Kysymys: Onko muilla jääny menkat pois kuparikierukkaa käyttämällä, olematta kuitenkaan raskaana?
Otin noin Tammikuussa 2021 kuparikierukan ku homoonit ei sopinu mulle.
Hormoonikierukalla mulla jäi kuukautiset pois.. ilmeisesti tuli jonkin sortin masennusta ja limakalvot/emätin kuivu saharaksi, ei tehnyt mieli seksiä ja vitutti kuin pientä eläintä... eli täydellinen ehkäisy kaikkea elämää vastaan.😅
Tää kuparikierukka mikä laitettiin on pieni versio koska en ole vielä hankkinut lapsia. Olen 34 vuotias ja marraskuussa 35.
Kierukan asennus on aina ollu kivulias kokemus ja mulla kivut kesti viikosta kahteen viikkoon.
Sellaista painetta ja vihlaisuja ja että jotain tuolla vatsassa on.. noh.. sitkeästi odotin ja jossain vaiheessa se loppu.
Otin välillä särkylääkkeitä.
Kierukka asennettiin kuukautisten aikana ja joo.. olin ottanu särkylääkettä koska tiedin että se sattuu ja sattuhan se siltiki. Nössö mikä nössö..😅
Kuukautiset:
Suttaamista alusta asti noin Tammikuusta-> Toukokuuhun asti ainakin ja kuukautiset tulivat ja menivät miten sattuu ja kestivät päivästä reiluun viikkoon välillä tiputellen.
Senkin jälkeen kuukautiset olivat ekat 1-2 pv erittäin kivuliaat ja välillä vihlaisi, kuin joku oli tökkinyt puukolla sisältä ulos päästäkseen.
(Kuparikierukkaa ennen normaalisti vähemmän kivuliaat, säännölliset 3-4pv menkat aika sillain.. keskiverto/runs vuoto.)
Kuparikierukka kun asennettiin niin alusta asti valkovuoto haisi voimakkaatsi kuparilta ja verta tai kuparivuotoa saattoi tulla yhdynnän aikana, joka on näin sinkulle aika todella ahdistavaa ja noloa.
Selitäppä siinä että joo.. mulla on kuparikierukka asennettu jo melkeen 6kk sitten eikä mun kroppa ole vielä tottunut siihen🙄
Kuukautiset saattoivat kestää nyt viikon ja olivat nyt pari kk olleet aika säännölliset Kesä- ja Heinäkuu paikkella 2021. Sama vuosi..
Elokuussa kuukautiset jäivät pois mystisesti.
26.7 ois pitäny alkaa.. ei alkanu.
23.8 ois pitäny olla seuraavat.. itketti päivän, suttasi 2pv pienellä kipuilulla.. ei alkanu kunnolla..
Eilen oli 5.9. Tein testin.. negatiivinen.. en ole raskaana.
Viikonpäästä pitäisi alkaa menkat. Saas nähdä..
Haen tänään uuden testin.
Nykyään valkovuoto on normaalia. Ei ole enää ruskeaa ellei ole suttupv. Eikä haise enää kuparilta.. Ollut jo n. Reilun kuukauden.. mutta välillä jotain hiivan tapaista on ollu🤔 tosi lievää.
Voiko tämä siis olla uusi normaali.
En siis toivo olevani raskaana.
En halua lasta vielä.. ja varsinkaan sinkkuna.
Mietityttää vain, onko jolla kulla muullakin jäänyt menkat pois kuparikierukalla???
Kuparikierukka, kuukautiset loppuivat
Anonyymi
1
127
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla on Mirena niin voi jäädä pois.
Kaiken kaikkiaan on todennäköistä, että vuotopäivien ja vuodon määrä vähenevät vähitellen joka kuukausi. Joidenkin naisten kuukautisvuodot lakkaavat lopulta täysin.
Mutta sulla ei ole mirenaa koska et ole lukenut käyttöohjetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982