https://www.youtube.com/watch?v=8Be9VrL3dU0
Porukkaa on pilvin pimein.
Live, ravintola Uljas.
19
1519
Vastaukset
- Anonyymi
Voi miten KIVA? Ja sitten vasta kiva on kun kaikilla on korona ja syyttömät ovat karanteenissa?
Truth Hurts- Anonyymi
Kyllä se koronahysteeria oli vitsi ja vielä kalliskin sellainen. Hallitus osti veronmaksajien rahoilla miljoonilla maskeja jotka nyt happanee julkisten tilojen varastoissa. Ravintoloiden aukioloaikoja pakkomuutettiin hallituksen toimesta koska pandemia sekä Uudenmaan sulku. Tuhannet menetti siinä turhassa rytäkässä työnsä ja firmoja meni konkurssiin. Mistään ei lopulta ollut mitään hyötyä vaan korona senkun levisi ja jopa paheni..
- Anonyymi
Kiva katsoa......
- Anonyymi
Näyttelijä Christoffer Weiss on ihan hyvä "juontaja, pikkupienissään".
(PS. Meni taas pissille). - Anonyymi
Saamme sitten nauraa kun tuo porukka saa koronan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku iski Weissin kännykän ketoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku iski Weissin kännykän ketoon.
Meininki kun enne vanhaan, mutta jokua tempasi Weissiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meininki kun enne vanhaan, mutta jokua tempasi Weissiä?
Jatkuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu..
Nauhotus jo, ei live.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta entä jos kukaan heistä ei saa koronaa? Oletko pettynyt?
- Anonyymi
Mitään ei saatu aikaiseksi tällä jutulla. Yksi ilta juotiin kaljaa. Sitten ravintola sai 30 pv mittaisen kiellon anniskelulle ja ravintolan auki pitämiselle.
- Anonyymi
Aikuisiksi ovat just kuin se elokapina joka istuu kadulla.
Tuntevat itsensä jullkkiksi kun toisiaan videoivat koko ajan. No, munlainen kahju taas katsoo videoita , monta hupia saanut niistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuisiksi ovat just kuin se elokapina joka istuu kadulla.
Tuntevat itsensä jullkkiksi kun toisiaan videoivat koko ajan. No, munlainen kahju taas katsoo videoita , monta hupia saanut niistä.Tuokin muija luule olevansa joku kanssa!!
Lässytys alkaa kohdasta 42.18
https://www.youtube.com/watch?v=8Be9VrL3dU0&ab_channel=VapaudenPuolesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin muija luule olevansa joku kanssa!!
Lässytys alkaa kohdasta 42.18
https://www.youtube.com/watch?v=8Be9VrL3dU0&ab_channel=VapaudenPuolestaTarkotat sä sitä nuoreläkeläis- blondia joka pitää itseään prinsessa leiana?
Mä en vaan jaksa ottaa näitä tosissaan, niin harhoissaan.
- Anonyymi
Siellähän näkyy pyörivän vanhat tutut maidanilta ja miekkareista. Osa noistakin työkyvyttömyyseläkkeellä. Joskus miettinyt milloin he ovat perheensä kanssa, miten vieraantuneita lapsistaan. Fb jutuissa tarinoivat " mun laps ainoo maskiton ja rokottamaton. "
- Anonyymi
2-viikoksi meni kiinni viranomaisten johdosta. Kylläpä kannatti kapina näin saadaan yritysten tilit hupenemaan vauhdilla! Toivottavasti yrittäjät eivät nyt vonkaa valtiolta tukirahaa oman typeryyden takia!
- Anonyymi
Nyt kuukaudeksi kiinni. Sitä sai mitä tilas...voi voi tyhymää...
On aika kallista yrittäjälle tuollainen sekoilu...mutta itsepähän halusi...- Anonyymi
Ei muuta kun vetäköön Avin oikeuteen perustuslain rikkomisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kun vetäköön Avin oikeuteen perustuslain rikkomisesta.
Akin lakiapuun yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803