???
Mulla on siellä listassa mm: exä (hellittelynimellä), exän äiti ja vanha vuokra parin vuoden takaa.
Ois tosi kiva saada poistettua mutta mobiilissa ei ainakaan onnistu!
Miten S-pankissa poistetaan maksupohja
8
11677
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy pankilta jos haluat sen pois. Prismojen infoissa autetaan varmasti
- Anonyymi
Mene sinne S-pankkiin tietsikalla!
Etusivulla on "yläpalkki" Valitse palkissa toinen vasemmalta ja siellä maksusaajaluettelo.
Valitse luettelosta se jonka haluat mäkeen ja suoraan etunäytössä on poista!- Anonyymi
Hyvin toimi tekee vaan niinkun ohjeessa oli
- Anonyymi
Toimi. Kiitos
- Anonyymi
Ei toimi noin
- Anonyymi
Toimii noin
- Anonyymi
Mä oikeen pidä koko s-pankkia pankkina.
Aina mollataan ja minäkin mollaan OP:ta tai Nordeaa, mutta niiden tekninen tapa on aivan eri kuin S-pankin.
Kyllähän s.-pankki toimii satunnaisessa jutuissa, mutta en minä muuta tekisi kuin satunnaisia juttuaja.- Anonyymi
S-Pankki päinvastoin toimii vain perusjutuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624809- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481741