikkaita ;-)

        ps. Ei pahalla, mutta teksteistäsi huokuu melko paljon ihan tapeettoman kulmikasta känkkäränkkää, ota rennommin, se on hyväksi terveydellekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mukava että se oma mukava kolli on rinnalla ... mutta koeta kuitenkin ottaa rennosti ja filosofisen positiivisesti niiden vieraiden kollien positiiviset huomionosoitukset, mikäli vain ovat tahdikkaita ;-)

        ps. Ei pahalla, mutta teksteistäsi huokuu melko paljon ihan tapeettoman kulmikasta känkkäränkkää, ota rennommin, se on hyväksi terveydellekin.

        No se on sinun mielipiteesi eikä vaikuta mun elämääni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sinun mielipiteesi eikä vaikuta mun elämääni

        "No se on sinun mielipiteesi eikä vaikuta mun elämääni"

        Loogista, änkyräisen pipo pysyy kireällä ympäri vuoden ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No se on sinun mielipiteesi eikä vaikuta mun elämääni"

        Loogista, änkyräisen pipo pysyy kireällä ympäri vuoden ;-)

        Sinullahan tuo näyttää kiristävän kun pitää väkisin vääntää jonkun kommentista jotain kielteistä vaikka et tiedä kommentoijasta yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Homman nimihän on, että jos ei halua näyttää miehen puutteessa olevalta päiväysharpulta, niin täytyy osata meikata ja puheita tyylillä. Sanoisin, että kissakuosi, helvetilliset korkkarit, räikeä tukka, liian kireät vaatteet yms houkuttelevat hyeenoja jo heikentyneen saaliin nappaamiseen ihan vaan pahimpaan nälkään. Eli suomeksi, näyttää tyrkyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homman nimihän on, että jos ei halua näyttää miehen puutteessa olevalta päiväysharpulta, niin täytyy osata meikata ja puheita tyylillä. Sanoisin, että kissakuosi, helvetilliset korkkarit, räikeä tukka, liian kireät vaatteet yms houkuttelevat hyeenoja jo heikentyneen saaliin nappaamiseen ihan vaan pahimpaan nälkään. Eli suomeksi, näyttää tyrkyllä.

        Yleistäminen on typerää. - Nm. Oletko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleistäminen on typerää. - Nm. Oletko

        Juu en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mukava että se oma mukava kolli on rinnalla ... mutta koeta kuitenkin ottaa rennosti ja filosofisen positiivisesti niiden vieraiden kollien positiiviset huomionosoitukset, mikäli vain ovat tahdikkaita ;-)

        ps. Ei pahalla, mutta teksteistäsi huokuu melko paljon ihan tapeettoman kulmikasta känkkäränkkää, ota rennommin, se on hyväksi terveydellekin.

        Entinen pariskunta katrihluna ja Danny kuljettelevat 60 itseään nuorempia nussijoita


    • Anonyymi

      Mika Tommola on ihan ikäisensä näköinen! Tyyli on nuorekas muttei se hänestä yhtään nuoremman näköistä tee, ehkä nuoremman oloisen.

      Kumma, että moni meistä kuuskymppisistä kuvittelee olevansa nuoren näköinen; kukaan meistä ei ole vaikka kuinka yrittäisi. JOtkut feikkaavat lisäaineilla, mutta sehän on vain huijausta.

      • Anonyymi

        Mitähän mahdat meinata? Kyllä ko. henkilö on ihan hemmetin paljon nuoremman sekä näköinen että oloinen kuin ylilihava, plösähtänyt, liikkumaton, naamari väärin päin -tyyppi, jonka ajatusmaailma paistaa ulkosesta olemuksesta. - Nm. Jämähdys


      • Anonyymi

        "Mika Tommola on ihan ikäisensä näköinen! Tyyli on nuorekas muttei se hänestä yhtään nuoremman näköistä tee, ehkä nuoremman oloisen."

        Kommentoijalla lienee koreka aika tarkistuttaa näkönsä, siis silmien, muusta ei ole tarkistettua tietoa ;-)

        Tommolan timmit ja melkoisen sileät kavot ovat huomattavasti ikäistään nuoremmat ja boonuksena kauniit hampaat, sekä muutenkin joviaalia tevettä olemusta unohtamatta .... ei mikään ikäsorviinsä leipääntynyt, vaan päinvastoin.

        ps.

        Omalla kohdalla reilyn 5-kympin kieppeiltä jäi yksi hauska kohtaaminen mieleen toisessa EU-maasa.

        Nuori italialainen neitonen sharmikkaan italialaisella aksentillaan kysyi oihemennen ikää, jonka kerroin. Hän hämmästyi ja halusi ottaa noin kympin pois ja kysyi italialaisittain elehtien, miten sinulla voi olla noin tiiviit ja sileät kasvot, miten voit olla noin säilynyt.

        Mutta sitten tuli se jalat maan pinnalle palauttava osa kun hän jatkoin "mun saman ikäisellä äidillä on kasvot 'niin ja niin' ja näyttää paljon vanhemmalta" ... kun kanssakeskustelijat rinnastavat vanhempiinsa, niin ...

        ;-)


    • Anonyymi

      Nainen on aina nuoren näköinen, kun hän on v_tukas.

      • Anonyymi

        Mistä sen näkee?


    • Anonyymi

      Näyttäisivät yhden kuvan totisena, niin vuodet karttuisi kummasti. Totinen torvensoittaja näyttää aina vanhemmalta, kuin hymyilevä. Jos minulta otettaisiin pää pois, niin minä menisin täysin nelikymppisestä, ehkä jopa nuoremmastakin. Nykyisin nuorten kropat ovat jo niin pahjasti lihaisia ja veltostuneita, että näyttävät paljon vanhemmilta ilman kasvoja.

      • Anonyymi

        "Näyttäisivät yhden kuvan totisena, niin vuodet karttuisi kummasti."

        HehHeh ja nyt ne timmit ja varsin silieät hyvien elintapojen aikaansaamat kasvot ovatkin vain ilmeestä kiinni, anna mun nauraa ;-)

        "Jos minulta otettaisiin pää pois, niin minä menisin täysin nelikymppisestä, ehkä jopa nuoremmastakin. Nykyisin nuorten kropat ovat jo niin pahjasti lihaisia ja veltostuneita, että näyttävät paljon vanhemmilta ilman kasvoja."

        No, tulihan se todellinen syy sieltä, eli omat veltostuneet, väsähtäneet ja ryppyiset kasvot kertovat ne todelliset eletyt elintavat, eikä ilmeisen imartetelevasti vs. avauksen herran kaikin puolin terveet elintavat, jotka siten näkyvät myös kasvoistaan.

        Läheskään kaikki 40-kymppiset eivät ole kuvaamasi kaltaisia, eli jälleen koetetaan itseään huijaillen vedätellä kotiin päin.

        Että 60-kymppisellä kehossaan 40-kymppisen tai jopa nuoremman ihonlaatu, tämä onkin uutta, kas kun se ylipainon puute on vain yksi asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Näyttäisivät yhden kuvan totisena, niin vuodet karttuisi kummasti."

        HehHeh ja nyt ne timmit ja varsin silieät hyvien elintapojen aikaansaamat kasvot ovatkin vain ilmeestä kiinni, anna mun nauraa ;-)

        "Jos minulta otettaisiin pää pois, niin minä menisin täysin nelikymppisestä, ehkä jopa nuoremmastakin. Nykyisin nuorten kropat ovat jo niin pahjasti lihaisia ja veltostuneita, että näyttävät paljon vanhemmilta ilman kasvoja."

        No, tulihan se todellinen syy sieltä, eli omat veltostuneet, väsähtäneet ja ryppyiset kasvot kertovat ne todelliset eletyt elintavat, eikä ilmeisen imartetelevasti vs. avauksen herran kaikin puolin terveet elintavat, jotka siten näkyvät myös kasvoistaan.

        Läheskään kaikki 40-kymppiset eivät ole kuvaamasi kaltaisia, eli jälleen koetetaan itseään huijaillen vedätellä kotiin päin.

        Että 60-kymppisellä kehossaan 40-kymppisen tai jopa nuoremman ihonlaatu, tämä onkin uutta, kas kun se ylipainon puute on vain yksi asia.

        Katso peiliin, ja hymyile. Tai sitten olet hymyilemättä. Vertaa ihan itse mitä näet. Ei mielipide voi olla väärä, se on vain erilainen. Mistä ihmeestä voit päätellä minun elintavoiksi huonot. Jos naama alkaa ryppyillä 65 vuotiaana, niin siinä ei ole mitään pahaa. Mutta jos hehkutetaan jotain ilopilleriä televisiosta nuorekkaana, josta ei tiedetä muista olosuhteista millainen hän on, niin senkö vuoksi hän olisi poikkeuksellisen nuorena säilynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso peiliin, ja hymyile. Tai sitten olet hymyilemättä. Vertaa ihan itse mitä näet. Ei mielipide voi olla väärä, se on vain erilainen. Mistä ihmeestä voit päätellä minun elintavoiksi huonot. Jos naama alkaa ryppyillä 65 vuotiaana, niin siinä ei ole mitään pahaa. Mutta jos hehkutetaan jotain ilopilleriä televisiosta nuorekkaana, josta ei tiedetä muista olosuhteista millainen hän on, niin senkö vuoksi hän olisi poikkeuksellisen nuorena säilynyt?

        Kyllähän hänet tiedetään muutenkin positiiviseksi ja liikkuvaiseksi tapaukseksi. Ja jo ne iloisen naamataulun lisäksi tekevät ihmisestä nuorekkaamman oloisen kuin päinvastaisista pönöttäjätyypeistä.

        Miksi muuten sana nuorekkuus aiheuttaa niiin hirrrveän paljon negatiivista ajatuksen lentoa ja paasausta? - Nm. Iätön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso peiliin, ja hymyile. Tai sitten olet hymyilemättä. Vertaa ihan itse mitä näet. Ei mielipide voi olla väärä, se on vain erilainen. Mistä ihmeestä voit päätellä minun elintavoiksi huonot. Jos naama alkaa ryppyillä 65 vuotiaana, niin siinä ei ole mitään pahaa. Mutta jos hehkutetaan jotain ilopilleriä televisiosta nuorekkaana, josta ei tiedetä muista olosuhteista millainen hän on, niin senkö vuoksi hän olisi poikkeuksellisen nuorena säilynyt?

        Onhan tuossa naistenaarre kosmetiikkafirmatkin konkkaan ajava suuri ja mullistavan upouusi viisaus.

        Hymyile ja kasvoiltasi putoaa kymmenen vuotta pois ja kasvojen ihokin sileytyy, kasvot tiivistyvät ja roikkuvat leukapieletkin katoavat, samoin silmäpussit haihtuvat pois ... viis siitä millaista elämää olet viettänyt ja millaisessa kuosissa kavot ovat ;-)

        Ohenenkin, nyttemmin edesmennyt rokkari-herra olisi saanut huonojen elintapojensa jäljet kasvoiltaan pois vain hymyilemällä ja sama Rolling Stonesin rokkareilla ;-)

        - https://www.hola.com/actualidad/20171206103045/johnny-hallyday-muerte/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän hänet tiedetään muutenkin positiiviseksi ja liikkuvaiseksi tapaukseksi. Ja jo ne iloisen naamataulun lisäksi tekevät ihmisestä nuorekkaamman oloisen kuin päinvastaisista pönöttäjätyypeistä.

        Miksi muuten sana nuorekkuus aiheuttaa niiin hirrrveän paljon negatiivista ajatuksen lentoa ja paasausta? - Nm. Iätön

        "Miksi muuten sana nuorekkuus aiheuttaa niiin hirrrveän paljon negatiivista ajatuksen lentoa ja paasausta?"

        Hhhmm. .... johtuisikohan se siitä, että se riskeeraa laittaa omaan peliin katsomisen haasteellisemmaksi, myös tuon sanan kuvaannollisemmassa merkityksessä, eli menneiden kokonaisvaltaisten elintapojensa suhteen, joiden vaikutus korostuu vuosien kertyessä.

        ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi muuten sana nuorekkuus aiheuttaa niiin hirrrveän paljon negatiivista ajatuksen lentoa ja paasausta?"

        Hhhmm. .... johtuisikohan se siitä, että se riskeeraa laittaa omaan peliin katsomisen haasteellisemmaksi, myös tuon sanan kuvaannollisemmassa merkityksessä, eli menneiden kokonaisvaltaisten elintapojensa suhteen, joiden vaikutus korostuu vuosien kertyessä.

        ;-)

        Joo-o, aika hyvä selitys, vaikkakin vaikean oloisesti lausuttuna. Olen miettinyt monta kertaa, mitä ihmettä lihava ihminen näkee peilistään, jos ei omia muotojaan, jotka eivät mahdu peiliin. - Nm. Arvoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo-o, aika hyvä selitys, vaikkakin vaikean oloisesti lausuttuna. Olen miettinyt monta kertaa, mitä ihmettä lihava ihminen näkee peilistään, jos ei omia muotojaan, jotka eivät mahdu peiliin. - Nm. Arvoitus

        Ensisijaisesti pelistään näkee aamuisin kasvonsa joista näkyy eletyt vuodet ja sen miten ne on eletty.

        Vaikapa huonot ravitsemustottumukset näkyvät kasvoista, usein kehosta myös. Ei ole yhdentekevää millä ihminen itseään ravitsee. Mielen ravinnon laadullakin on merkitystä.

        Sitten jos vielä tupakoi, niin kasvot vanhenevat huomattavasti nopeammin mm. pintaverenkierron häiriityessä hiussuonien tukkeutumisen vuoksi, iho harmaantuu, muuttu elotomammaksi, veltostuu herkemmin ja ryppyjen kehitys vauhdittuu jne.

        Suht' komeassa kunnossa krematorioon(?) niin uunimies ei säikähdä kuoliaaksi ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensisijaisesti pelistään näkee aamuisin kasvonsa joista näkyy eletyt vuodet ja sen miten ne on eletty.

        Vaikapa huonot ravitsemustottumukset näkyvät kasvoista, usein kehosta myös. Ei ole yhdentekevää millä ihminen itseään ravitsee. Mielen ravinnon laadullakin on merkitystä.

        Sitten jos vielä tupakoi, niin kasvot vanhenevat huomattavasti nopeammin mm. pintaverenkierron häiriityessä hiussuonien tukkeutumisen vuoksi, iho harmaantuu, muuttu elotomammaksi, veltostuu herkemmin ja ryppyjen kehitys vauhdittuu jne.

        Suht' komeassa kunnossa krematorioon(?) niin uunimies ei säikähdä kuoliaaksi ;-)

        Ei se näe, arkku lukitaan, ettei se aukea vahingossakaan. - Nm. Siinä kohrassa ei väliä enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi muuten sana nuorekkuus aiheuttaa niiin hirrrveän paljon negatiivista ajatuksen lentoa ja paasausta?"

        Hhhmm. .... johtuisikohan se siitä, että se riskeeraa laittaa omaan peliin katsomisen haasteellisemmaksi, myös tuon sanan kuvaannollisemmassa merkityksessä, eli menneiden kokonaisvaltaisten elintapojensa suhteen, joiden vaikutus korostuu vuosien kertyessä.

        ;-)

        Ottaa tuntitolkulla aikaa kun helmi MEIKKAA dannyn nuoreksi. Siis onks Danny ämmä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi siinä puhutaan vain hra Alzheimerista? Otsalohkodementiakin on yleistä työikäisillä, mutta se sekoitetaan - ei osata diagnosoida - psyyken sairauksiin, kun aluksi ei muisti- ja / tai hahmottamisongelmia ole, vaan apatiaa / masennusta, persoonallisuuden ja käytöksen muutoksia, jotka menevät kai aika yleisesti stressin piikkiin. - Nm. Alzheimer ei ole ainoa dementoiva sairaus


    • Anonyymi

      Mainio tyyppi. Mukava sanoskelen ma.
      Hän on sen näköinen, jonka ikäinen on. Sanoskelen taas ma.
      Minkä ihmeen takia miettii, että nyt hän on 55 ja sen näkönen ja nyt toi on 66 ja ton näkönen. Ja ikä niiiiin tolleen ja jetsulleen ja mitä sit Häh?
      Minä ajattelen niin, että annetaan ihmisten olla. Olla niin ku ovat. Ovat sen ikäisinä semmosia ja hyvä niin.
      Pitääkö olla nuoremman näköinen ?
      Miksei voi olla sen näkönen ku on.
      Mitä oikeastaan Tarkoittaa sana "näkö"?
      Minä itse olen sen näköinen kuin olen ja en viis veisaa mitä muut ajattelevat.
      Ulkonäkö ja aivot. Monilla miettimistä, kumman valitsee.
      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        No sanopa muuta. Itse sanoisin, että melkein kaikki suovat ainakin jonkunlaisen ajatuksen ulkonäölle ja se on ihan tervettä. Ainakin kun vertaa sitä niihin tyyppeihin, jotka käyvät leikkelemässä nassunsa ja muutkin paikkansa aivan joksikin muuksi kuin minkä Luoja loi. - Nm. Mistä siinä on kymysys


    • Anonyymi

      Onnittelut kaikille ns. super-nuorekkaille 60-kymppisille. Mutta... voisiko ajatella niinkin, että saisimme olla ihan super-omia-itsejämme, ehkä roikkuvine ihoinemme jne. Kaikki meistä eivät ole olleet superkauniita edes nuorina (ne perintötekijät!). Voisimmeko ajatella, että kelpaisimme omina itsenämme, jos ei muille niin ainakin itsellemme, sentään jo näin kypsällä iällä? Elämään kun kuuluu niin paljon muutakin kuin pintapuoli. Eri asia sitten, jos joku haluaa (omasta halustaan, huom.) parantaa elintapojaan terveyden vuoksi. Voisimme viimeistään tässä iässä olla armollisempia toisia ja itseämme kohtaan.

    • Anonyymi

      Epämiellyttävä hökelö!

    • Anonyymi

      Minä olen 66vuotias mummo ja ylpeä siitä🥰

    • Anonyymi

      Nuorekkuuden salaisuus on spermaus riittvän usein. Pidän nesteet niin pitkää sisällä, kuin mahdollista ja hivenaineet imeytyvät verenkiertoon.

      Omenainen olo

    • Anonyymi

      Monella 60v naisella vanne kireenä,onneksi on poikkeuksia mutta missä?

    • Anonyymi

      Mielestäni tuohon ulko- ja ikänäköön vaikuttaa terveellisten elintapojen lisäksi myös ihmisen rotu.
      Vaimoni kantaa europpalaisen geelien lisäksi myös etelä-eurooppa ja afrikka geenejä.
      Näyttää todella hyvältä.

      • Anonyymi

        En koskaan halunnut olla miehelleni ns. hyvännäköinen. Kaikkea kanssa! Muuten kyllä on aina ollut kiva olla laitettu ja puettu.


      • Anonyymi

        No ne geenit kyllä vaikuttaa, rodusta en niinkään tiedä. Joka puolella maailmaa on ihmisiä, jotka näyttävät ikäisiltään tai jopa vanhemmilta kuin myös niitä nuoremmilta näyttäviä.

        Nuorekkuus on enemmänkin elämänasenne kuin se, montako ryppyä on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne geenit kyllä vaikuttaa, rodusta en niinkään tiedä. Joka puolella maailmaa on ihmisiä, jotka näyttävät ikäisiltään tai jopa vanhemmilta kuin myös niitä nuoremmilta näyttäviä.

        Nuorekkuus on enemmänkin elämänasenne kuin se, montako ryppyä on!

        Selvittelit ilmiselvää Suomen kieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvittelit ilmiselvää Suomen kieltä!

        Ja tarkoitat tällä...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne geenit kyllä vaikuttaa, rodusta en niinkään tiedä. Joka puolella maailmaa on ihmisiä, jotka näyttävät ikäisiltään tai jopa vanhemmilta kuin myös niitä nuoremmilta näyttäviä.

        Nuorekkuus on enemmänkin elämänasenne kuin se, montako ryppyä on!

        Geenit vaikuttavat jotain, mutta eivät läheskään kaikkea. Niitä voi narrata, jos osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Geenit vaikuttavat jotain, mutta eivät läheskään kaikkea. Niitä voi narrata, jos osaa.

        Eivät tietenkään kaikkea mutta tuttavani on hoikka, liikunta on elämäntapa, syö erittäin terveellisesti ja kaikin puolin elämäntavat ovat hyvät, siitä huolimatta kolesteroliarvot ovat lähes pilvissä. Kun taas esim. minä elän suht tavallista elämää ja suklaa, lonkero, satunnainen tupakointi, hyvä ruoka jne. kuuluvat kuvioihini, liikunta ei niinkään ja veriarvoni ovat lähes täydelliset - mikä muu tämän selittää kuin perimä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tietenkään kaikkea mutta tuttavani on hoikka, liikunta on elämäntapa, syö erittäin terveellisesti ja kaikin puolin elämäntavat ovat hyvät, siitä huolimatta kolesteroliarvot ovat lähes pilvissä. Kun taas esim. minä elän suht tavallista elämää ja suklaa, lonkero, satunnainen tupakointi, hyvä ruoka jne. kuuluvat kuvioihini, liikunta ei niinkään ja veriarvoni ovat lähes täydelliset - mikä muu tämän selittää kuin perimä?

        "Erittäin terveellisesti" on ihmisille vieläkin täyttä utopiaa kaikesta tiedosta ja infosta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Erittäin terveellisesti" on ihmisille vieläkin täyttä utopiaa kaikesta tiedosta ja infosta huolimatta.

        Ahaa eli vaikka saamme "kaiken tiedon ja infon", on se meille ihmisille utopiaa. Lasketko itsesi mukaan ryhmään ihmiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa eli vaikka saamme "kaiken tiedon ja infon", on se meille ihmisille utopiaa. Lasketko itsesi mukaan ryhmään ihmiset?

        Mitä horiset? Miksi ihmiset eivät sisäistä asioita kaikesta tiedosta ja infosta huolimatta?


    • Anonyymi

      Tommola? Vastenmielinen hökeltäjä!
      Lapsuuden ja nuoruuden elämäntavat?
      Köyhän yhden työläisen haja-asutusalueen kodissa työtä, työtä, työtä.
      Pikkupennusta alkaen. Minulle tehtiin mittoihini sopiva lumilapio kuten myös hankittiin pienempi kirves koska töistä ei lintsattu. Talvella meni puukuurissa viikoittain pari kahden tunnin rupeamaa. Otti päähän eikä sitä ajatellut kuntoiluna kuten ei muutakaan raadantaa.
      Koulumatkat hiihtäen ja sulan maan aikaan metsää myöten samoillen.
      Painiharjoituksiin. 15v alkaen punttitreeneihin. Siis painonnosto eikä jäykistävää jähyämistä.
      Loppui 23v iässä. Laiskottelua puutteen torjunnan ohessa >57v ikään.
      Kosteaa päivittäistä rappioelämää > 60v ikään.
      Monisairaana rauniona muutin elämäntapani. Puolessa vuodessa radikaali muutos. Irti lääkkeistä. Kosteus kuuritellen. Lihaskunnon hiipumisen hillitsemistä 6 krt/vko.
      Nyt 80v iässä alkavat nivelpaikat ilmoittelemaan itsestää. Vasen polvi kaipaa tuentaa maastavedoissa ja kykyissä ja oikean käteni peukalon tyvinivel hyväksyy maastavedon 140 kiloon saakka ilmoittelematta itsestään. Vedän sormilukolla enkä ristiotteella.
      Ilman lapsuuteni pottumaisuuksia ja nuoruuteni liikuntaharrastuksia tuskin olisin kuntoutunut rappiovuosien jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe