MINÄ RAKASTAN JEESUSTA!

Anonyymi

Sillä hän on minut pelastanut ikuiselta kadotukselta.

40

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Minä rakastan Herraa, sillä hän kuulee minun ääneni ja rukoukseni;”
      Psalmi 116:1

      • Anonyymi

        Ole hiljaa ei sun jaeoksennuksia kukaan kuule, paitsi äänet päissäsi
        . Avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa ei sun jaeoksennuksia kukaan kuule, paitsi äänet päissäsi
        . Avaaja

        Miksi herjaat? Etkö tiedä, miten herjaajien lopulta käy?


    • Anonyymi

      Ai sinutko vain? Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI KOKO MAAILMAN itsensä kanssa, ei pelkästään sinua.

      • Anonyymi

        Käytinkö sanaa ”vain”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytinkö sanaa ”vain”?

        ” Sinä osoitat palvelijallesi hyvyyttä sanasi jälkeen, Herra.”


      • Anonyymi

        ” Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sinä osoitat palvelijallesi hyvyyttä sanasi jälkeen, Herra.”

        ” Herra, mikä on ihminen, että hänestä lukua pidät, mikä ihmislapsi, että häntä ajattelet!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Herra, mikä on ihminen, että hänestä lukua pidät, mikä ihmislapsi, että häntä ajattelet!”

        ” Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sinä osoitat palvelijallesi hyvyyttä sanasi jälkeen, Herra.”

        ” Käy, Herra Jeesus, luokseni,
        tee sydämeeni majasi.
        Se täytä, Jeesus, armolla
        ja asu aina minussa.
        Taivaaseen minut johdata,
        luonasi anna riemuita.
        Jo kohta Herra saapuukin.
        Niin, aamen, Jeesus rakkahin.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Herra, mikä on ihminen, että hänestä lukua pidät, mikä ihmislapsi, että häntä ajattelet!”

        Torjutko Messiaasi,
        oi kansa sokea,
        kun tästä maailmasta
        ei ole valtansa?
        Maailma turhin toimin
        taistelee omin voimin.
        Siunattu olkoon hän,
        ken meille tuo elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Herra, mikä on ihminen, että hänestä lukua pidät, mikä ihmislapsi, että häntä ajattelet!”

        Suurelle vieraallenne
        nyt tietä raivatkaa
        ja portit sydäntenne
        hänelle aukaiskaa.
        Tie tehkää suoraksi.
        Te laaksot, kohotkaatte,
        te vuoret, vaipukaatte
        aukeiksi, sileiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Käy, Herra Jeesus, luokseni,
        tee sydämeeni majasi.
        Se täytä, Jeesus, armolla
        ja asu aina minussa.
        Taivaaseen minut johdata,
        luonasi anna riemuita.
        Jo kohta Herra saapuukin.
        Niin, aamen, Jeesus rakkahin.”

        On Jeesus nimi ihanin
        sielulle uskovalle.
        Se lohdun antaa vaivoihin,
        tuo rauhan ristin alle.


    • Anonyymi

      Jeesuksen oppi on taivaasta, parasta mitä koskaa tulee olemaan, ikuista.
      Johanneksen evankeliumi: 7:16 Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt.
      Sitten vasta oikean tiedon saa kun sitä noudattaa.

    • Anonyymi

      Tulee mieleen, että oletko mies vai nai nainen, ja minkä sortin rakkaudesta on kysymys?

      • Anonyymi

        Galatalaiskirje:
        3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.


      • Anonyymi

        Se sinun herrasi tekee vaan uusia päiviä, mutta Afganistanin tilanteeseen se ei ota mitään kantaa.😁


      • Anonyymi

        ” Minä kiitän sinua vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sinun herrasi tekee vaan uusia päiviä, mutta Afganistanin tilanteeseen se ei ota mitään kantaa.😁

        Tätä sinun on mahdotonta tajuta.

        ” Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.”
        Mark 13:8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä sinun on mahdotonta tajuta.

        ” Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.”
        Mark 13:8

        Niinpä! Kaikkea tällaista tapahtuu ja se sinun kaikkivaltias epäjumalasi seuraa tapahtumia tumput suorana. Mitätön on sinun jumalasi, harkitse vaihtoa, tai luovu koko jumalhoureistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sinun herrasi tekee vaan uusia päiviä, mutta Afganistanin tilanteeseen se ei ota mitään kantaa.😁

        ” Minä kiitän syytän Jumalaa osaamattomuudesta vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet. Tuomitsen Jumalan ja heitän Hänet alas Taivaasta olen itse Jumala siten”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Minä kiitän sinua vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet.”

        ” Iloitse, morsian,
        ja riennä vastahan.
        Hän saapuu, kuninkaasi,
        sun, Siion, ruhtinaasi.
        Nyt Herrallesi kanna
        ylistys, hoosianna!”


      • Anonyymi

        Oi etkö, ihminen, muistakaan:
        on lahjaa aikasi päällä maan
        ja joka askele matkalla
        vie kohti päivies loppua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Iloitse, morsian,
        ja riennä vastahan.
        Hän saapuu, kuninkaasi,
        sun, Siion, ruhtinaasi.
        Nyt Herrallesi kanna
        ylistys, hoosianna!”

        Ihana Jeesus! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Kaikkea tällaista tapahtuu ja se sinun kaikkivaltias epäjumalasi seuraa tapahtumia tumput suorana. Mitätön on sinun jumalasi, harkitse vaihtoa, tai luovu koko jumalhoureistasi.

        Sodat ovat ihmisten valintoja. Monet ihmiset eivät halua tehdä Jumalan tahtoa elämässään ja siksi maailmassa on niin paljon sotia ja 3.maailmansota väijyy jo lähellä!


    • Anonyymi

      Ikuinen ylistys Jeesukselle!

    • Anonyymi

      Puhutte aina saatanasta ja Jeesuksesta. Onko teillä reppanoilla aavistustakaan, kuka teki maailman, kuka loi saatanan, ja sanoi näin on hyvä. Siinä on vähän teille säälittävyyksille pohdittavaa. Olette tosiaan Jumalan lampaita. Bää.

      • Anonyymi

        Jumala ei luonut Saatanaa. Alunperin kaikki enkelit olivat kuuliaisia Jumalalle, mutta robotteja ei Jumala heistäkään tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei luonut Saatanaa. Alunperin kaikki enkelit olivat kuuliaisia Jumalalle, mutta robotteja ei Jumala heistäkään tehnyt.

        Kuka lienee uskiksista tehnyt robotteja? Sama joutavanpäiväinen hokeminen jatkuu loputtomin, vailla järjen häivääkään.😁


    • Anonyymi

      Sen Jeesuksesi olisi kannattanut panostaa siihen Maria Magdaleenaan, niin olisi edes suku jatkunt. Tarinoista päätellen se viihtyi kuitenkin mieluummin niissä "poikaporukoissa."

      • Anonyymi

        Isätön poika raukka kasvoi pahasti kieroon, mutta ei sitä silti olisi tarvinnut tappaa.
        Nykyään olisi ohjattu asianmukaiseen hoitoon.


    • Anonyymi

      Hyvä valinta!

    • Anonyymi

      Tällainen teeseitsemies hoitaa tuonkin omin päin.
      Kompassi auttaa aina ja nykyään sykemittarikin osaa neuvoa kotiin.

    • Anonyymi

      Mukavampiakin maskotteja löytyisi.

    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus! 😁

    • Anonyymi

      Usko Jeesukseen pelastaa ikuiselta kadotukselta.Jeesus on tie ja totuus ja elämä, ei ole muuta tietä Jumalan luokse. Missä vietät ikuisuutesi? Kuoleman hetkellä vain uskolla Jeesukseen on merkitystä. Ei ole mitään lunnaita, millä ihminen voisi itse maksaa syntivelkansa. Tämä koskee kaikkia maailman ihmisiä. Muiden uskontojen tunnustajat joutuvat helvettiin yhtälailla, jos eivät ole ottaneet Jeesusta vapahtajakseen.

    • Anonyymi

      Ei pedofiilejä kannata rakastaa.

    • Anonyymi

      Rakastan Herraa koska hän on lihaan tullut ihminen eikä Jumala kaikkivaltainen.

      Hän tuli lihaksi pelastaakseen koko maailman. Tosin vain Kaikkivaltias siihen kykenee, mutta lihaan tullut on heikkoudessaankin se jota enemmän rakastan.

      Kaikkivaltias omaa Knowledgen. Kristus omaa vallan. Saatana omaa voiman jne. Jumala luovutti omastaan nuo heille tullen itse Mestariksi, kuin ihmiseksi. Hän luopui omastaan antaakseen maailmalle elämän. Sillä itse Hän oli puhunut ja tehnyt lupauksia joiden kiertäminen vaati häntä luopumaan omastaan muiden hyväksi.

      Rukoillaan että hänen johdatuksensa ja viisautensa valaisee niiden kaikkien teitä, joille Hän on antanut omastaan keinot pelastaa maailmaa.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe