Eikö 11. 9. 2021 tapahdu?

Anonyymi

ENNUSTUKSEN TOTEUDUTTAVA JOTTA VEISIN MONTA TAIVAASEEN

Tukholman profetia sanoo ilmeisesti minusta, että "hän tuo monta minun tyköni, sanoo Herra". Olen nyt rukoillut, että 11. 9. 2021 tapahtuisi jotakin sellaista, että ennustukseni olisi merkittävä, merkittävästi sattumaa parempi. Niin olisi myös mahdollista, että julistukseni viimein otetaan vakavasti myös "rauha ylösottoineen tulee" osalta ja todella saan viedyksi monta taivaan kotiin. Jos olen aivan metsässä Kalliomoskeijan kohtalosta ja Gorban paluusta, en olisi uskottava. Olen laittanut itseni likoon. Olisiko ollut parempi, etten olisi ennustanut mitään Kalliomoskeijan tuhoa ja Gorban paluuta? Siinä tapauksessa en ainakaan saisi sellaista ryntäystä sivuilleni kuin noiden ennustusten toteutuminen aikaansaisi. Olen toiminut vilpittömästi ja sen mukaan kuin uskon Herralta saaneeni. Jos olen väärässä, vika on minun. Jos olen oikeassa, kunnia on Jumalan. 11. 9. 2021 osalta asia selviää hyvin pian. HV http://wwnet.fi/users/veijone

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaak.4:14-15 Biblia (1776) Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo. Mutta teidän pitää sanoman: jos Herra tahtoo, ja me elämme, niin me tätä taikka sitä tahdomme tehdä.

    • Anonyymi

      Aamos: 3:7 Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan (suunnitelmiaan) palvelijoillensa profeetoille.

      Olen saanut toimia tuon sanankohdan tarkoittamana profeettana mm.
      1. 1. 2000, jolloin päivälleen tiesin Jeltsinin poistuvan vallasta.
      11. 9. 2003 kaksi vuorokautta ennen Anna Lindin murhaa täällä wwnet.fi/users/veijone/ kirjoitettuna varoitus "ulkoministeri tulisille hiilille". Toteutuminen päivälleen, Ruotsin ulkoministeri Anna Lind tapettiin ja Suomen ulkoministeri Erkki Tuomiojakin sitä itki.
      11. 3. 2004 ennaltatiedetty päivälleen uusi terrori-isku maassa (Madrid) ja merkki taivaalla (Sedna). Parhaiten toteutunut profetiani. Ei kuitenkaan tiedetty missä uusi terrori-isku tapahtuisi tai millainen merkki taivaalle tulisi.

      SUURIMMAT JA HELPOIMMAT PROFETIAT ALKAMASSA

    • Anonyymi

      Taas menivät ihan pieleen tämän hörhön ennustelut !

      Kuinka monta kertaa tämän vielä pitää tapahtua, jotta hörhö viimein itse tajuaisi olevansa ihan pihalla ?

      20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
      21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
      22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

    • Anonyymi

      "ennustusten toteuduttava"

      Moni sanoo minulle sinä päivänä: "Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta, ENNUSTANEET ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?
      Ja silloin minä lausun heille julki: "Minä en ole KOSKAAN teitä tuntenut, menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät"
      Matt: 7: 22-23

      eksyttäjiä siis ovat !!

    • Anonyymi

      Hahaha!!! Veijoset ja Mellerit vievät uskovaisia kuin pässejä narusta. Sitä saa, mitä tilaa, on turhaa valittaa.

      • Anonyymi

        Tämä on aivan uskomatonta, että aina riittää näille kannattajia. Se on kuin härski kusetus, jossa jokainen näkee että keisarille ei ole vaatteita ja pieleen menee joka ainoa kerta ennustelut, silti vaan nämä mennä porskuttavat, Melleri kun linjoille mummot soittelee yhä, vaikka jo 90 luvulla teki mitä ihmeellisempiä ennustuksia, mitkä ei toteutuneet.

        11.9 meni jo, mutta kyllähän sitä merkit löytää oman profetian onnistumisen tueksi, jos siihen todella uskoo. Milloin ihminen itse havahtuu, että kaikki ei ehkä ole okei...ja Gorbatshov ei kyllä valtaan nouse enää....mutta eihän se auta sanoa.

        LS


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2098
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1637
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1237
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe