Sillä hän on minut pelastanut ikuiselta kadotukselta.
MINÄ RAKASTAN JEESUSTA!
40
777
Vastaukset
- Anonyymi
”Minä rakastan Herraa, sillä hän kuulee minun ääneni ja rukoukseni;”
Psalmi 116:1- Anonyymi
Ole hiljaa ei sun jaeoksennuksia kukaan kuule, paitsi äänet päissäsi
. Avaaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hiljaa ei sun jaeoksennuksia kukaan kuule, paitsi äänet päissäsi
. AvaajaMiksi herjaat? Etkö tiedä, miten herjaajien lopulta käy?
- Anonyymi
Ai sinutko vain? Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI KOKO MAAILMAN itsensä kanssa, ei pelkästään sinua.
- Anonyymi
Käytinkö sanaa ”vain”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytinkö sanaa ”vain”?
” Sinä osoitat palvelijallesi hyvyyttä sanasi jälkeen, Herra.”
- Anonyymi
” Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Herra, mikä on ihminen, että hänestä lukua pidät, mikä ihmislapsi, että häntä ajattelet!”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Herra, mikä on ihminen, että hänestä lukua pidät, mikä ihmislapsi, että häntä ajattelet!”
” Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Käy, Herra Jeesus, luokseni,
tee sydämeeni majasi.
Se täytä, Jeesus, armolla
ja asu aina minussa.
Taivaaseen minut johdata,
luonasi anna riemuita.
Jo kohta Herra saapuukin.
Niin, aamen, Jeesus rakkahin.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjutko Messiaasi,
oi kansa sokea,
kun tästä maailmasta
ei ole valtansa?
Maailma turhin toimin
taistelee omin voimin.
Siunattu olkoon hän,
ken meille tuo elämän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurelle vieraallenne
nyt tietä raivatkaa
ja portit sydäntenne
hänelle aukaiskaa.
Tie tehkää suoraksi.
Te laaksot, kohotkaatte,
te vuoret, vaipukaatte
aukeiksi, sileiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Käy, Herra Jeesus, luokseni,
tee sydämeeni majasi.
Se täytä, Jeesus, armolla
ja asu aina minussa.
Taivaaseen minut johdata,
luonasi anna riemuita.
Jo kohta Herra saapuukin.
Niin, aamen, Jeesus rakkahin.”On Jeesus nimi ihanin
sielulle uskovalle.
Se lohdun antaa vaivoihin,
tuo rauhan ristin alle.
- Anonyymi
Jeesuksen oppi on taivaasta, parasta mitä koskaa tulee olemaan, ikuista.
Johanneksen evankeliumi: 7:16 Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt.
Sitten vasta oikean tiedon saa kun sitä noudattaa. - Anonyymi
Tulee mieleen, että oletko mies vai nai nainen, ja minkä sortin rakkaudesta on kysymys?
- Anonyymi
Galatalaiskirje:
3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa. - Anonyymi
Se sinun herrasi tekee vaan uusia päiviä, mutta Afganistanin tilanteeseen se ei ota mitään kantaa.😁
- Anonyymi
” Minä kiitän sinua vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sinun herrasi tekee vaan uusia päiviä, mutta Afganistanin tilanteeseen se ei ota mitään kantaa.😁
Tätä sinun on mahdotonta tajuta.
” Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.”
Mark 13:8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä sinun on mahdotonta tajuta.
” Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.”
Mark 13:8Niinpä! Kaikkea tällaista tapahtuu ja se sinun kaikkivaltias epäjumalasi seuraa tapahtumia tumput suorana. Mitätön on sinun jumalasi, harkitse vaihtoa, tai luovu koko jumalhoureistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Minä kiitän syytän Jumalaa osaamattomuudesta vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet. Tuomitsen Jumalan ja heitän Hänet alas Taivaasta olen itse Jumala siten”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Minä kiitän sinua vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet.”
” Iloitse, morsian,
ja riennä vastahan.
Hän saapuu, kuninkaasi,
sun, Siion, ruhtinaasi.
Nyt Herrallesi kanna
ylistys, hoosianna!” - Anonyymi
Oi etkö, ihminen, muistakaan:
on lahjaa aikasi päällä maan
ja joka askele matkalla
vie kohti päivies loppua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Iloitse, morsian,
ja riennä vastahan.
Hän saapuu, kuninkaasi,
sun, Siion, ruhtinaasi.
Nyt Herrallesi kanna
ylistys, hoosianna!”Ihana Jeesus! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Kaikkea tällaista tapahtuu ja se sinun kaikkivaltias epäjumalasi seuraa tapahtumia tumput suorana. Mitätön on sinun jumalasi, harkitse vaihtoa, tai luovu koko jumalhoureistasi.
Sodat ovat ihmisten valintoja. Monet ihmiset eivät halua tehdä Jumalan tahtoa elämässään ja siksi maailmassa on niin paljon sotia ja 3.maailmansota väijyy jo lähellä!
- Anonyymi
Ikuinen ylistys Jeesukselle!
- Anonyymi
Puhutte aina saatanasta ja Jeesuksesta. Onko teillä reppanoilla aavistustakaan, kuka teki maailman, kuka loi saatanan, ja sanoi näin on hyvä. Siinä on vähän teille säälittävyyksille pohdittavaa. Olette tosiaan Jumalan lampaita. Bää.
- Anonyymi
Jumala ei luonut Saatanaa. Alunperin kaikki enkelit olivat kuuliaisia Jumalalle, mutta robotteja ei Jumala heistäkään tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei luonut Saatanaa. Alunperin kaikki enkelit olivat kuuliaisia Jumalalle, mutta robotteja ei Jumala heistäkään tehnyt.
Kuka lienee uskiksista tehnyt robotteja? Sama joutavanpäiväinen hokeminen jatkuu loputtomin, vailla järjen häivääkään.😁
- Anonyymi
Sen Jeesuksesi olisi kannattanut panostaa siihen Maria Magdaleenaan, niin olisi edes suku jatkunt. Tarinoista päätellen se viihtyi kuitenkin mieluummin niissä "poikaporukoissa."
- Anonyymi
Isätön poika raukka kasvoi pahasti kieroon, mutta ei sitä silti olisi tarvinnut tappaa.
Nykyään olisi ohjattu asianmukaiseen hoitoon.
- Anonyymi
Hyvä valinta!
- Anonyymi
Tällainen teeseitsemies hoitaa tuonkin omin päin.
Kompassi auttaa aina ja nykyään sykemittarikin osaa neuvoa kotiin. - Anonyymi
Mukavampiakin maskotteja löytyisi.
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus! 😁
- Anonyymi
Usko Jeesukseen pelastaa ikuiselta kadotukselta.Jeesus on tie ja totuus ja elämä, ei ole muuta tietä Jumalan luokse. Missä vietät ikuisuutesi? Kuoleman hetkellä vain uskolla Jeesukseen on merkitystä. Ei ole mitään lunnaita, millä ihminen voisi itse maksaa syntivelkansa. Tämä koskee kaikkia maailman ihmisiä. Muiden uskontojen tunnustajat joutuvat helvettiin yhtälailla, jos eivät ole ottaneet Jeesusta vapahtajakseen.
- Anonyymi
Ei pedofiilejä kannata rakastaa.
- Anonyymi
Rakastan Herraa koska hän on lihaan tullut ihminen eikä Jumala kaikkivaltainen.
Hän tuli lihaksi pelastaakseen koko maailman. Tosin vain Kaikkivaltias siihen kykenee, mutta lihaan tullut on heikkoudessaankin se jota enemmän rakastan.
Kaikkivaltias omaa Knowledgen. Kristus omaa vallan. Saatana omaa voiman jne. Jumala luovutti omastaan nuo heille tullen itse Mestariksi, kuin ihmiseksi. Hän luopui omastaan antaakseen maailmalle elämän. Sillä itse Hän oli puhunut ja tehnyt lupauksia joiden kiertäminen vaati häntä luopumaan omastaan muiden hyväksi.
Rukoillaan että hänen johdatuksensa ja viisautensa valaisee niiden kaikkien teitä, joille Hän on antanut omastaan keinot pelastaa maailmaa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409