https://ohjaamo.hel.fi/tapahtumat/tsw-group-rekrytoi-taksinkuljettajia-2/
Jatkuvara rekry päällä eri nettisivulla, ERITYISESTI hELSINGIN kaupungin sivuilla
https://tyollisyyspalvelut.hel.fi/fi/tapahtuma/tsw-group-rekrytoi-taksinkuljettajia-syyskuussa
https://tyollisyyspalvelut.hel.fi/fi/tapahtuma/tsw-group-rekrytoi-taksinkuljettajia-lokakuussa
Siitä epämääräinen firma, että mitään nettisivua yrityksellä ei ole, yhteyshenkliön nimi ulkomaalainen, eikä firmalla ole edes muuta sähköpostia kuin gmail.
Palkasta ja työajoista ei kerrota tiukkaa faktaa. Ja joutuuko esmi. itse pesemään ja imuroimaan auton käsin, mitä en osaa eikä kiinnosta, koska provikkapalkka.
Kannattaako hakea? Juuri nyt oma tilanteeni on, että olen kokonaan työtön ja elän Kelan toimeentulotuella ja Kelan työmarkkinatuella. Jos tienaan alle 150€/kk, se ei laske toimeentulotukea. Eli yhtään yli 149,99€ en saa tienata kuukaudessa.
Voiko taksi ajaa näin? mitä muuta työtä suosittelette Helsingissä, jotta saa tämän taskurahan ja EI pakoteta tekemään yhtään enempää töitä?
Taksi on tähän tavoitteeseeni sikäli huono, että provikkapalkka on satunnainen eli vaikeaa säätää tasan 149 euroon palkkaa.
TSW-Group rekrytoi taksinkuljettajia
6
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkennan vielä, etät mitään kuljetusalan kokemusta tms mulla ei ole, koska olen akateeminen työtön joka on töissä istunut vain toimistotuolin ja tietokoneen välissä, välillä toki tulostimelta tuloste hakien.
- Anonyymi
Eikä mulla ole tosiaan kuin B-ajokortti eikä lupaa ajaa taksia, uberia tms.
Erityisesti korostan, että yrittäjäksi en halua jotta työttömyyskorvaus tippuu varmasti tilille. - Anonyymi
Millekään Niemi Oy:lee en hae, koska alaselkä ei siedä edes jatkuvaa seisomista, puhumattakaan raskaiden taakkojen kantamisesta.
- Anonyymi
Lisäksi en halua keskellä yötä työskennellä vaan siten etät pääsen kotiin Helsingni lähiöön kivasti ja turvallisestai lähijunalla
- Anonyymi
No huh huh 😂
- Anonyymi
Rasitus taksinajossa on vaihtelevaa ja joskus eteen voi tulla isojakin taakkoja, joten selkä olisi hyvä olla kunnossa, muuten ei hommasta tule mitään, jos joutuu hampaita kiristelemään jo sen takia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188170Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1006418Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743693- 732622
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402500- 452363
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222206- 1122082
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595