Ilman Jeesuksen Kristuksen ristin sovitusta

Anonyymi

ei kenelläkään olisi mitään mahdollisuutta pelastua iankaikkiseen elämään.

45

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi kiitän Häntä ikuisesti!

      • Anonyymi

        Venttas hoi. Saat pikemminkin odottaa sitä kiitoksen aihetta ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venttas hoi. Saat pikemminkin odottaa sitä kiitoksen aihetta ikuisesti.

        Kiitän jo tapahtuneesta. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän jo tapahtuneesta. 😁

        ” Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.”

        ”Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
        kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,
        ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.”
        Ef 2:14-16


      • Anonyymi

        Jeesus rakastaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän jo tapahtuneesta. 😁

        Oi Jeesus, lähde autuuden,
        mun elämäni iäinen,
        sä kärsit ristinkuoleman
        mun edestäni katkeran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venttas hoi. Saat pikemminkin odottaa sitä kiitoksen aihetta ikuisesti.

        "Liha ja veri ei voi olla Henkeni asuinsija ikuisesti, olkoon Ihmisen elinikä siis suurimmillaankin vain 120 vuotta"(Mooses, Genesis ??:??)

        "Tulevina aikoina alle sata vuotiaana kuollutta itketään kuin kätkytkuolemaa"(Jesaja).
        Jesajan ennustus ei ole vielä käynyt toteen, mutta ymmärtäkäätte, että varsinkaan nykyinen ruumiimme EI OLE tietenkään koskaan kuolematon, koska materia on silti heppoinen ja huono rakennusaine, pitääkseen meitä ikuisesti elossa, ja koska kirjoituksissa sanotaan, että myös "ÄITI MAA" on tehnyt rikkomuksia, varsinkin elollisten ruumiiden massoilleen. Siitä rikkomuksesta - antaa kaikkein elävien kuolla - ei ole ollut hyötyä äiti maalle, jos elolliset olennot ehtivät lisääntyä, jolloin siis kuollut olento lisäsi äiti maan tuskaan koota lisää elollisia, vain moninkertaisesti... Siitä ehkä olisi, äitimaalle helpotusta, JOS monetkaan ihmiset eivät turhaan lisääntyisi - enää - jos vaikka olosuhteet(köyhyys, perinnölliset sairaudet mm.) olisi liian suuri ongelma, tuottaa suvunjatkoa... Niin minulle ainakin kävi.

        "Ylösnousemusruumis, joka on etupäässä uskovaisten saama etu - saattaa olla jo ikuinen ruumis, ellei Ihminen lankea uudestaan, siinä materiaruumiin jälkeisessä elämässään Taivaassaan, kokemaan uudestaan inkarnaation"...


      • Anonyymi

        Vain puhdas uhri kelpasi ja nyt ei puhuta ulkoisesta puhtaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
        kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,
        ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.”
        Ef 2:14-16

        Jo täällä riemusi Jeesus on,
        maan päällä, laaksossa ahdingon.
        Kun matka vaikea uuvuttaa,
        hän armonlähteenä virvoittaa.


      • Miksi et saman tien kopioi koko virsikirjaa tänne?
        Tilaa löytyy, sanoi Seurahuoneen portsari.


      • Anonyymi

        Niinpä niin visva paska ja veri niistä Jeesuksesi haavoista valui, jos oletetaan , että tarina on tosi.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Miksi et saman tien kopioi koko virsikirjaa tänne?
        Tilaa löytyy, sanoi Seurahuoneen portsari.

        Pyhässä Hengessä syntyneet virret ovat mainiota vastalääkettä kaikelle törkeälle rienalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain puhdas uhri kelpasi ja nyt ei puhuta ulkoisesta puhtaudesta.

        Aivan!


    • Anonyymi

      Iankaikkinen uskovaisuus ei ole mitenkään tavoiteltava tila joten eipä tuo haittaa mittää ettei tuota koskaan tapahtuunutkaan. Case closed ja höpinät pois.

      • Anonyymi

        No, meitä on moneksi, "uskosta on hyötyä kaikkeen!" (Raamatun apostoli) Se antaa meille mahdollisuuden rakentaa HETI se, mitä tiedemiehetkin todistelivat itselleen vuosituhansia, JOS USKOMME - teoriansa aina heti , ja että heidän maailmankuvansa olisi edes osittain perusteltavissa ja tosi, vaikka uusi tieto saattaa jo parinkin vuosisadan jälkeen tietää, jonkin asian TAAS päinvastoinkin kuin nykyään. Ja vielä enemmän on uskosta hyötyä sosiaalisissa suhteissa, ja moraalisessa kypsyydessämme... Ja juuri uskomme mahdollistaa IKUISEN ELÄMÄN, se on ihan yx hailee mitä mieltä demonit ovat asiasta...


    • Anonyymi

      Sai sovittaa ihan vapaasti sitä ristiä.
      Ei minua olis tuollainen sm-harrastus kiinnostanutkaan.

    • Anonyymi

      Ja se on hyvä niin. Eipähän tarvitse kenenkään haavilla olemattomasta eikä olla kiitollisuudenvelassa toimittamattomasta palvelusta.

    • Anonyymi

      Todisteena tästä, voit tänäkin päivänä, koko kristikunnassa nähdä tälle erikseen pyhitettyjä paikkoja, sovituskoppeja.

    • Anonyymi

      Aivan näin se on. Pelastuminen on kiinni siitä, uskotko Jeesukseen Raamatun opetuksien mukaisesti:
      https://eroakirkosta.fi
      Se ei tarkoita kristinuskosta eroamista.

    • Anonyymi

      Se on totta.

      • Anonyymi

        Ei muinainen satu vakuuttelemalla/valehtelemalla todeksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muinainen satu vakuuttelemalla/valehtelemalla todeksi muutu.

        Samaa mieltä. Sadut ei muutu todeksi.


      • Onko 1930-luku (jolloin vapahtajamme Aku Ankka syntyi) hihupetterille jo muinaisuutta, mutta 2000 vuoden takainen Palestiina ei ole? 😮


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Onko 1930-luku (jolloin vapahtajamme Aku Ankka syntyi) hihupetterille jo muinaisuutta, mutta 2000 vuoden takainen Palestiina ei ole? 😮

        Ehkäpä teidän Aku-uskoisten kannattaa perustaa Ankka-temppeli, jotta voitte kokoontua Ankkaa ylistämään…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä teidän Aku-uskoisten kannattaa perustaa Ankka-temppeli, jotta voitte kokoontua Ankkaa ylistämään…

        Aivan!


    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Uskomuksia ja oletuksia on voitu myöhemmin ihmisjärjellä osoittaa todeksi!Uskonnolliset oletukset ovat joskus jo syntyvaiheessa vain uskomuksia!Koskee kaikkia uskontoja!

    • Anonyymi

      Olisi kannattanut pojan vähän ajatella, ennenkuin alkoi laillista esivaltaa vastaan kapinoimaan. Ei pelkkä isättömyys anna mitään erioikeuksia.

    • Anonyymi

      Eikä muuten sen kanssakaan.

      Perehdy pikkasen biologiaan, uskomushoitojen sijaan.

    • Anonyymi

      Herrani, armahda,
      ohjaa ja taivuta,
      minne ja milloinka tahtosi vie.
      Neuvoilla Henkesi
      valaise mieleni.
      Tee, Jeesus, rakkaaksi ristisi tie.

    • Anonyymi

      ” Kristuksen tähden menköön vain
      maailma tykkänään,
      kun kalleimpana aarteenain
      mä pidän ristiään.”

      • Anonyymi

        Käykkönä useinkin sillä roikkumassa? Itse en ole oikein innostunut noista sado-maso-leikeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykkönä useinkin sillä roikkumassa? Itse en ole oikein innostunut noista sado-maso-leikeistä.

        Pahinta äärimasokismia on mennä helvettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta äärimasokismia on mennä helvettiin.

        Vielä pahempaa on kuvitella se, sillä kysehän on vain mielikuvituksen tuotteesta.


    • Anonyymi

      Ilman Jeesuksen Kristuksen ristin sovitusta ei kenelläkään olisi mitään mahdollisuutta pelastua iankaikkiseen elämään, eikä sen puoleen myöskään sen kanssa. Ei pidä uskoa satuja, aikuisen varsinkaan.

      Pallistellaan täällä aikansa ja kuollaan pois niin kuin luonnonlaki on. Ei vain pidä tuhlata aikaansa uskomushoitoihin.

    • Miksei olisi?

    • Anonyymi

      Kuinka niin? Kaikkivoipa Jumala voi koska tahansa määrätä, että kaikki pelastuvat ilman mitään jeesuksia ja ristejä.

    • Anonyymi

      Jeesus yli meitä pelastamaan, mutta silti jotkut häntä pilkkaavat.

    • Anonyymi

      Ps. 98: 4–5
      Messias on tulossa

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe