Kuparikierukka, kuukautiset loppuivat

Anonyymi

Kysymys: Onko muilla jääny menkat pois kuparikierukkaa käyttämällä, olematta kuitenkaan raskaana?

Otin noin Tammikuussa 2021 kuparikierukan ku homoonit ei sopinu mulle.

Hormoonikierukalla mulla jäi kuukautiset pois.. ilmeisesti tuli jonkin sortin masennusta ja limakalvot/emätin kuivu saharaksi, ei tehnyt mieli seksiä ja vitutti kuin pientä eläintä... eli täydellinen ehkäisy kaikkea elämää vastaan.😅

Tää kuparikierukka mikä laitettiin on pieni versio koska en ole vielä hankkinut lapsia. Olen 34 vuotias ja marraskuussa 35.

Kierukan asennus on aina ollu kivulias kokemus ja mulla kivut kesti viikosta kahteen viikkoon.
Sellaista painetta ja vihlaisuja ja että jotain tuolla vatsassa on.. noh.. sitkeästi odotin ja jossain vaiheessa se loppu.
Otin välillä särkylääkkeitä.
Kierukka asennettiin kuukautisten aikana ja joo.. olin ottanu särkylääkettä koska tiedin että se sattuu ja sattuhan se siltiki. Nössö mikä nössö..😅

Kuukautiset:
Suttaamista alusta asti noin Tammikuusta-> Toukokuuhun asti ainakin ja kuukautiset tulivat ja menivät miten sattuu ja kestivät päivästä reiluun viikkoon välillä tiputellen.

Senkin jälkeen kuukautiset olivat ekat 1-2 pv erittäin kivuliaat ja välillä vihlaisi, kuin joku oli tökkinyt puukolla sisältä ulos päästäkseen.

(Kuparikierukkaa ennen normaalisti vähemmän kivuliaat, säännölliset 3-4pv menkat aika sillain.. keskiverto/runs vuoto.)

Kuparikierukka kun asennettiin niin alusta asti valkovuoto haisi voimakkaatsi kuparilta ja verta tai kuparivuotoa saattoi tulla yhdynnän aikana, joka on näin sinkulle aika todella ahdistavaa ja noloa.
Selitäppä siinä että joo.. mulla on kuparikierukka asennettu jo melkeen 6kk sitten eikä mun kroppa ole vielä tottunut siihen🙄

Kuukautiset saattoivat kestää nyt viikon ja olivat nyt pari kk olleet aika säännölliset Kesä- ja Heinäkuu paikkella 2021. Sama vuosi..

Elokuussa kuukautiset jäivät pois mystisesti.
26.7 ois pitäny alkaa.. ei alkanu.
23.8 ois pitäny olla seuraavat.. itketti päivän, suttasi 2pv pienellä kipuilulla.. ei alkanu kunnolla..
Eilen oli 5.9. Tein testin.. negatiivinen.. en ole raskaana.
Viikonpäästä pitäisi alkaa menkat. Saas nähdä..
Haen tänään uuden testin.

Nykyään valkovuoto on normaalia. Ei ole enää ruskeaa ellei ole suttupv. Eikä haise enää kuparilta.. Ollut jo n. Reilun kuukauden.. mutta välillä jotain hiivan tapaista on ollu🤔 tosi lievää.
Voiko tämä siis olla uusi normaali.

En siis toivo olevani raskaana.
En halua lasta vielä.. ja varsinkaan sinkkuna.

Mietityttää vain, onko jolla kulla muullakin jäänyt menkat pois kuparikierukalla???

1

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sulla on Mirena niin voi jäädä pois.

      Kaiken kaikkiaan on todennäköistä, että vuotopäivien ja vuodon määrä vähenevät vähitellen joka kuukausi. Joidenkin naisten kuukautisvuodot lakkaavat lopulta täysin.

      Mutta sulla ei ole mirenaa koska et ole lukenut käyttöohjetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe