Miksi ihminen rutisee ja paukkuu?

Anonyymi

Vaikka itse olen 45 vuotta nuori, niin mennessä aamupissalle kuulostaa samalta, kuin konekiväärillä ampuisi.

Kuinka monta paukkua itse päästelette vuosittain? Nyt en tarkoita sitä maailman isointa pierua, jota en tajunnut tallentaa.

Se tosiaan vastasi koko Suomen vuosittaisia metaanipäästöjä, ihan 15 sekunnissa. https://www.youtube.com/watch?v=2fPpV5QmMKU

>Timppa<

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyykö sun pinnistää pisu ulos? Vois olla lääkärissä käynnin paikka.

      Jos prötiseminen johtuu täydellisestä rentoutumisesta, tilanne on varmaan ihan ok. Kyllähän vessassa sopii paukutella.

      Jos tuntuu siltä että koko päivä kuluu kaasuja päästellen, kannattaa tarkistella syömisiään.

      xLiner

      • Anonyymi

        Miten voi koko asia mennä noin ohi? Kysehän oli nivelten paukkumisesta, eikä mistään sun fantasiasta.

        >Timppa<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi koko asia mennä noin ohi? Kysehän oli nivelten paukkumisesta, eikä mistään sun fantasiasta.

        >Timppa<

        Timon vessaseikkailut osa 203...

        Mikä nivel paukkuu pissatessa?

        Mä en ehkä halua tietää minkälaisen sotkun saat aikaiseksi, jos naksuttelet samalla sormiesi niveliä.. tai venyttelet.. 🤯

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Timon vessaseikkailut osa 203...

        Mikä nivel paukkuu pissatessa?

        Mä en ehkä halua tietää minkälaisen sotkun saat aikaiseksi, jos naksuttelet samalla sormiesi niveliä.. tai venyttelet.. 🤯

        xLiner

        Hehe. Timppa on oikeasti Peräsmies.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Peräsmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi koko asia mennä noin ohi? Kysehän oli nivelten paukkumisesta, eikä mistään sun fantasiasta.

        >Timppa<

        veri kokeissa kannattaa käydä miesten yleisin on eturauhas syöpä,


    • Anonyymi

      Ruokavalio ja kuinka siitä nauttii vaikuttaa asiaan? Hotkimalla syömänsä yleensä nielee samalla ilmaa enemmän ruoan kanssa, jolloin ilmavaivatkin lisääntyy. Luulisi sinun ikäisen jo tällaiset tiedostavan?

    • Anonyymi

      Mulla naksaa nilkat (oikean puoleinen eritoteen), polvet, selkä, niskat, ranteet, sormet,...
      T: 32v mies.

    • Anonyymi

      Jaa, joskus tulee se päivä kun johonkin aina sattuu kun nousee sängystä, jos ei satu mihinkään niin on kuollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe