Ilmoitusta - kenelle - ja miksi?

Anonyymi

Jumalan Hengen ilmoitusta – kenelle?

”Pyhä Henki tutkii kaikki, syvyydetkin..” ( 1 Kor 2:10)

”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei mitään herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16963192/miksi-te-minua-vihaatte
Anonyymi
14.06.2021 20:28

Suni.
"Missä on paljon sanoja, siitä ei syntiä puutu." Sanoo Raamattu.

Sunilla on kymmeniä tuhansia osumia Suomi24palstoilla.

Jumalalle merkitsee enemmän laatui kuin määrä.

Sunin sanat palavat Jumalan Pyhän tutkintatulen roviolla.
Jää vain savua.

Ei palkkaa..

Silloin Suni ei enää kehu itseään.
Hän itkee katkerasti.

Niinkuin Pietari itki, kun hän oli 3 x kieltänyt Jeesuksen.

Suni itkee.

Ei enää kirjoita.
Eikä varsinkaan riitele ja hauku niitä 130 suomalaista uskonsuuntaa.

Jumala - väkevä Kaikkivaltias on pannut Sunin rautoihin.

Suni itkee ja katuu.
Mutta on epävarmaa -onko enää amoa?

"Millä mitalla Suni on toisia mitannut - sillä mitalla PYhä lahjomaton Jumala mittaa Sunin."

Kun Sunin mitta on ollut niin ankara, Jumalan mitta on samaa tasoa!

Mitä jää?

Ei mitään? Kaikki palaa poroksi!

Voi, en tahtoisi olla Sunin paikalla Jumalan ratkaisuistuimen edessä, sanovat enkelit!

Viimeinen näky on, kun Suni itkee - itkee katkerasti....
(jatkuu)

25

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseen: Ilmoitusta...

      Osa 2

      ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

      ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

      Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

      Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

      Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .
      -------------------------------------------------------------------------------------

      Jumalan Hengen ilmoitusta Sunille 14.6.2021

      Kaikkea ei tarvitsekaan kertoa. Vain tämä ydinseikka:

      Jumala on hyljännyt sinut. Hänellä ei ole enää mitään yhteistyötä kanssasi.
      Hän ei ole konsensuksessa sellaisen pimeyden kanssa, jota rakastat.

      Siteraamasi Raamatun sanat ovat kuivaa helinää. Onttoa. Kammottavaa itsekehua.

      Joskus olit oikealla, raittiilla kohdalla. Mutta ylpeydessäsi sokaistuit kuin Lusifer.
      Kannoit vihaa, vihaa, vihaa...

      Lankesti uudelleen samoihin synteihin, joista hetkeksi olit päässyt.

      "Koira palaa oksennukselleen, pesty sika rypee rapakossa..."

      Jumala on tarkannut, odottanut ja nyt Hän on tiedoksi antanut, että olet hyljätty.

      Et enää koskaan saa sitä, mikä olisi ollut mahdollista - jos olisit nöyrtynyt tunnustamaan että et ole MUITA parempi.

      Olet vihastuttanut Jumalan repimällä Hänen Sanaansa. Pilkkaamalla Kristuksen Jeesuksen pyhää sovintoverta. Joka on ainoa sovituksen takuu.

      Olet pilkannut pyhiä ja Herran asettamia palvelijoita: Paavalia ja Pietaria.

      Syntilistasi on kaamean pitkä.

      Syntimittasi on täysi.

      Tästä eteenpäin olet Jumalan kurituksen koulussa.

      Vain vaivoin sellaisesta selvitään.

      Vaikka nyt herjaisit tätä ilmoitusta, niin aika tulee ja on lähellä - että
      ITKET. (jatkoa aloitukseen Jumalan Hengen ilmoitusta Sunille)

      (jatkuu)

      • Anonyymi

        ” Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat.”

        ” Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan.”


      • Anonyymi

        ” Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.”


      • Anonyymi

        Luopumus on prosessi.


    • Anonyymi

      jatkoa aloitukseen: Ilmoitusta

      Osa 3

      ”'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.' Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.” ( Apt 26:14-15)

      ”Suni, Suni – miksi vainoat minua..”

      Ketä Suni vainoaa ja vihaa? Itseään Jeesusta Kristusta, seurakunnan Herraa. Joka verellään on ihmiset ostanut saatanan orjuudesta vapaiksi.. .

      Ei ole Sunille kelvanneet Raamatun Pyhät opetukset. Aika on kulunut, ja…

      Tässä aloituksessa niitä tekstejä, joita Sunille kesäkuussa 2021 on tuotu. Ei herjaa, vaan vakavaa infoa siitä, mitä tulossa on? Silloin hän nauroi ja pilkkasi näiden tekstien välittäjää. Pilkkasi ”anonyymi Saatanan”… kirjoittaja. . .

      --------------------------------------------------------------------------

      Anonyymi
      16.06.2021 10:07

      Lähes hysteerisessä paniikissa Sunin harhaoppiset tuotteet tulivat hänen sisuksistaan. Mutta, ei auta, ei auta?

      Jumala on jo ratkaisunsa tehnyt ja sen myös täälläkin julkisesti tiedoksi antanut.

      Hän on hyljännyt Sunin. Niinkuin Hän joutui hylkäämään aikoinaan kuningas Saulin.

      Saul oli voideltu, saanut Pyhän Hengen - - - mutta?

      Saul ei uskollisesti totellut profeetta Samuelin antamaa käskyä ja sanaa.
      Hän teki oman päänsä mukaan... seurauksin?

      Jumala sanoi hänelle:
      "Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut..."
      (1 Sam 15:23)

      Jumalan hylkääminen (Sunin) tapauksessa tarkoittaa, ettei Jumala ole MISSÄÄN yhteistyössä, eikä tarvitse Sunia mihinkään palveluksiinsa.

      Sunin syntimitta on täyttynyt. On siirtyminen Jumalan toimenpiteiden tasolle.

      Siksi Suni on nyt kuin vauhko. Koska pahalla on kiire se koettaa viimeiseen saakka eksyttää ja vaahdota.

      Ei auta.

      Jumalalla on ajat. On etsikon aikakin, on parannuksenkin aika ja mahdollisuus.
      Sunin kohdalla em:t ajat kuluivat omavoimaisessa ja ylpeässä herjaamisessa.
      Toisten Jumalan uskovien rienaamisessa. Jeesuksen ristin työn ja sovintoveren räikeässä solvaamisessa. Ja niin - pahuus pimensi hänet niin, ettei hän enää erota pyhää ja pahaa, ei mitään.

      Mitä pimeässä näkee? Mitä paholaisen sokeaksi sokaisema näkisikään?

      Voi, voi, voi!

      Jumalan Hengen ilmoitusta sunille:



      15.06.2021 15:08

      Jumalan sanaa Teuvolle 15.6.2021

      Itket katkerasti. Eikä itku voi auttaa. Itku ei pese pois syntejä.

      Hebrealaiskirjen 10. luvusta:

      " Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,

      - vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.

      Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

      - kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

      Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa."
      Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin. "
      --------------------------------------------------------------------

      Jumala ilmoittaa ja vahvistaa, että Teuvo Suni on
      tallannut yhä uudestaan jalkoihinsa Jumalan Pojan ja herjannut liiton verta,
      joka on ainoa mahdollisuus sovitukseen ja taivaan kansalaisuuteen.

      Sunin rikkomukset ovat niin suuret ja hänen herjaavia kirjoituksiaan on niin paljon, että Jumalan tuomio Sunin kohdalla on ankarinta laatua.

      Se on varoitukseksi myös muille, ettei ylpeydessä tule korottaa itseään
      ja solvata muita Jeesuksen verellä lunastettuja!

      Jumala ei tee virheitä.

      Sunille tuleva tuomio on oikeudenmukainen.

      Hän saa tekojensa mukaan.

      (Tähän loppuivat annetut sanat)

      Kyrie eleison!
      Anonyymi
      08.08.2021 20:42

      Viestiä Sunille.

      Olisi kiire tehdä täyttä totta.

      Tarkoittaa, että tulee antaa anteeksi kaikille niille, joita vastaan on kaunaa.

      Ja pyytää anteeksi kaikilta, joita on sanoillaan loukannut.

      Jeesus sanoi: Matteus 7:15

      "Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.!"

      Ellei teuvo Suni tahdo vapaasta tahdostaan totella tuota Jeesuksen käskyä, hänellä ei ole pääsyä Taivaan ovesta sisälle.

      Koska sinne ei pääse yhtään syntiä, ja anteeksiantamattomuuden synti estää pääsyn taivaaseen.

      Päätös on vapaa.

    • Anonyymi

      Amen. Totuus ei katoa, vaikka sitä yrittäisi poistaa..

      • Anonyymi

        Näinpä on.


    • Anonyymi

      ” En minä ikinä unhota sinun asetuksiasi, sillä niillä sinä minua virvoitat.”

    • Anonyymi

      Antaa pahuuden raivota, sille on määrätty jo piste

    • Anonyymi

      Kaikelal on aikansa. On aika puhua, aika vaieta.

    • Anonyymi

      Mitä tulee Sunista saatuihin ilmoituksiin, niin on täysi syy pitää niitä sellaisina, jotka käyvät toteen. Vuosikymmenien aikana on näkynyt, että Jumala kun ilmoittaa jotakin Pyhän Hengen- totuudessa, niin se tapahtuu. Joskus tapahtumat ovat olleet niin rajuja, että on tullut syvä suru? Näinkö Sinä Herra kuritat ja rankaiset - valheista, pilkkaamisesta? Mutta? Jumala ei tee virheitä. Ja monesti myös ihmiset näkevät ne syyt, jotka nostavat käyntiin Jumalan ankaratkin toimenpiteet.

      Jumala kun ei LOPUTTOMIIN salli itseään pilkata!

    • Anonyymi

      Ei auta sitten selitykset, kun on se aika. On annettu mahdollisuudet.

    • Anonyymi

      Nähty on miten etenee.

    • Anonyymi

      Nyt on Suni kadonnut johonkin? Ei niin että häntä kaivattaisiinkaan, mutta äkillinen puheripulin lopetus on outoa?

      • Anonyymi

        Pääsi taivaaseen ja on nyt jonkun papin kainalossa.


    • Anonyymi

      Kyllä!

    • Anonyymi

      ON tullut selkeä vahvistus, että Jumalan päätös Sunista pysyy.
      Hän saa huseerata ja sotkea Raamatun sanaa ja paholaisen valheoppiaan, aikansa. Sitten tulee äkkirysäys. Kuulemme siitä kyllä!!!

    • Anonyymi

      Jo siis kesäkuussa 2021 tuli Herran ilmoitus, ja mitä se Suniin liittyy.
      Pitkään hän on koettanut taistella Jumalan päätöstä vastaan.

      Nyt on kirjoittanut näin:
      "Kun tehtäväni tänään täällä päättyy. On maailman tilanne sama kuin silloin,.."
      17.10.2021. teuvo suni

      Vaikka on syytä olettaa, että Suni pelaa vain peliään, ilmoittelee sitä ja tätä,
      niin pakoon hän ei pääse Jumalan raskaan kurituskäden alta!

    • Anonyymi

      Jumala ei ole peruuttanut ilmoitustaan Sunista. Hän on hylännyt Sunin oman onnensa varaan. Suni saa ahkeroida vapaasti vaikka tuomiopäiväänsä asti. Herra ei ole mukana
      Ja tämän toteavat KAIKKI hengelliset uskovat.

    • Anonyymi

      Kaikelal on aikansa. Monessa tapauksessa joku tietty trendi kiihtyy mielettömäksi ennen LOPPUAAN: Niin näyttää olevan T.S:n maanisessa harhaopissa!

    • Anonyymi

      Pahemmaksi vain äityy Sunin tekstit.

      • Anonyymi

        Niin, jos se edes on mahdollista!


    • Anonyymi

      Kesäkuussa 2023.

      Suni on poistunut keskuudestamme. Tieto on tullut liikkeelle jo aikaa sitten.

      Eikä Teuvo Sunin nimellä Suomi24 arkisto enää anna mitään hänen tekstejään.
      Hän kehui niitä joskus olevan 38 000 blogia, kommenttia.

      R.I.P.

      In memoriam.
      Kyrie eleison!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe