Jos joisin paljon viinaa

Anonyymi

Niin olisin varmana naimisissa kauniin naisen kanssa.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päinvastoin, ei juoppoa miestä kukaan halua paitsi ehkä juoppo nainen.

    • Anonyymi

      Viina saa kaikki näyttämään kauniimmalta. Ymmärrän.

    • Anonyymi

      Ole vaan raitis tai käytä alkoa kohtuullisesti, niin löydät itsellesi kivan naisen.

    • Kokeileppas piruillessas... vetäset sellaisen puolen vuoden rännin ja sitten katselet, että joko on pappi varattu ja smokki vuokrattu. :oD

      • Mun käsittääkseni rännien vetäminen tarkoittaa kyllä sitä, että pistää päihteitä suoraan suoneen.


      • JustJust kirjoitti:

        Mun käsittääkseni rännien vetäminen tarkoittaa kyllä sitä, että pistää päihteitä suoraan suoneen.

        Jaa, no sit tulee halvemmaks. :oD


      • interlocutrice kirjoitti:

        Jaa, no sit tulee halvemmaks. :oD

        Mä teininä kun olin keuhkokuumeessa tiputuksessa, laskin siinä joutessani paljonko tippaan pitäis lorauttaa Spiritus fortista et saisin vaikka mukavan puolentoista promillen kännin.
        Mä en ymmärrä mikse hoitsu suostunu lorauttamaan, ei se ois iso määrä ollu kun suoraan verenkiertoon laitetaan.


    • Anonyymi

      Meinaatko että kaikille juopoille riittää kauniita naisia?

      • Juopon silmissä yksikin ruma mies/nainen on kaksi kaunista.


    • Anonyymi

      Etkä voisi lopettaa juomista koska nainen olisi sinun selvettyä taas ruma.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei juo viinaa ja on yksin. Viinaa juomalla baareissa tutustuu kauniisiin naisiin ja silloin niitä parisuhteita syntyy. Raitis mies on yksin ja sinkkuna. Monet julkkikset ja suuret tunnetut ihmiset ovat juoneet viinaa ja löytäneet kumppanin.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Viinamiestä ei kannata uskoa.


    • Anonyymi

      Ei kokeilemalla mitään menetäkkään , vai haluakko olla loppuiän yksin.

    • Ehkä. Ja ehkä olisit jo eronnutkin.

      Nälkä lähtee syömällä, vaimo lähtee juomalla.

    • Anonyymi

      Totta varmasti joka sana. Kun olisit jatkuvasti kännissä niin kauniiksi sä sen pubiruusun kuvittelisit.

    • Anonyymi

      no jos ei muuta tapaa keksi ihmisten ilmoille pääsemiseen, niin kai toiki kotona lusmuilua parempi naisen löytötapa on ja perisuomalainen tapa pariutua on tuo kännialoitus

    • Anonyymi

      Suosittelen, siirry alkottomiin esim. oluisiin. Nykyään todella hyvänmakuisia. Luulen kyllä, että se suosio vain näin toimien kasvaa. Näiden tuotteiden kulutus lisääntynyt huomattavasti. Kokeile.

    • Anonyymi

      Kannattaa tilata olutta saksasta. Tulee muuten halvemmaksi kun ostaisi suomesta kun tilaa lavallisen jossa on 50 koppaa olutta.

    • Anonyymi

      Viinaa juomalla tutustuu naisiin melkein missä vaan. Baareissa, laivassa, leirintäalueella, ulkomaan lomalla. On helppo tutustua naisiin kun juo viinaa joten sen kumppanin tapaamisen mahdollisuus moninkertaistuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      356
      11689
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2462
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2380
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1994
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1910
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      83
      1439
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1434
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1394
    Aihe