Yksittäinen ihminen kerrallaan kaataminen (esim. kaatojono) voidaan kaataa selälleen nopealla otsakosketuksella (shaktipat)
Joukko ihmisiä saadaan kaatettua maahan yhtä aikaa (messmerismi-tekniikka)
Nuo tekniikat on tunnettu hengellisissä ja uskonnollisissa piireissä jo tuhansia vuosia.
Kuinka ihminen kaadetaan?
15
76
Vastaukset
- Anonyymi
Metrin pituisella pyöreällä koivuhalolla kun kopauttaa otsaluuhun, niin siinä isompikin ukko ottaa lukua tennarit ojossa.
- Anonyymi
Vielä tehokkaampi versio, jos kopauttaa takaraivoon.
Muistelen nähneeni joskus netissä kuinka ihmiset kaadettiin dominopalikoitten lailla.
- Anonyymi
Pieni hipaisu tai tönäisy otsaan saa suggestioalttin henkilön kaatumaan selälleenpäin. (shaktipat-tekniikka, jonka jokainen voi opetella)
Taikureiden ja lahkosaarnaajien käyttämä tekniikka ja tulee kaukaa idästä tuhansien vuosien takaa, mutta on levinnyt myös tänne länsimaihinkin jo kauan sitten.
Suggestioaltis tarkoittaa sitä että ihminen on etukäteen mielessään hyväksynyt itsensä kaatamisen sillä tavalla, ei on valmis kaadettavaksi.
googlaa: shaktipat, kundaliini, reiki, messmerismi alkuperäiset termit, mutta uskonnollisessa yhteydessä niistä voidaan käytttää peitetermejä- Anonyymi
Jeesus on taivaassa eikä täällä maan päällä tönimässä ihmisiä selälleen maahan.
Raamatun mukaan valejeesus eli antikristus on täällä maan päällä apureineen eksyttämässä niin palon ihmisiä kuin mahdollsita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on taivaassa eikä täällä maan päällä tönimässä ihmisiä selälleen maahan.
Raamatun mukaan valejeesus eli antikristus on täällä maan päällä apureineen eksyttämässä niin palon ihmisiä kuin mahdollsita.Kyllä kun se Roomalainen sotaväki ja muu porukka ylipappeineen meni Jeesusta pidättämään. Jeesus kun sitten kysyy porukalta että, "ketä etsitte" ja kun he vastaavat kysymykseen, "Jeesusta nasaretialaista". Jeesus sanoo. "Tässä olen".
Silloin sotilaat ja koko porukka kaatuu mukkelis mukkelis maahan, siinä on keihäät ja seipäät ristissä ja rastissa, miehet rurinpäin naama rapakossa, kun sitten tämä uljas sotaväki, parta savessa ja miekan tuppi hiekkaa täynnä, sekä ylipapit kauhtanat ravassa vääntäytyy pystyyn. Jeesus kysyy uudestaan "ketä etsitte," Ja sama vastaus. Jeesusta naretialaista. Jeesus sanoo, "minä hän sanoin tässä ole". Tämä tapahtuma kerrotaan Evankeliumissa, mutta en muista missä niissä.
Siis kaatuihan Saulus tarsolainenkin porukkoineen Damaskoon menevällä tiellä. Kun Jeesus ilmestyi heille. Kyllä Jumala ihmisen nurin saa, ei siinä tarvita ihmistä työntämässä ja pukkimassa. Kun Jumalan tuulet puhaltaa oikeen vähän rajummin, siinä kaatuu metsät talot ja joskus ihmisetkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kun se Roomalainen sotaväki ja muu porukka ylipappeineen meni Jeesusta pidättämään. Jeesus kun sitten kysyy porukalta että, "ketä etsitte" ja kun he vastaavat kysymykseen, "Jeesusta nasaretialaista". Jeesus sanoo. "Tässä olen".
Silloin sotilaat ja koko porukka kaatuu mukkelis mukkelis maahan, siinä on keihäät ja seipäät ristissä ja rastissa, miehet rurinpäin naama rapakossa, kun sitten tämä uljas sotaväki, parta savessa ja miekan tuppi hiekkaa täynnä, sekä ylipapit kauhtanat ravassa vääntäytyy pystyyn. Jeesus kysyy uudestaan "ketä etsitte," Ja sama vastaus. Jeesusta naretialaista. Jeesus sanoo, "minä hän sanoin tässä ole". Tämä tapahtuma kerrotaan Evankeliumissa, mutta en muista missä niissä.
Siis kaatuihan Saulus tarsolainenkin porukkoineen Damaskoon menevällä tiellä. Kun Jeesus ilmestyi heille. Kyllä Jumala ihmisen nurin saa, ei siinä tarvita ihmistä työntämässä ja pukkimassa. Kun Jumalan tuulet puhaltaa oikeen vähän rajummin, siinä kaatuu metsät talot ja joskus ihmisetkin.Kyllähän Jumala tietenkin pahiksia kaataa monessakin eri kohtaa Raamatussa , mutta ei koskaan omiaan.
- Anonyymi
Sanalla MINÄ OLEN - on kaatunut raamatunmukaan.
Sanalla MINÄ OLEN - tapahtuu polvistuminen.
Sanalla MINÄ OLEN - viivaalta loppuu panettelu. - Anonyymi
Sanalla MINÄ OLEN SE, KUKA MINÄ OLEN!
Ajassa viisaimmat alkaa tutki Sanaa, kuka HÄN ON! ja lopettaa turhampäiväisen jauhamisen. Tyhjänpäiväiset sitten jauhavat - kunnes viimeisellä mittapaikalla toteavat, KUKA HÄN ON! Mutta, HÄN EI TUNNE, kun jauvat eivät ole kiinnittäneet täälläkään huomiota tutkimiseen, omalta kohdaltaan. - Anonyymi
Miksi harjoitat painia tällä palstalla? Sulla on vapaa ajan ongelmia. Olet väärällä osastolla.
- Anonyymi
Jeesus näytti Rooman sotaväelle ja ylipapeille kaataessaan ne maahan, että heillä ei todellisuudessa ole Häneen mitään valtaa. Maahan rähmälleen kaatunut sotaväki olis voitu listiä siihen paikkaan. Samoin kun Saulus Tarsolainen miehineen oli menossa Damaskoon vangitsemaan kristittyjä. Jeesuksen ilmestyessä hänelle tiellä. Hän väkineen makas hietikossa hetkessä ja Saulus menetti näkönsä. Saulus ymmärsi, toisin kun ylipapit ja Rooman sotaväki, että nyt hän kohtasi voimakkaamman, mitä hän oli koskaan voinut edes kuvitella. Kyllä me joskus jokainen tulemme kohtaamaan Jumalan ja Luojamme uskoimme sitä tai emme.
- Anonyymi
On typerää perustella kaatamista, kun Jumala kaataa pahiksia maahan monessakin tilanteessa.
Jumala ei koskaan kaada omia lapsiaan maahan selälleen, maahan jossa se paratiisin käärme laitettiin kulkemaan.- Anonyymi
Jumalan omat seisovat tukevasti jaloillaan.
Kristinusko tuli Suomeen jo ensimmäisellä vuosituhannela Ortodoksien tuomana.
Ortodoksisuus tarkoittaa oikeaoppista ja Jumalan edessä seisovaa henkilöä.
1. Kun. 8:14
Kuningas kääntyi kansaan päin ja siunasi koko Israelin seurakunnan. Kaikki seisoivat,
2. Aik. 29:26
Leeviläiset seisoivat paikoillaan käsissään Daavidin teettämät soittimet, samoin papit torvineen.
Ei kukaan ryöminyt sekavassa mielentilassa penkkien alla, kuten eräät tekevät.
- Anonyymi
Jumalan läsnäolossa enkelitkin seisovat, eivät makaa hurmoksessa selällään lattialla, kuten eräät tekevät.
Jes. 6:2
Hänen yläpuolellaan seisoivat serafit,
Luuk. 23:49
Jeesuksen tuttavat seisoivat kaikki etäämpänä ja seurasivat sieltä tapahtumia.
Jumalan kansa on seisovaa kansaa, ei maassa selällään makaavia.
Ilm. 15:2
Minä näin kuin kristallisen meren, joka välkehti tulta. Tuon kristallimeren rannalla SEISOIVAT pedosta voiton saaneet, ne, jotka eivät olleet kumartaneet sen kuvaa eivätkä ottaneet merkkiä, jossa on sen nimen luku. Heillä oli käsissään Jumalan harput, - Anonyymi
Tämän maailman heikot alkeisvoimat pystyvät ihmisen hyvin kaatamaan lattialle selälleen, mutta eivät pysty parantamaan ihmistä mistään todellisesta sairaudestä.
Sitähän Niilokin ihmetteli muistelmissaan, mikä kumman henki heitä oikein kaataa maahan kun se sama henki ei pysty ketään oikeasti parantamaan yhtään mistään oikeasta sairaudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37840284Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168697Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316050Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224648Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623865Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543640Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743191- 342863
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262