???
Mulla on siellä listassa mm: exä (hellittelynimellä), exän äiti ja vanha vuokra parin vuoden takaa.
Ois tosi kiva saada poistettua mutta mobiilissa ei ainakaan onnistu!
Miten S-pankissa poistetaan maksupohja
8
9908
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy pankilta jos haluat sen pois. Prismojen infoissa autetaan varmasti
- Anonyymi
Mene sinne S-pankkiin tietsikalla!
Etusivulla on "yläpalkki" Valitse palkissa toinen vasemmalta ja siellä maksusaajaluettelo.
Valitse luettelosta se jonka haluat mäkeen ja suoraan etunäytössä on poista!- Anonyymi
Hyvin toimi tekee vaan niinkun ohjeessa oli
- Anonyymi
Toimi. Kiitos
- Anonyymi
Ei toimi noin
- Anonyymi
Toimii noin
- Anonyymi
Mä oikeen pidä koko s-pankkia pankkina.
Aina mollataan ja minäkin mollaan OP:ta tai Nordeaa, mutta niiden tekninen tapa on aivan eri kuin S-pankin.
Kyllähän s.-pankki toimii satunnaisessa jutuissa, mutta en minä muuta tekisi kuin satunnaisia juttuaja.- Anonyymi
S-Pankki päinvastoin toimii vain perusjutuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222