https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2e6503b6-3333-4a0a-a12b-0c8ecd9443ff
Hyvä niin, pysyy flunssat poissa. Käsidesistäkään ei luovuta, ei tule noroviruksia.
Maskipakko ei poistu koskaan
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mskit pois, rokotteet roskiin ja paluu normaaliin
t jumala- Anonyymi
Ja hautaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hautaan....
...ajallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ajallaan.
Missäköhäk oltas jos olis Sipilä saanut sotensa läpi
Onneks SDP kaatoi Sipilän riisto soten
Oltas kuin bernerintaksisa Monosen arkussa kaiki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hautaan....
Pahasti on media sinut poloisen pelotellut😅
- Anonyymi
Orjat pitää jostain tunnistaa😂🤣
- Anonyymi
Enoo käyttäny enkä käytä tulevaisuudessakaan muutakun tarvittaessa remppa hommissa jos itse haluan. Oksettavan näköistä kun väki vipeltää orjuudenmerkit naamalla.
- Anonyymi
Mä käytän kans, jos pällyttelen jotain sementtipusseja, hiomapölyjä yms. En muuten.
- Anonyymi
Evoluutio korjaa onneksi maskittomat pois kuleksimasta.
- Anonyymi
Täällä sitä ollaan. Kertaalleen korona kotona sairastettuna. Terveenä ja luonnonsuojalla varustettuna.
- Anonyymi
Tänään bussiin nainen tuli ilman maskia ja ajattelin että mitä ja toivoin olevani yhtä rohkea.
- Anonyymi
Hirveää, että joku ajattelee ehkä minustakin, että koska olen nainen joka tulee bussiin ilman maskia, olen "rohkea." En haluaisi elää sellaisessa yhteiskunnassa, jossa raittiin ilman hengittäminen julkisessa tilassa osoittaa rohkeutta.
Jos olisi tieteellistä perustetta että maskit estävät jonkun virustaudin leviämistä ja eivät ole käyttäjänsä terveydelle vaarallisia (siis käytän tarkoituksella vahvaa ilmausta: vaarallisia) niin voisin toki harkita pitää niitä. Mutta sellaisia perusteita ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveää, että joku ajattelee ehkä minustakin, että koska olen nainen joka tulee bussiin ilman maskia, olen "rohkea." En haluaisi elää sellaisessa yhteiskunnassa, jossa raittiin ilman hengittäminen julkisessa tilassa osoittaa rohkeutta.
Jos olisi tieteellistä perustetta että maskit estävät jonkun virustaudin leviämistä ja eivät ole käyttäjänsä terveydelle vaarallisia (siis käytän tarkoituksella vahvaa ilmausta: vaarallisia) niin voisin toki harkita pitää niitä. Mutta sellaisia perusteita ei ole.Ei se sukupuoli nyt ollut tässä se tärkein tekijä vaan maskiton sattui olemaan nainen joten voit olla ihan rauhassa sen suhteen etten stalkkaa maskittomana kulkevia naisia ajatellen heidän olevan supersankareita. Olen kanssasi aivan samaa mieltä maskin perusteettomuudesta ja muustakin joten sori jos aiheutin paineita tai stressiä. Nyt menen ruuansulatus levolle.
- Anonyymi
Niin, se on omia valintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sukupuoli nyt ollut tässä se tärkein tekijä vaan maskiton sattui olemaan nainen joten voit olla ihan rauhassa sen suhteen etten stalkkaa maskittomana kulkevia naisia ajatellen heidän olevan supersankareita. Olen kanssasi aivan samaa mieltä maskin perusteettomuudesta ja muustakin joten sori jos aiheutin paineita tai stressiä. Nyt menen ruuansulatus levolle.
Oho, eikö ruokasi enää sula muuten😬
Minä lähin ruuan päälle kävelylle kroppa pysyy vetreenä😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, eikö ruokasi enää sula muuten😬
Minä lähin ruuan päälle kävelylle kroppa pysyy vetreenä😉Mä oon kato vanha.
- Anonyymi
En allekirjoita tuota.
- Anonyymi
Suositus ja pakko, hiukan eriasioita.
- Anonyymi
Maskipakkoa ei ole ollut juridisessa mielessä ollenkaan, koska sellaista lakia ei voi säätää joka pakottaisi ihmiset käyttämään maskia. On ollut ns. vahva suositus. Tämän ympärille on kehittynyt valtava sosiaalinen paine, ja esim. HSL on käyttänyt maskipakko-termiä kuulutuksissaan, mikä on väärin.
Maski on terveydelle vaarallinen pitkään ja usein käytettynä. Hapensaannin vaikeutuminen, runsas hiilidioksidipitoisuus ja hengitysilman epäpuhtaudet altistavat virussairauksille ja muillekin sairauksille, ja laskevat myös vastustuskykyä. Tämä on hyvin vaarallista pitemmän päälle.
Toki maskia voi käyttää lyhyen aikaa vaikka päivittäin, esim. 15 min, mutta yhtään enempää ei pitäisi. Lasten ja nuorten maskinkäyttö koulupäivän aikana on terveydellisesti erittäin vakava asia ja saattaa kostautua myöhemmin esim. kovempina sairasteluina uusien virusten tullessa.
Jos on itse koronan riskiryhmää, tai on lähikontaktissa riskiryhmään kuuluvan kanssa, voi harkita tehokkaan maskin käyttöä. Tavallinen marketin maski ei auta mitään, koska korona on aerosolihiukkasena niin pieni että läpäisee maskin helposti. Erityisvalmisteiset ammattilaismaskit saattavat suojata jonkin verran ihan oikeastikin, ja niiden käyttö olisikin yksi tapa toteuttaa ns. kohdennettua suojelua, jolla virustaudin leviäminen riskiryhmiin voidaan estää. Mutta on selvä, ettei kukaan voi käyttää tällaista tehokasta maskia pitkään, se on käyttäjän terveydelle vaarallista.
Maskisuositusten ja laittomien "maskipakkojen" säätämisessä on menty metsään, se on hölmöläisten peitonjatketta ja hyvin vaarallista sellaista. Maskit pois ja heti. varsinkin lasten naamalta.- Anonyymi
Mulla astma, kuulun riskiryhmään. En käytä maskia, se ahdistaa hengitystä. Tauti jo ollut, joten en huolissani siitä ole.
- Anonyymi
Vantaalainen opettaja Leena Fredriksson pidätettiin virastaan, koska hän ei terveyssyistä käyttänyt maskia. Hän kertoo videohaastatteluissaan maskipakon vaikutuksista terveyteen ja kuinka lapsia piikitetään pakolla, vaikka he kieltäytyvät, ja jopa vanhempien tahdon vastaisesti:
https://tokentube.net/v/3162971696/-63---Leena-Fredriksson---Mitä-Kouluissa-Tapahtuu--Oppilaan-Ohjaajan-Näkökulma
https://www.youtube.com/watch?v=IGRXSyQl7Pg- Anonyymi
Salaliittoteorikkon "faktana" itsekyhätty oma blogi ja puhelimella itsekuvattu tubevideo.
Kuka uskoo? Tyhmät lampaat
😂🤗😇😎
- Anonyymi
Kunhan runko hyvä, maskillinen nainen on ok. Voi naida ja ajatella että maskin takana on jokin ihanuus.
- Anonyymi
Pääasiassa julkisissa liikennevälineissä näkyvät maskittomat on kaapusakkia ja muita kehitysmaa muslimeita.
- Anonyymi
Maskilla näytät heitäkin säälittävämmältä😂
- Anonyymi
Kyllä on pelleilyä tämä touhu, maski tekee sairaaksi ja sen käyttäminen väsyttää, halutaanko tällä tuhota ihmisten psyykkinen ja fyysinen terveys?
Miksi kukaan ei ota tähän kantaa julkisesti?
Ovatko kaikki jo niin pihalla tästä touhusta? - Anonyymi
Kaikille rokote vaikka pakolla.
- Anonyymi
Rokote josta ei ole mitään hyötyä, jos on tuon pahasti liioitellun koronan jo sairastanut niin milsi pitäisi ottaa piikki joka voi olla vaarallisempi kuin koko korona?
Kyllä tässä on jotain muuta takana kuin koronan vaarallisuus. Koko homma on 80% pelkkää sumutusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokote josta ei ole mitään hyötyä, jos on tuon pahasti liioitellun koronan jo sairastanut niin milsi pitäisi ottaa piikki joka voi olla vaarallisempi kuin koko korona?
Kyllä tässä on jotain muuta takana kuin koronan vaarallisuus. Koko homma on 80% pelkkää sumutusta.Niin, sun linnunaivoissa ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sun linnunaivoissa ehkä
Samoin sinne!
- Anonyymi
2-3 piikitetyt sairastaa. Nyt uutisoivat miten mahtavaa kun 2 piikin jälkeen sairastaa kovin oirein muttei tarvitse sairaalahoitoa.
Minä, ja 20 tuttua sairastettiin kotona, ilmanpiikkejä.
Jos katsoo sairastuneiden määriä, voi todeta, että rokottamattomista monet sairastaa kotonaan. Kun sairaaloissa on niin vähän kotonapotilaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä on jotain muuta takana kuin koronan vaarallisuus. Koko homma on 80% pelkkää sumutusta.Totta. Mikä vimma on piikittää kiireellä lapsetkin, joille korona vaaraton?
Lapsien piikityksiä jatketaan silti, vaikka fimean sivut kertoo että ovat saaneet vakavia haittoja. Lapsille piikki näyttää olevan tautia vaarallisempi, mutta piikitetään silti.
Kolmatta piikkiä harkitaan, vaikka eu ei sitä suosita. Kun ei ole tutkittu, miten kolmas piikki vaikuttaa ihmisiin, kun osalle tullut jo 2 piikistä vakavia haittoja....
Piikkejä tilattu jo vuosiksi eteenpäin. On myös erikoista, että käytetään samaa piikkiä, sitä toimivaksi kehittämättä. Vaikka tiedossa on, etteivät 1,2 ja 3 piikit estä edes tartuntaa.
- Anonyymi
Vai niin, että hautaan maskin naamalla, piikki olkavarressa tököttäen =D käkäkäkäkä!
- Anonyymi
Ihmiset ei vaan herää mitä tähän voi enää sanoa 😂🤣
- Anonyymi
Rokotteet peittoaa maskit 10-0.
- Anonyymi
Media uskotellut vai😂
Nyt uutisoivat millainen on korona 2 piikin jälkeen😆
Ei siis estä koronaa.
Hassua, että uutisoiduilla 2 piikin jälkeen ollu oireet kovemmat kun minulla ilman piikkejä😂
- Anonyymi
Saatanan maskit. Helvetin taliaivot thl:n uunot ja pässit horisee noista. Maailmassa joka minuutti heitetään pois 3 miljoonaa maskia! Kuvitelkaa. Mikä raaka-ainemäärä menee ja jäteongelma ympäristölle. Vesistöissä takertuvat lintujen kaulaan jne. En pidä moista paskaa. Totta se on että maski jää jatkossa hysteerikoille pysyvänä ja varmaankin terveyskeskuksiin ja kirjastoon tms ei pääse enää ilman idioottirättiä.
- Anonyymi
Niitä on täällä maallakin tien varsilla, neljä näky tänään. Mietin, pitäskö huomenna kerätä toisten paskaset maskit taas...
Luontoon jää järkyttävä määrä maskisaastetta. Eikä Päättäjät oo huomaavinaan ongelmaa.
Maskit=bisnestä joillekkin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on täällä maallakin tien varsilla, neljä näky tänään. Mietin, pitäskö huomenna kerätä toisten paskaset maskit taas...
Luontoon jää järkyttävä määrä maskisaastetta. Eikä Päättäjät oo huomaavinaan ongelmaa.
Maskit=bisnestä joillekkinMaskit tarttuvat lintujen ja muiden eläinten jalkoihin ja ovat aiheuttaneet, että jotkut eivät pääse liikkeelle ja rimpuillessaan tukehtuvat maskiin. Lehdissä on ollut näistä kuvia. Ällöttävää. Itse joskus poimin maassa ja pensaissa lojuvia maskeja paperinenäliinaan ja vien läheiseen roskikseen.
Tällä koronahössötyksellä on aika paljon haittapuolia eikä vain meille ihmisille.
- Anonyymi
Ai, en käytä, koska niistä on jopa haittaa. Käsidesit menee ihon läpi, verenkiertoon, ja rasittaa sisäelimiä. Maskilla joutuu hengittämään omaa hiilidioksidia, ei hyväksi auvoille.
Lisäksi, maskit ei maadu, niitä luonnossa jo paljon. Ongelmajätettä!
Elän luonnonsuojalla.
Kertaalleen sairastettu korona jo, enkä pelkää uusintaa. - Anonyymi
Tänään laitan 2 maskia päällekkäin
- Anonyymi
Tässä videossa ammattimaalari näyttää, kuinka tavallinen lateksimaali menee kahden maskin läpi. Päällimmäisenä on tehokas hengityssuodattimella varustettu maski ja alla vielä kangasmaski.
https://www.facebook.com/groups/217173592865426/permalink/553404972575618/
- Anonyymi
Ei maskia tarvitse pitää jos et halua, täysin vapaaehtoista ja useimmiten turhaa, vsrsinkin kun useimmat pitävät samaa maskia niin kauan kun se menee hajalle.
- Anonyymi
Maskimikan (salminen) on aika poistua. Maskit pysyy. Tänään kun tartuntoja on ennätysmäärä, maskeista alusta asti valehdellut maskimika haluaa luopua maskeista. https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008680999.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978