Miltä tuntuu kun juoksee kivun takia lääkärillä ja saa aina vain uuden reseptin? Ei siis tutkimuksia. Menin sitten synlabin kuvaukseen ja sieltä hoitaja sanoi kiireesti ortopedille. Lonkaa sökö ja luun pala irti , vein levykkeen lääkärille hän heitti sen kädestään ja sanoi näitä ei tarvita, alkoi sättiä miksi menitte magneettikuvaukseen sillä vika olisi nähty jo röntgenkuvissa. Kysyin häneltä, mistä niitä röntgenlähetteitä oikein jaellaan kun kukaan lääkäreistä ei ole moista kirjoittanut! Nyt odotan lonkkanivelen vaihtoa, kysynkin miksi lääkärit eivät kirjoittaneet lähetettä vaikka viisi vuotta hoideltiin SI-NIVELEN vääränä asentovirheenä josta muka kipu tuli. Sain akupunktiota tähän kipuun, ja fysioterapiaa. Meniköhän ihan oikein?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Turhaa kipua kärsinyt ja lääkkeitä syönyt. Pelleilyksi on hoito mennyt!
- Anonyymi
Eihän nykyään hoideta ( aina edes selvitetä ) kivun syytä, ainoastaan kipuun tuputetaan lääkkeitä.
Mullakin pidettiin iskiaksena selkävaivaa 7 vuotta, kunnes leikattiin taustalla olevasta eri syystä.
Sulla taisi lääkäri vetää herneet siitä, kun olit itse mennyt magneettikuvaan ( astuit kenties hänen varpailleen ).
Onhan se kallis, mutta eikös silloin itse sen maksa, jos menee yksityisen puolelle.
Jotainhan se on pakko yrittää itsekin tehdä, kun muuten ei mitään tapahdu, eikä mikään etene mihinkään. - Anonyymi
Minä olen joutunut. Kyseinen ortopedi ei erottanut edes kasveja toisistaan ja pilasi kaikki istutukset.
- Anonyymi
Ortopedit ovat arvonsa tuntevia ihmisiä, eivät paljoo puhu. Ja totta, olen saanut kansss töykeää kohtelua ortopediltä, viinasta kuulema minun vaivani johtui. No leikkas kumminkin.
Ongelma on Synlabin kuvien siirtämisessä toisen terveydenhuollon kuvajärjestelmään ja radiologin lausuntojen siirtämisessä elektronisesti. Synlabin pitäisi parantaa tältä osin toimintaansa. Ei ole mahdollista eikä järkevää että hoitava lääkäri yrittää muistitikulta availla MRI-kuvia, joissa on satoja eri leikkeitä kolmessa eri dimensiossa. Muistitikulta voi myös siirtyä haittaohjelmia. SI-nivelten syyttäminen selkäkivuista on taas asia erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396